Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
ShRule zei:
Nuri Sahin out voor 6 weken en zeer wss zal ie er niet bij zijn tegen de Belgen!

inderdaad, lees het ook net. Nu nog arda die geblesseerd raakt en dan ben ik helemaal blij:evil:

Reverz

Legacy Member
BleKKie zei:
Tenzij hij nog enkele volledige wedstrijden kan spelen en op niveau speelt zou ik hem zelfs niet oproepen.
Als hij het bovenstaande wel doet, zal hij wel fris zitten, itt vele andere spelers, wat dan wel een voordeel kan zijn.
Heb je gezien hoe snel Defour weeral beslissend was voor Standard na zijn terugkeer? Die speelde bijna alsof hij nooit was weggeweest.

Dat zijn toppers, die hebben geen 10 matchen nodig om ritme op te doen.

Arsenal kan er overigens weinig aan doen... het gaan niet over een friendly hé. Het gaat over een wedstrijd met inzet, dat is iets anders. Besides het is toch begin juni, als ik mij niet vergis is da de laatste match van het seizoen, zeker nu Arsenal overal uit ligt.

Sloth

Legacy Member
devi zei:
Ik zie de Georges echt niet Van Buyten eruit gooien hoor. Alhoewel ik het wel zou willen natuurlijk.

Hij is de kapitein. Zolang die niet maanden lang op de bank beland gaan we daar niet vanaf raken. Van Buyten gaat ons nog punten kosten. mmw!

Bosvos

Legacy Member
Alsof dat al nodig was, Gordon keept al heel het seizoen als een natte vod. Op een gegeven moment dacht ik dat 'm in zijn broek gescheten had, zo sukkelachtig stond hij erbij.

BleKKie

Legacy Member
Reverz zei:
Heb je gezien hoe snel Defour weeral beslissend was voor Standard na zijn terugkeer? Die speelde bijna alsof hij nooit was weggeweest.

Dat zijn toppers, die hebben geen 10 matchen nodig om ritme op te doen.

Arsenal kan er overigens weinig aan doen... het gaan niet over een friendly hé. Het gaat over een wedstrijd met inzet, dat is iets anders. Besides het is toch begin juni, als ik mij niet vergis is da de laatste match van het seizoen, zeker nu Arsenal overal uit ligt.

Sjah, Defour is Vermaelen niet natuurlijk, dus het blijft moeilijk in te schatten, maar het lijkt me toch maar normaal dat je een speler niet direct terug in de basis zet zonder enkele volledige wedstrijden in de benen te hebben.

massief

Legacy Member
Bosvos zei:
Alsof dat al nodig was, Gordon keept al heel het seizoen als een natte vod. Op een gegeven moment dacht ik dat 'm in zijn broek gescheten had, zo sukkelachtig stond hij erbij.

Dit weekend was het anders ook niet zo ne vetten vanwege Simon :p.

Bosvos

Legacy Member
massief zei:
Dit weekend was het anders ook niet zo ne vetten vanwege Simon :p.

true, maar heel de ploeg is precies wat aan het slabakken. Ik heb het over matchen (geen idee meer tegen wie) waarin Gordon absoluut niks goed kan doen en zijn verdediging had ook geen vertrouwen meer in hem. Peins dat 'm er toen toch zeker een stuk of 3 rond zijn oren heeft gekregen die zijn fout waren.

Didierke10

Legacy Member
Sunderland staat tegen de degradatiezone zeker, kweet alleen niet juist hoevelste.
Het is precies sinds dat Bent dat daar weg is, dat het daar minder draait.

Weebl

Legacy Member
Tgoh ja, relatief.
Ze staan op 5 punten van een degradatieplaats.
Maar ze staan ook op 2 punten van de 9e plaats :)

puni

Legacy Member
BleKKie zei:
Sjah, Defour is Vermaelen niet natuurlijk, dus het blijft moeilijk in te schatten, maar het lijkt me toch maar normaal dat je een speler niet direct terug in de basis zet zonder enkele volledige wedstrijden in de benen te hebben.

Om maar te zwijgen over het feit dat het net iets makkelijker is om terug te komen op het niveau van de jupkesleague dan op dat van de PL.

BleKKie

Legacy Member
puni zei:
Om maar te zwijgen over het feit dat het net iets makkelijker is om terug te komen op het niveau van de jupkesleague dan op dat van de PL.

Jah idd, zover had ik nog niet gedacht :doh:

rizla +

Legacy Member
puni zei:
Om maar te zwijgen over het feit dat het net iets makkelijker is om terug te komen op het niveau van de jupkesleague dan op dat van de PL.

Beetje kort door bocht redenering in mijn ogen, maar dat de intensiteit wat hoger ligt is zeker geen geheim. True.

Reverz

Legacy Member
puni zei:
Om maar te zwijgen over het feit dat het net iets makkelijker is om terug te komen op het niveau van de jupkesleague dan op dat van de PL.
Klopt inderdaad maar toch... ik denk dat de Defour van vlak na zen blessure probleemloos bij de Duivels had kunnen spelen. Dat hij geen 90 minuten kan vol maken is één ding maar als je ziet dat het voetbaltechnisch meteen goed zit en ook het overzicht er is dan is dat al heel veel. Vermaelen heeft de chance dat Arsenal met problemen zit in de verdediging door alle blessures. Hij zal dus niet meteen onder enorme druk staan van presteren of plaats kwijt... swoit we zullen wel zien. Als ik moet kiezen zie ik liever Fellaini er zeker bij tegen Turkije maar als het effe kan liefst alletwee :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan