Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
Zou iemand die met voorrang tickets kan bestellen en er geen 5 nodig heeft, 2 voor mij kunnen bestellen a.u.b? De manier van betalen kunnen we regelen via pm. Dit zou ik heeeeeeeeeeeeel erg appreciëren. :bow::bow:
Ik wil gaan met een vriend en als het zo doorgaat gaan er geen tickets meer beschikbaar zijn na de voorrangsperiode:s

mtm

Legacy Member
Deze voormiddag precies ook al 8000 tickets verkocht, want nu staat er al een totaal van 30000 op sporza. Het tofste van alles is dat daar gene Turk tussenzit.

Pieter3770

Legacy Member
Ik verwacht wel heel veel tickets op de zwarte markt.
Iedereen die nu kan kopen, koopt er gewoon 5 en ziet dan wel of hij 4 vrienden kan vinden.

Zullen weer zotte prijzen worden... :naughty:

Unrealiac

Legacy Member
Die match is er echt eentje om naar uit te kijken, 't is voor leven of dood in de kwalificaties, en dan nog tegen Turkije.
Nog een kleine 2 maand jammer genoeg :(

nameless

Legacy Member
Krijg je de tickets eigenlijk opgestuurd als je op tijd besteld? Andere keren was het afhalen aan het loket :puke:.

nameless

Legacy Member
wakel zei:
Ksnap het niet, die Van Loock zegt "de 6000 unieke klanten krijgen voorrang ofzo" maar er zijn toch veel meer Belgen gaan kijken naar de matchen tegen Azerbeidzjan, Finland etc?

Vorige matchen kon je tot 50 tickets kopen en tickets aan de loketten kopen. Dus als je vorige keer je tickets aan de deur kocht of met een bus meeging ben je nu in het zak gezet denk ik.
En als je met wat volk de vorige matchen ging kijken kocht je niet per persoon tickets maar kocht 1 iemand er voor allemaal (neem ik toch aan). Dus die 6000 is maal 4 ofzo te doen en dan ga je het werkelijke aantal tickets bekomen.

En er waren ook veel mensen op uitnodiging, via wedstrijden,...

De tickets van 30€ zou ik ook afraden achter de goal in Brussel zie je heel weinig imo.

Pieter3770

Legacy Member
wakel zei:
Ksnap het niet, die Van Loock zegt "de 6000 unieke klanten krijgen voorrang ofzo" maar er zijn toch veel meer Belgen gaan kijken naar de matchen tegen Azerbeidzjan, Finland etc?

Vaak ook telkens 1 persoon die voor meerderen bestelde.
Dus ze zullen +- 6000 geregistreerde mailadressen hebben.
Je kunt maar best geen ruzie hebben met je bestellende vriend van toen! :applause:

wakel

Legacy Member
OK thx, ik zal toch nog ergens aan een ticket proberen te geraken. Hopelijk krijg ik er nog via het werk ofzo :) .

ShRule

Legacy Member
Ik heb toen België-Finland bijgewoond dus kreeg ik ook recht op die voorrangsregel!
4 tickets besteld yuuuiy!

Dinsdagland

Legacy Member
Wij hadden ook voorrangsregel, maar er is iets mis gelopen met onze betaling waardoor we nu geen tickets hebben, maar het systeem denkt van wel :cry:

J.Brown

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Wij hadden ook voorrangsregel, maar er is iets mis gelopen met onze betaling waardoor we nu geen tickets hebben, maar het systeem denkt van wel :cry:

das minder natuurlijk

J.Brown

Legacy Member
spierscheur voor Defour helaas. Geen idee of hij in de Play Offs nog aan het werk te zien zal zijn, laat ons hopen van wel. En hopelijk met Defour én Fellaini tegen die vieze Turken.

ShRule

Legacy Member
Pieter3770 zei:
Eentje extra had ook gemogen! :) :help:

Ja eigenlijk wel :D Ik en een vriend gaan zeker mee, en heel wss ng een vriendin en neef. Anders verkopen we die overblijvende ticket.. ;)

nameless

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Wij hadden ook voorrangsregel, maar er is iets mis gelopen met onze betaling waardoor we nu geen tickets hebben, maar het systeem denkt van wel :cry:

Kan je niet gewoon opnieuw properen? Ik heb derjuist 10 keer moeten proberen om een vak te vinden met 5 plaatsen en kreeg ook elke keer die melding maar kan gewoon verder gaan.
Anders eens proberen te bellen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan