Boromir zei:
Ik denk dat de RD's nu eindelijk vertrokken zijn na vele eerdere valse sputterstartjes van de laatste jaren.
Ik gok op een 3-0, misschien 3-1 als de verdediging op rechts blundert
zrox8 zei:
dat heeft gans België de afgelope jare wel meermaals gedacht na 1 gewonnen matchke. Leer uit het verlede
Nutteloze reactie. Dat zeg ik dan toch ook... Daaraan voeg ik toe dat ik desondanks denk dat ze straks winnen. Ik volg de RD's al lang. Ondanks sympathie voor Genk (ben van Limburg) is dit de enige ploeg, waar ik tamelijk veel van af weet en hevig fan van ben. Ik zie dat de zaken nu wel degelijk anders zijn als vroeger. En mijn mening is dat deze jonge locomotief eindelijk vertrokken is. Ik dacht dat het begin van deze campagne al anders zou zijn, maar helaas... Dodelijk Foutje van Vanbuyten tgn Duitsland, Rode kaart van Kompany en afwijkende bal op tussenkomst van Vertonghen tegen Turkije, Bailly's vorm tegen Oostenrijk. Maar die laatste match was cruciaal. Ondanks gelijkspel geloof ik dat dat het keerpunt zal worden in de RD's hun prestaties. Met die match hebben ze ook volledig de steun van het publiek teruggewonnen. Die "hype", zoals het nieuws het beschrijf, nu is niet het resultaat van in Wenen maar van in oktober in Brussel.
Ik hoop gewoon op geen nieuwe blunder van Vanbuyten of Ciman strax, toch niet voordat we met 2 goals voorstaan... Op dat vlak is het naar voren treden van een meer als degelijke keeper wel essentieel in deze fase. Mignolet FTW
Ik gok 3-0.