Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jeperdejep zei:Ongelofelijk dat sommigen hier beweren dat Hazard arrogant is of wat nog allemaal.
Boromir zei:EH's uitspraken laten wel vaak doorschemeren dat hij zichzelf iets hoger inschat als de rest. Zoals vb. zijn uitspraken dat hij geen "training-speler" is van een half jaar terug. Een zekere arrogante frigo zei ook ooit zoiets. Tuurlijk de pers is de pers en woorden worden nogal makkelijk verkeerd "verstaan".
Kluivert76 zei:Dus de trainer had gelijk? Mwoah, Leekens is een laffe trainer. Daar veranderd de winst echt niets aan hoor.
Hazard is typisch zo'n speler die altijd veel speeltijd moet krijgen.


Boromir zei:Uiteraard, hij is jong en dat kan nog veranderen (of is al veranderd). Maar hij heeft de aanleg voor dit gedrag en daarom is het goed dat GL inderdaad Hazard laat voelen dat die moet werken om geselecteerd voor het eerste team te worden. Wilt ge over 5 jaar een speler met de mentaliteit van Kompany of Arnautovic? Belangrijk is wel dat George ook beloont als EH goed doet. Hij sprak ook bemoedigend over Hazard in het laatste interview.

NitroNico zei:Boromir = The footballer's whisperer Cesar?
GL has to be dominant until EH is in a calm submissive state !![]()



goeie begeleiding is nodig, ni zozeer door de RD maar wel door zijn club!Ahja, want dat stond ooit is in de gazet he!jeperdejep zei:Ongelofelijk dat sommigen hier beweren dat Hazard arrogant is of wat nog allemaal.
Kluivert76 zei:Wat ik trouwens ook hoogst merkwaardig vind is dat een goede speler als Alderweireld uitvalt ( naar vandaag is gebleken 4 a 6 weken ) je dan Ciman daar ziet staan. Is er nou echt geen betere vervanger voor de rechtsbackpositie die de Belgische nationaliteit heeft? Ik kan het gewoonweg niet geloven.
Zet Vanden Borre daar van mijn part.
How zeker zot? Een compilatieke van EH??dacuba zei:Just nog een compilatie van EH gezien.. ja wadde..
J.Brown zei:Voor Hazard maak je gewoon plaats in je ploeg. Die hoort altijd te spelen imo. Denk dat niet iedereen beseft wat voor een geniale speler hij is.