Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
Ongelofelijk dat sommigen hier beweren dat Hazard arrogant is of wat nog allemaal.

Boromir

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ongelofelijk dat sommigen hier beweren dat Hazard arrogant is of wat nog allemaal.

Dat is misschien inderdaad wel wat te sterk uitgedrukt.
EH's uitspraken laten wel vaak doorschemeren dat hij zichzelf iets hoger inschat als de rest. Zoals vb. zijn uitspraken dat hij geen "training-speler" is van een half jaar terug. Een zekere arrogante frigo zei ook ooit zoiets. Tuurlijk de pers is de pers en woorden worden nogal makkelijk verkeerd "verstaan".
Maar GL's maatregelen volgend naar dat interview waren er toch naar: geen basisplek voor Hazard en een veeg uit de pan.
Uiteraard, hij is jong en dat kan nog veranderen (of is al veranderd). Maar hij heeft de aanleg voor dit gedrag en daarom is het goed dat GL inderdaad Hazard laat voelen dat die moet werken om geselecteerd voor het eerste team te worden. Wilt ge over 5 jaar een speler met de mentaliteit van Kompany of Arnautovic? Belangrijk is wel dat George ook beloont als EH goed doet. Hij sprak ook bemoedigend over Hazard in het laatste interview.
Hazard zal sowieso wel speelminuten krijgen. Maar ik kan echt niet inschatten of hij Hazard in de basis gaat zetten of niet...
GL doet dat goed. Hazard en Lukaku moeten nu nog niet voor mij presteren. Hun evolutie moet maximaal zijn. Onze offensieve supertalenten voor de komende 10 jaar als het goed aangepakt wordt.

Als hij nu nog VDB ipv Ciman zou opzetten...

Foose

Legacy Member
Boromir zei:
EH's uitspraken laten wel vaak doorschemeren dat hij zichzelf iets hoger inschat als de rest. Zoals vb. zijn uitspraken dat hij geen "training-speler" is van een half jaar terug. Een zekere arrogante frigo zei ook ooit zoiets. Tuurlijk de pers is de pers en woorden worden nogal makkelijk verkeerd "verstaan".

Uiteraard, er worden vaak woorden uit de context gerukt en dingen uitvergroot door de pers. Hazard bedoelde wel misschien dat hij niet graag traint of dat hij gewoon liever alles geeft in de match etc. Nu lijkt het alsof hij niet wil trainen omdat hij zich al goed genoeg vindt. Wat ook mogelijk is, maar dat lijkt me sterk.

Misterblort

Legacy Member
Kluivert76 zei:
Dus de trainer had gelijk? Mwoah, Leekens is een laffe trainer. Daar veranderd de winst echt niets aan hoor.
Hazard is typisch zo'n speler die altijd veel speeltijd moet krijgen.

Een trainer die wint, heeft altijd gelijk.. Ik weet ook ni waarom Leekens een laffe trainer is volgens u :confused:
De Zors doet da imo heel goed, hij heeft er weer een ploeg van gemaakt en da was nodig. We hebben een ongelooflijke goeie spelersgroep als ge ziet waar al die manne spelen. Ma da wilt natuurlijk wel ni zeggen dawe direct werdeldkampioen gaan worden ^^ kzie ons wel ver geraken in een tornooi en mss voor een verrassing zorgen, maar kampioen is toch nog net iets te :p
Tactisch was zijn keuze voor Hazard zoals Reapo zei, goed verdedigbaar.
Ik zou hem natuurlijk ook liever zien spelen aangezien het oog ook wat wil :-)

GOOOOOOOO BELGIEUH! Daze maar winnen vanavond anders is de goeie sfeer weer helemaal omzeep >.<

Unrealiac

Legacy Member
En uiteraard hopen we ook dat Turkije en Oostenrijk straks gelijk spelen :p

Vedeco

Legacy Member
Hazard moet echt spelen vanavond, niet voor zijn nutteloze overstapjes maar voor zijn verschroeiende Rijselse versnellingen en precisiepassen/schoten

xiempie

Legacy Member
Als ze kunnen winnen tegen Oostenrijk zonder Hazard, dan moeten ze ook makkelijk tegen de Azeri's winnen zonder hem. Het is de keuze van de trainer, leg je er gewoon bij neer.
Never change a winning team

NitroNico

Legacy Member
Boromir zei:
Uiteraard, hij is jong en dat kan nog veranderen (of is al veranderd). Maar hij heeft de aanleg voor dit gedrag en daarom is het goed dat GL inderdaad Hazard laat voelen dat die moet werken om geselecteerd voor het eerste team te worden. Wilt ge over 5 jaar een speler met de mentaliteit van Kompany of Arnautovic? Belangrijk is wel dat George ook beloont als EH goed doet. Hij sprak ook bemoedigend over Hazard in het laatste interview.

Boromir = The footballer's whisperer Cesar?
GL has to be dominant until EH is in a calm submissive state ! :cool:

Misterblort

Legacy Member
Code:
NitroNico zei:
Boromir = The footballer's whisperer Cesar?
GL has to be dominant until EH is in a calm submissive state ! :cool:
:rofl::rofl::rofl:

hem eeft wel een punt ze :) goeie begeleiding is nodig, ni zozeer door de RD maar wel door zijn club!

asmo

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ongelofelijk dat sommigen hier beweren dat Hazard arrogant is of wat nog allemaal.
Ahja, want dat stond ooit is in de gazet he!

Ik weet nog dat Garçia in de Franse pers compleet uit de lucht viel toen hij met die uitspraken van Leekens geconfronteerd werd. Hij wist niet waar ze dat vandaan haalden.

Ach, Hazard is gewoon de volgende Nilis, Scifo. In het buitenland op handen gedragen en hier amper op waarde geschat. Je moet het maar durven zeggen, dribbelzuchtige Waal. Alstublieft zeg :ironic:

J.Brown

Legacy Member
Voor Hazard maak je gewoon plaats in je ploeg. Die hoort altijd te spelen imo. Denk dat niet iedereen beseft wat voor een geniale speler hij is.

le mastre

Legacy Member
Kluivert76 zei:
Wat ik trouwens ook hoogst merkwaardig vind is dat een goede speler als Alderweireld uitvalt ( naar vandaag is gebleken 4 a 6 weken ) je dan Ciman daar ziet staan. Is er nou echt geen betere vervanger voor de rechtsbackpositie die de Belgische nationaliteit heeft? Ik kan het gewoonweg niet geloven.
Zet Vanden Borre daar van mijn part.

Rechtsback blijft een probleem bij de Rode duivels. Vanden Borre is een optie, maar is dan ook weer geen echte Rechtsback. Ik had altijd gedacht dat Sepp De Roover ging uitgroeien tot de rechtsback van België. Die deed dat op de olympische spelen geniaal tegenover Ronaldinho. Hij is nog jong. Wie weet...

Leekens ziet graag fysiek en kracht. Dat is Hazard niet. Volgens mij is Hazard op zijn minst invaller morgen.

J.Brown

Legacy Member
Ik begrijp perfect dat we zo'n gevallen moeten vermijden. Maar Eden is een zeer nuchtere jongen imo. De keren dat ik hem heb zien spelen in Lille en zijn interviews bekijk als ook de uitleg van zijn ouders. Dan verwacht je echt geen moeilijke jongen, integendeel.

Ik hoop Hazard vnv te zien als supersub. De ploeg die Georges nu neer heeft gezet, die staat er. 2 goals en de 0 houden, meer vragen we niet. Maar er moet toch plaats zijn voor Hazard. Tegen Oostenrijk hadden we nooit de 4-4 gemaakt zonder Eden, en dat vergeten veel mensen heb ik de indruk.

Gavin

Legacy Member
dacuba zei:
Just nog een compilatie van EH gezien.. ja wadde..
How zeker zot? Een compilatieke van EH??

Wat denkt ge van dit compilatieke van DVB??
[youtube]UfSFJB5zErU[/youtube]


Altijd opstellen imo.

nameless

Legacy Member
Die vouchers omruilen kan dat straks enkel aan dat witte hok?
Heb daar een keer gestaan en het duurde zeker een half uur voor ik tickets had. Of is dit al beter tegenwoordig?

Truman'

Legacy Member
J.Brown zei:
Voor Hazard maak je gewoon plaats in je ploeg. Die hoort altijd te spelen imo. Denk dat niet iedereen beseft wat voor een geniale speler hij is.

Je hebt altijd voor en tegenstanders en dan de groep eigenwijzen.

le mastre

Legacy Member
Ik blijf erbij dat het geen blunder was van Vanbuyten. Het is Ciman die het verprutst. Die moet dan in alle wanhoop de bal terugleggen, wat Vanbuyten niet direct verwacht en dan ongelukkig wegwerkt. Blame Ciman. Hij doet zijn best, maar zijn best is gewoon niet goed genoeg...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan