starspike
Legacy Member
Zyklon zei:Graag een slotje op deze thread, de volgende match is pas binnen een goede 2 maanden...
Ik moet wel zeggen dat ik wel aparte topics verwacht had voor de playoffs. Niet dat het mij echt iets uitmaakt ofzo

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zyklon zei:Graag een slotje op deze thread, de volgende match is pas binnen een goede 2 maanden...

noorderzon zei:Volgens mij waren die nederlagen onder respectievelijk Advocaat en Vercauteren. Op dit moment kan Leekens mij niet echt meer overtuigen dan VDE, ze halen vergelijkbare resultaten en laten de ploeg op een gelijkaardige manier spelen. Het enige wat Leekens wel bewerkstelligd heeft is de positieve spirit rond de Rode Duivels en het feit dat er een echt team op het veld staat.
Pas als ook Turkije op de knieën gaat, heeft Leekens mijn volste vertrouwen
Gavin zei:Dat is net hetgene waarvoor goede trainers gelauwerd worden. Misscihen wel het moeilijkste in voetbal en een punt waar de grootste tactici op hun bek gaan. Gewoon daarom al is Leekens beter dan VDE.


NemesisBE zei:Ga je dan ook ophouden met overdreven lyrisch te doen over onze Duivels? Ik krijg er namelijk acute durchfall van![]()


en dan revanche nemen voor 2002 

BeeLz zei:Mja op een groot toernooi is alles mogelijk.
Indien je talent, vorm en geluk hebt kan je altijd ver geraken. Zie naar Nederland vorig WK of Griekenland in 2004.
Maarja, laten we er eerst geraken en wat consistentie inbouwen![]()
dacuba zei:

dacuba zei:

NemesisBE zei:Ik krijg er namelijk acute durchfall van![]()

dacuba zei:Afellay? Elia?![]()
Die hebben toch ook nog wat nieuw talent klaarstaan ze..![]()
Patat zei:Ma dit bewijst toch maar dat de ogen op onze RD gericht zijn ze. kga zelfs zo ver da we over een paar jaar kwalitatief beter zijn dan.. (vandaag lol)

dacuba zei:Afellay? Elia?![]()
Die hebben toch ook nog wat nieuw talent klaarstaan ze..![]()