Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BeeLz

Legacy Member
Nattefrost zei:
We mogen onszelf niet overschatten maar met het talent in onze ploeg moeten we toch mikken op de 1e knock-out ronde van een EK/WK (zelfde als wat het team uit 2002 haalde dus). Als onze jongens ook eens wat mentaliteit en discipline kweken moet dat haalbaar zijn in 2014. Dat vechten voor de kwalificatie moet stilaan eens voorbij zijn.

mentaliteit en discipline zit beter opt moment, natuurlijk kan dit snel omslaan. Maar zelfs de verloren matchen tegen Duitsland en Turkije en het gelijkspel tegen Oostenrijk waren ok op dit vlak. Nu is het een kwestie van ervaring op te doen, want buiten Van Buyten en Simons is niemand boven de 25jaar

Misterblort

Legacy Member
Na Van Buyten zijn blunder (ok ook een beetje van Ciman) dacht ik, ok zijnen blunder is gepasseerd nu kunne we aan de match beginnen ^^ elke match doet die wel zoiets!
Mijn pronostiek 3-0 =>3 keer De Sutter! :D

Nattefrost

Legacy Member
BeeLz zei:
mentaliteit en discipline zit beter opt moment, natuurlijk kan dit snel omslaan. Maar zelfs de verloren matchen tegen Duitsland en Turkije en het gelijkspel tegen Oostenrijk waren ok op dit vlak. Nu is het een kwestie van ervaring op te doen, want buiten Van Buyten en Simons is niemand boven de 25jaar

Het is beter nu dan pakweg een anderhalf jaar geleden, dat zeker. Nu moeten ze daar een gewoonte van maken, ook onze "toppers" (kuch Hazard kuch :unsure:).

zrox8

Legacy Member
Boromir zei:
Ik denk dat de RD's nu eindelijk vertrokken zijn na vele eerdere valse sputterstartjes van de laatste jaren.
Ik gok op een 3-0, misschien 3-1 als de verdediging op rechts blundert.


dat heeft gans België de afgelope jare wel meermaals gedacht na 1 gewonnen matchke. Leer uit het verlede ;)

mojojojo

Legacy Member
we hadden beter emile mpzena opgeropen, dieje speelt samen met de helft van die azjebidzjiboe's

Boromir

Legacy Member
Boromir zei:
Ik denk dat de RD's nu eindelijk vertrokken zijn na vele eerdere valse sputterstartjes van de laatste jaren.
Ik gok op een 3-0, misschien 3-1 als de verdediging op rechts blundert

zrox8 zei:
dat heeft gans België de afgelope jare wel meermaals gedacht na 1 gewonnen matchke. Leer uit het verlede ;)

Nutteloze reactie. Dat zeg ik dan toch ook... Daaraan voeg ik toe dat ik desondanks denk dat ze straks winnen. Ik volg de RD's al lang. Ondanks sympathie voor Genk (ben van Limburg) is dit de enige ploeg, waar ik tamelijk veel van af weet en hevig fan van ben. Ik zie dat de zaken nu wel degelijk anders zijn als vroeger. En mijn mening is dat deze jonge locomotief eindelijk vertrokken is. Ik dacht dat het begin van deze campagne al anders zou zijn, maar helaas... Dodelijk Foutje van Vanbuyten tgn Duitsland, Rode kaart van Kompany en afwijkende bal op tussenkomst van Vertonghen tegen Turkije, Bailly's vorm tegen Oostenrijk. Maar die laatste match was cruciaal. Ondanks gelijkspel geloof ik dat dat het keerpunt zal worden in de RD's hun prestaties. Met die match hebben ze ook volledig de steun van het publiek teruggewonnen. Die "hype", zoals het nieuws het beschrijf, nu is niet het resultaat van in Wenen maar van in oktober in Brussel.

Ik hoop gewoon op geen nieuwe blunder van Vanbuyten of Ciman strax, toch niet voordat we met 2 goals voorstaan... Op dat vlak is het naar voren treden van een meer als degelijke keeper wel essentieel in deze fase. Mignolet FTW
Ik gok 3-0.

John Doe

Legacy Member
Iedereen doet nu zo lyrisch over Mignolet en ergens terecht maar die komt gewoon terug op de bank straks bij Sunderland. Wat dan?

stevenV1

Legacy Member
Dadelijk eens naar Brussel vertrekken! Ik ben er al helemaal klaar voor!

starspike

Legacy Member
John Doe zei:
Iedereen doet nu zo lyrisch over Mignolet en ergens terecht maar die komt gewoon terug op de bank straks bij Sunderland. Wat dan?

ALS hij terug op de bank komt, zal hij ook wel zijn plaats bij de RD verliezen.

jedisparkle

Legacy Member
John Doe zei:
Iedereen doet nu zo lyrisch over Mignolet en ergens terecht maar die komt gewoon terug op de bank straks bij Sunderland. Wat dan?

heeft tot nu toe vrij veel gespeeld bij Sunderland...dit ondanks de zware concurrentie van de schotse 1ste doelman

mijn gedacht is wanneer zijn concurrent volgend seizoen ook nog daar speelt dat ze Mignolet komen weghalen...zou altijd moeten spelen om bij de RD 1ste doelman te kunnen blijven imo

Nattefrost

Legacy Member
John Doe zei:
Iedereen doet nu zo lyrisch over Mignolet en ergens terecht maar die komt gewoon terug op de bank straks bij Sunderland. Wat dan?

Dat is niet echt een probleem he. Vandaag speelt hij gewoon neem ik aan. De volgende wedstrijd is op 3 juni, dan is de laatste wedstrijd bij de meesten toch ook al een tijdje gepasseerd. Als hij het einde van het seizoen weinig speelt gaat die misschien aan hem voorbij. Alle daaropvolgende wedstrijden horen bij een nieuw clubseizoen, en ik geloof nooit dat hij nog in dezelfde situatie zal blijven volgend seizoen. Volgend seizoen is hij 1e doelman, is het niet bij Sunderland dan wel ergens anders.

Didierke10

Legacy Member
Nattefrost zei:
Dat is niet echt een probleem he. Vandaag speelt hij gewoon neem ik aan. De volgende wedstrijd is op 3 juni, dan is de laatste wedstrijd bij de meesten toch ook al een tijdje gepasseerd. Als hij het einde van het seizoen weinig speelt gaat die misschien aan hem voorbij. Alle daaropvolgende wedstrijden horen bij een nieuw clubseizoen, en ik geloof nooit dat hij nog in dezelfde situatie zal blijven volgend seizoen. Volgend seizoen is hij 1e doelman, is het niet bij Sunderland dan wel ergens anders.

Inderdaad, die andere ploegen in de PL zien ook wel dat hij het talent heeft om het maken ginder.

starspike

Legacy Member
Fireflies zei:
Als Proto fit is start die nochtans altijd.

Ik denk dat als Mignolet eerste keeper blijft in Sunderland en niet flagrant blundert bij de RD, dat die dagen wel eens voorbij kunnen zijn.

Boterkoek

Legacy Member
Ik hoop dat Van Buyten zijn best gaat doen en niet al te veel flaters gaat hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan