Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
starspike zei:Mpoku?
Freddy_reloaded zei:Vielen dank! Wat een beest is me da!

Tits zei:Lap, nu alle tickets uitverkocht buiten de 100 euro.
Had nochtans voorrangsperiode, en al na 2 dagen te laat:/
Sportinggboy zei:Het systeem is ook oneerlijk he. Als je een keer geweest bent, kan je nu ineens 5 tickets bestellen. Als de eersten dat allemaal doen krijg je dit natuurlijk. Ik durf wedden dat er weer veel kaarten op ebay gaan verschijnen ...
nameless zei:Eerlijkste had geweest evenveel tickets bestellen als je max aantal van de aflopen wedstrijden. Ik heb er nu een te weinig kunnen bestellen terwijl ik er vorige wedstrijden 6 kon bestellen.

rizla + zei:Ik vraag mij af of het wel eerlijk is om mensen die eerder reeds kaarten kochten voorang te geven.. kan je ook over discussieren ergens niet? Stel dat mensen omwille uiteenlopende redenen de middelen niet hadden of niet in staat waren naar Brussel te trekken.. Die betalen daar nu ook de prijs voor ergens. Een trouwe supporter willen bedanken is een ding, maar best ook wel ietwat discriminerend?![]()
rizla + zei:Ik vraag mij af of het wel eerlijk is om mensen die eerder reeds kaarten kochten voorang te geven.. kan je ook over discussieren ergens niet? Stel dat mensen omwille uiteenlopende redenen de middelen niet hadden of niet in staat waren naar Brussel te trekken.. Die betalen daar nu ook de prijs voor ergens. Een trouwe supporter willen bedanken is een ding, maar best ook wel ietwat discriminerend?![]()
En wat denk je dat trouwe supporters (in 3 jaar tijd, enkel de laatste thuismatch tegen Finland gemist wegens skireis en zelfs mee naar Oostenrijk geweest) ervan zouden vinden dat ze nu plots geen ticket kunnen bemachtingen omdat heel België plots 'fan' is geworden?rizla + zei:Ik vraag mij af of het wel eerlijk is om mensen die eerder reeds kaarten kochten voorang te geven.. kan je ook over discussieren ergens niet? Stel dat mensen omwille uiteenlopende redenen de middelen niet hadden of niet in staat waren naar Brussel te trekken.. Die betalen daar nu ook de prijs voor ergens. Een trouwe supporter willen bedanken is een ding, maar best ook wel ietwat discriminerend?![]()

nameless zei:Alle(?) eerste klasse clubs gebruiken dit systeem ook voor hun bekerwedstrijden.
.Sinister. zei:En wat denk je dat trouwe supporters (in 3 jaar tijd, enkel de laatste thuismatch tegen Finland gemist wegens skireis en zelfs mee naar Oostenrijk geweest) ervan zouden vinden dat ze nu plots geen ticket kunnen bemachtingen omdat heel België plots 'fan' is geworden?
. Maar hebben zelfs die mensen dan minder recht op iets dat populair(geworden) is? Ik denk echt niet dat een trouwe supporter zal afhaken omdat ie een keertje naast tickets greep. Dat zoiets frustrerend kan zijn is gewoon menselijke emotie en onderdeel van. Ik geloof nooit dat zo'n voorrangssysteem ervoor zorgt dat stadions sneller zouden vollopen. Als die mensen een ticket willen zullen ze sowieso altijd proberen er een te bemachtigen. Misschien ga je der wel andere dingen zoals misbruik mee voorkomen, mss net niet.. :/
Het ging er om om een echte thuismatch te kunnen spelen. En er is geen enkele manier om dit te controleren dan of je voor de vorige matchen al dan niet tickets kocht.rizla + zei:Het is zoals dat met de meeste dingen gaat, wie het uitkomt zal het verdedigen, de anderen zullen het aanvallen. Ikzelf tracht objectief te zijn.
Ik ben ergens volledig akkoord dat een trouwe supporter beloond mag worden, maar ik heb evenzeer begrip voor de frustratie van anderen. Een (echt) trouwe supporter kan je ook op andere manieren belonen. Bvb met een korting op zijn volgende ticket indien hij er een wil oid, ik zeg maar iets. Ach wel, het mes zal altijd wel een beetje aan twee kanten snijden zekers..![]()
spits99 zei:natuurlijk is dit discriminerend, maar dan naar alle turken die hun ploeg willen zien spelen toe
nu is de bond echter ingedekt tegen alle commotie/rechtzaken, want ze doen het 'voor de trouwe fans'
volgende thuiswedstrijd is het 100% zeker weer het oude systeem, ze zullen al blij mogen zijn dat het stadion halfvol zit als ze verliezen tegen de turken xD
wakel zei:De blessure van Vermaelen lijkt achter de rug :applause:, hij doet de groepstrainingen weer mee bij Arsenal. Goed nieuws voor ons dus, Vanbuyten eruit en Vermaelen centraal achterin met Kompany.