Euh...:doh: Oostenrijk had nooit de 4-4 gescoord in blessuretijd als de kleine man van Lille geen zinloze dribbel had ingezet en schlemielig balverlies leed. En jongens, Hazard is de nieuwe Messi niet, hé. Alsjeblieft, zeg.

Dat hij maar eerst eens de Gouden Bal verovert, zoals hij heel bescheiden zelf verklaart heeft trouwens, vooraleer hij denkt 'incontournable' te zijn bij de Duivels. Hij is multigetalenteerd, maar dat is niet voldoende om resultaten te behalen. Die les hebben we sinds 2003 pijnlijk moeten ervaren. Als hij verstandiger begint te spelen (lees: soberder) en als hij ook aan het teambelang begint te denken kan hij het volgend decennium titularis worden in de nationale ploeg én een mooie carrière in Europa maken. Zonder die twee voorwaarden komt daar niks van in huis.
Edit: Gavin maakt een terechte opmerking. Chadli is geen pannenkoek, hé. Dat is een jongen die prima resultaten behaalt én een voorbeeldige attitude heeft. Hij gaat het nog ver schoppen.