Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Pieter3770

Legacy Member
De laatste 2/3 jaar ben ik bijna alle thuismatchen van de Rode Duivels gaan kijken via 't werk (uitnodiging van klanten,...).
Nu wil ik echter geen risico lopen (uitnodigingen zijn altijd redelijk last-minute) en zelf tickets bestellen. Ik heb nog enkele ticketjes, maar dat is dus nooit op naam.

Online bestellen, en voorrang krijgen op basis van vorige wedstrijden...herkent dat systeem op basis van een accountnaam of op basis van ticketnummer ofzo?

Ik heb immers altijd een sponsornaam erop staan... :eek:

Vedeco

Legacy Member
Dacuba zijn groep wordt meer en meer een plaats van conflict en de media is nog niet eens met die wedstrijd bezig :p

Boromir

Legacy Member
10K op 4 dagen :D Toch gelukt dus. >1/1000 Belgen komt al mee :P
'It's a very niiiiiiiiceee' as Borat would say.
Volgende doel 50K ;)?

Cuth

Legacy Member
Krijgt echt het schijt van die mannen van turkse origine dat daar lulkoek zitten te verkopen.
Zowa turken volk die wat zitten te kappen omdat wij spelers met buitenlandse roots hebben... stop alstublieft met het verspillen van kostbare lucht.

Boromir

Legacy Member
dacuba zei:
Hangt een beetje van de groei af. Tot gisteren op 24u 3350 man derbij, vandaag op 24u 'maar' 1750.. :p

Er zijn wel concrete plannen om in Gent een scherm op te zetten (in combinatie met een ander ofc) en van daaruit een rit te doen. :)

Ik heb een verklaring.
Deze 1750 waren op een maandag.
die 3350 op een zondag :).
Toch nog 17000 pending. Tis voorlopig nog een snowball denk ik.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Kunnen we de facebook crap uit de thread houden aub? No offence, ma ik stoor me er al genoeg aan dat mensen in het dagelijks leven daar over zeveren, laat staan dat het bovendien in de voetbalthreads gaat komen.

Pieter3770

Legacy Member
Al 22.000 tickets verkocht!
En ik krijg verdomme geen voorrang omdat ik telkens op uitnodiging aanwezig was!
Grr, als ik deze keer geen uitnodiging krijg ga ik kwaad worden!!!

MrBrightside

Legacy Member
Op 1 dag voorverkoop de helft van uw stadion uitverkocht.. Dat is wel immens!

NotoriousP

Legacy Member
Reverz zei:
Coulibaly... Das nu eens echt de laatste speler die we momenteel nodig hebben bij de Duivels :ironic:


Yes please! :p

Die zal totaal geen wedstrijd ritme hebben, Leekens gaat hem nooit spelen.

J.Brown

Legacy Member
Die zijn hoofd is echt rotlelijk tbh. Wat een kaken dat die vent heeft. Precies een kubus zijn hoofd. Naar tschijnt wel een enorm sympathieke vent. Gelukkig dat nog.:unsure:

dibo

Legacy Member
NotoriousP zei:
Die zal totaal geen wedstrijd ritme hebben, Leekens gaat hem nooit spelen.

Juist wel, vrees ik. Anders had hij Van Buyten toch ook niet opgesteld als hij zat verkommeren op de bank bij Bayern?

.Sinister.

Legacy Member
Ik heb reeds 5 tickets besteld, maar als ik die procedure nog eens doorloop komt er tot aan de betaling nergens een melding dat het niet mogelijk zou zijn om er opnieuw 5 te bestellen.

Zou het mogelijk zijn? :p

Pieter3770

Legacy Member
.Sinister. zei:
Ik heb reeds 5 tickets besteld, maar als ik die procedure nog eens doorloop komt er tot aan de betaling nergens een melding dat het niet mogelijk zou zijn om er opnieuw 5 te bestellen.

Zou het mogelijk zijn? :p

Probeer maar eens voor mij!
Die van 40 € zijn ok!
Leuven afhalen is geen probleem. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan