Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
De KBVB meldt dat er alleen nog plaatsen van 100 euro in tribune 3 (blokken J en K) beschikbaar zijn voor België-Turkije op 3 juni 2011 in het Koning Boudewijnstadion. Deze match is een kwalificatiewedstrijd voor het Europese Kampioenschap 2012.

Tits zei:
Lap, nu alle tickets uitverkocht buiten de 100 euro.

Had nochtans voorrangsperiode, en al na 2 dagen te laat:/

Het systeem is ook oneerlijk he. Als je een keer geweest bent, kan je nu ineens 5 tickets bestellen. Als de eersten dat allemaal doen krijg je dit natuurlijk. Ik durf wedden dat er weer veel kaarten op ebay gaan verschijnen ...

Vedeco

Legacy Member
net gehoord dat mijne maat zijn 5 tickets heeft kunnen bemachtigen :) Feestje op den Heizel! :p

nameless

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Het systeem is ook oneerlijk he. Als je een keer geweest bent, kan je nu ineens 5 tickets bestellen. Als de eersten dat allemaal doen krijg je dit natuurlijk. Ik durf wedden dat er weer veel kaarten op ebay gaan verschijnen ...

Eerlijkste had geweest evenveel tickets bestellen als je max aantal van de aflopen wedstrijden. Ik heb er nu een te weinig kunnen bestellen terwijl ik er vorige wedstrijden 6 kon bestellen.

rizla +

Legacy Member
nameless zei:
Eerlijkste had geweest evenveel tickets bestellen als je max aantal van de aflopen wedstrijden. Ik heb er nu een te weinig kunnen bestellen terwijl ik er vorige wedstrijden 6 kon bestellen.

Ik vraag mij af of het wel eerlijk is om mensen die eerder reeds kaarten kochten voorang te geven.. kan je ook over discussieren ergens niet? Stel dat mensen omwille uiteenlopende redenen de middelen niet hadden of niet in staat waren naar Brussel te trekken.. Die betalen daar nu ook de prijs voor ergens. Een trouwe supporter willen bedanken is een ding, maar best ook wel ietwat discriminerend? :unsure:

Ph Sp

Legacy Member
Zo'n voorrangssysteem is legaler dan legaal dus daar valt weinig over te zeggen.
Met wat chance kan ik nog aan een ticketje raken via iemand op't werk. Zou vrij awesome zijn.

somfortiwan

Legacy Member
rizla + zei:
Ik vraag mij af of het wel eerlijk is om mensen die eerder reeds kaarten kochten voorang te geven.. kan je ook over discussieren ergens niet? Stel dat mensen omwille uiteenlopende redenen de middelen niet hadden of niet in staat waren naar Brussel te trekken.. Die betalen daar nu ook de prijs voor ergens. Een trouwe supporter willen bedanken is een ding, maar best ook wel ietwat discriminerend? :unsure:

natuurlijk is dit discriminerend, maar dan naar alle turken die hun ploeg willen zien spelen toe
nu is de bond echter ingedekt tegen alle commotie/rechtzaken, want ze doen het 'voor de trouwe fans'
volgende thuiswedstrijd is het 100% zeker weer het oude systeem, ze zullen al blij mogen zijn dat het stadion halfvol zit als ze verliezen tegen de turken xD

nameless

Legacy Member
rizla + zei:
Ik vraag mij af of het wel eerlijk is om mensen die eerder reeds kaarten kochten voorang te geven.. kan je ook over discussieren ergens niet? Stel dat mensen omwille uiteenlopende redenen de middelen niet hadden of niet in staat waren naar Brussel te trekken.. Die betalen daar nu ook de prijs voor ergens. Een trouwe supporter willen bedanken is een ding, maar best ook wel ietwat discriminerend? :unsure:

Alle(?) eerste klasse clubs gebruiken dit systeem ook voor hun bekerwedstrijden.

.Sinister.

Legacy Member
rizla + zei:
Ik vraag mij af of het wel eerlijk is om mensen die eerder reeds kaarten kochten voorang te geven.. kan je ook over discussieren ergens niet? Stel dat mensen omwille uiteenlopende redenen de middelen niet hadden of niet in staat waren naar Brussel te trekken.. Die betalen daar nu ook de prijs voor ergens. Een trouwe supporter willen bedanken is een ding, maar best ook wel ietwat discriminerend? :unsure:
En wat denk je dat trouwe supporters (in 3 jaar tijd, enkel de laatste thuismatch tegen Finland gemist wegens skireis en zelfs mee naar Oostenrijk geweest) ervan zouden vinden dat ze nu plots geen ticket kunnen bemachtingen omdat heel België plots 'fan' is geworden?


Want zo ken ik er ook wel een paar hoor, omdat deze mensen altijd via 1 persoon hun tickets bestelden. Hebben deze mensen niet meer recht op klagen dan mensen die plots de meegaan in de hype? :p

rizla +

Legacy Member
nameless zei:
Alle(?) eerste klasse clubs gebruiken dit systeem ook voor hun bekerwedstrijden.

En daar bedoel je mee dat het daarom vanzelfsprekend ook juist is? Voorrang voor abonnees pruim ik dan toch net iets meer, omdat zoiets als kwasie lidkaart gelden kan?

.Sinister. zei:
En wat denk je dat trouwe supporters (in 3 jaar tijd, enkel de laatste thuismatch tegen Finland gemist wegens skireis en zelfs mee naar Oostenrijk geweest) ervan zouden vinden dat ze nu plots geen ticket kunnen bemachtingen omdat heel België plots 'fan' is geworden?


Ja natuurlijk inderdaad, je kan de stelling ook omdraaien ja ik weet dat :). Maar hebben zelfs die mensen dan minder recht op iets dat populair(geworden) is? Ik denk echt niet dat een trouwe supporter zal afhaken omdat ie een keertje naast tickets greep. Dat zoiets frustrerend kan zijn is gewoon menselijke emotie en onderdeel van. Ik geloof nooit dat zo'n voorrangssysteem ervoor zorgt dat stadions sneller zouden vollopen. Als die mensen een ticket willen zullen ze sowieso altijd proberen er een te bemachtigen. Misschien ga je der wel andere dingen zoals misbruik mee voorkomen, mss net niet.. :/

Het is zoals dat met de meeste dingen gaat, wie het uitkomt zal het verdedigen, de anderen zullen het aanvallen. Ikzelf tracht objectief te zijn.
Ik ben ergens volledig akkoord dat een trouwe supporter beloond mag worden, maar ik heb evenzeer begrip voor de frustratie van anderen. Een (echt) trouwe supporter kan je ook op andere manieren belonen. Bvb met een korting op zijn volgende ticket indien hij er een wil oid, ik zeg maar iets. Ach wel, het mes zal altijd wel een beetje aan twee kanten snijden zekers.. :)

nameless

Legacy Member
rizla + zei:
Het is zoals dat met de meeste dingen gaat, wie het uitkomt zal het verdedigen, de anderen zullen het aanvallen. Ikzelf tracht objectief te zijn.
Ik ben ergens volledig akkoord dat een trouwe supporter beloond mag worden, maar ik heb evenzeer begrip voor de frustratie van anderen. Een (echt) trouwe supporter kan je ook op andere manieren belonen. Bvb met een korting op zijn volgende ticket indien hij er een wil oid, ik zeg maar iets. Ach wel, het mes zal altijd wel een beetje aan twee kanten snijden zekers.. :)
Het ging er om om een echte thuismatch te kunnen spelen. En er is geen enkele manier om dit te controleren dan of je voor de vorige matchen al dan niet tickets kocht.

Sportinggboy

Legacy Member
spits99 zei:
natuurlijk is dit discriminerend, maar dan naar alle turken die hun ploeg willen zien spelen toe
nu is de bond echter ingedekt tegen alle commotie/rechtzaken, want ze doen het 'voor de trouwe fans'
volgende thuiswedstrijd is het 100% zeker weer het oude systeem, ze zullen al blij mogen zijn dat het stadion halfvol zit als ze verliezen tegen de turken xD

De eerste kaarten zijn al te koop aangeboden op ebay ... ( de eerste boetes zijn ook al uitgedeeld - 250 euro boete staat er op om een kaart aan te bieden op ebay ) Zo kan iedereen ze kopen en zitten er mss weer Turken in het thuisvak. Ik vind dit systeem niet echt correct. Er zijn mensen die 1 kaart nodig hebben, er 5 nemen en er 4 met woekerprijzen verkopen via het net ...

Wij hebben altijd tickets gekocht aan het loket ( door men werk kan ik niet altijd gaan kijken door de week ) Dus reden we gewoon naar daar. Ook al hebben we de laatste 5 jaar zo alle thuismatchen gezien, nu hebben we geen recht op een ticket. Terwijl iemand die nog nooit gaan kijken is, nu een ticket heeft via vrienden / familie die 1 keer is gaan kijken

wakel

Legacy Member
De blessure van Vermaelen lijkt achter de rug :applause:, hij doet de groepstrainingen weer mee bij Arsenal. Goed nieuws voor ons dus, Vanbuyten eruit en Vermaelen centraal achterin met Kompany.

J.Brown

Legacy Member
wakel zei:
De blessure van Vermaelen lijkt achter de rug :applause:, hij doet de groepstrainingen weer mee bij Arsenal. Goed nieuws voor ons dus, Vanbuyten eruit en Vermaelen centraal achterin met Kompany.

zonder wedstrijdritme hem oproepen lijkt mij maar gevaarlijk. Hopelijk kan hij wat matchen met de beloften spelen en dan mss.. Hem gwn oproepen om de groep te steunen en bankzitten zou al goed zijn imo.

Al zou ik het natuurlijk zalig vinden om het duo Kompany-Vermaelen centraal te zien. Khoop dat we die Turken droog in de kakker pakken.

Weebl

Legacy Member
<diogenes mode>
Naar het schijnt gaat Tchité ook al mogen spelen dan bij de Belgen!
</diogenes mode>
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan