Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
starspike zei:
Tja, zo dingen net voor de playoff gaan niet helpen aan de paranoia bij veel mensen ;) Proto en Lukaku zullen volgend weekend fit kunnen spelen, terwijl wij met een geblesseerde zitten en Standard drie vermoeide spelers terug zal hebben.
Shit happens, daar niet van. Maar het gaat nog gezever geven als er dit weekend dingen mis zouden gaan ;)

ach man, alsof proto een A-cap zomaar zou laten liggen. Idem met lukaku, als het aan hem lag, zou hij sowieso spelen morgen. Maar gezien er alternatieven zijn in de spits, is het ridicuul om hem op te stellen terwijl hij net van 2 blessures is hersteld. En dan nog: "hersteld".

Bluto

Legacy Member
Proim zei:
Tickets van €30 zijn blijkbaar al uitverkocht, heb er dan maar van 40 genomen, zullen wel goeie plaatsen zijn vermoed ik :) Al 26000 tickets verkocht als je de kbvb mag vertrouwen :love:

En daar gaat wel nog wat bijkomen. Nog niet lang geleden was het wel anders bij een match tegen een onaantrekkelijke ploeg als Azerbeidzjan. Er heerst een zalige positieve vibe rond de RD. Iedereen gelooft plots weer in onze talenten en in onze kansen voor het ek. Nog niet lang geleden probeerde men dit tot stand te brengen met idiote slogans en de monharmonicaversie van het volkslied. wat een wereld van verschil! Ik hoop dat dit nog lang blijft duren:)

John Doe

Legacy Member
Is 40 euro echt het goedkoopste ticket op de moment? Ik wou misschien nog gaan maar tegen Oostenrijk was het maar 15 euro ofzo paar maanden terug.

Proim

Legacy Member
Bluto zei:
En daar gaat wel nog wat bijkomen. Nog niet lang geleden was het wel anders bij een match tegen een onaantrekkelijke ploeg als Azerbeidzjan. Er heerst een zalige positieve vibe rond de RD. Iedereen gelooft plots weer in onze talenten en in onze kansen voor het ek. Nog niet lang geleden probeerde men dit tot stand te brengen met idiote slogans en de monharmonicaversie van het volkslied. wat een wereld van verschil! Ik hoop dat dit nog lang blijft duren:)
Inderdaad, je zou haast vergeten dat het tegen zo'n land is eigenlijk.
John Doe zei:
Is 40 euro echt het goedkoopste ticket op de moment? Ik wou misschien nog gaan maar tegen Oostenrijk was het maar 15 euro ofzo paar maanden terug.
Ik heb niet gekeken voor die van 20 dus geen idee (40 is het duurst), je kan altijd gewoon eens proberen op de site om te zien welke er nog zijn of eventueel gewoon eens bellen.

Tickets online bestellen kan wel maar meer tot 18u vanavond.

ApolluMi

Legacy Member
Fris of nie fris Mangala zal vanaf 30 miljoen wel uit de match houde. En trouwens Mirallas is in vorm vowa dien der nie op? Technisch een pak beter.

Weebl

Legacy Member
ApolluMi zei:
Fris of nie fris Mangala zal vanaf 30 miljoen wel uit de match houde. En trouwens Mirallas is in vorm vowa dien der nie op? Technisch een pak beter.

vertaling aub?

starspike

Legacy Member
pina zei:
ach man, alsof proto een A-cap zomaar zou laten liggen. Idem met lukaku, als het aan hem lag, zou hij sowieso spelen morgen. Maar gezien er alternatieven zijn in de spits, is het ridicuul om hem op te stellen terwijl hij net van 2 blessures is hersteld. En dan nog: "hersteld".

"ach man" zou ik houden voor degene die er problemen om maakt. Ik meld gewoon dat de standaard cliché paranoia die er bij veel mensen heerst, zo niet geholpen zal worden :)

Weebl

Legacy Member
ApolluMi zei:
Ah vanaf 30 miljoen*

*Romelu Lukaku

En wat heeft Mangala die Lukaku uit de match zou houden te maken met deze discussie?
Sorry hoor, maar dat vind ik best zielig :).

nameless

Legacy Member
John Doe zei:
Is 40 euro echt het goedkoopste ticket op de moment? Ik wou misschien nog gaan maar tegen Oostenrijk was het maar 15 euro ofzo paar maanden terug.

Er waren er van 15 en 20. Maar je bent wat laat denk ik.

Logos

Legacy Member
net een interview gehoord op radio 1 met Leekens:

Backs blijven dezelfde (= dus ook Ciman), Lombaerts ipv Kompany en Hazard die waarschijnlijk wel een plaats zal krijgen in het team

Patat

Legacy Member
krisdw zei:
Ik zeg al sinds 2002, de Belgen worden ooit nog eens wereldkampioen.

Sinds 2 jaar zeg ik dat ze wereldkampioen worden in 2014.

U las het hier eerst.

:)

Ik heb nooit veel voetbal gevolgd maar de laatste maanden toch iets meer interesse gekregen, maar achter onze Duivels heb ik altijd al gestaan.

Zo schattig he, even een wedstrijd winnen en dan maak je kans op het wereldkampioenschap. :bow:

Nederland heeft volgens mij in de laatste 2-3 jaar maar één wedstrijd verloren, de WK finale. Dat zijn pas statistieken waarmee je kans maakt op de titel, dames en heren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan