Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Patat

Legacy Member
Ik moest wel lachen hoor, na die overwinning. Overal groot in het nieuws, in Belgie dan, jeetje toch.

Bijna Noord-Koreaanse taferelen hier.

Wat zou ik toch weer graag een pot Nederland - Belgie zien.

starspike

Legacy Member
J.Brown zei:
En een jaar geleden werd Witsel verkozen tot meest overschatte speler, samen met Defour. Oh ironie. Toen iedereen zijn Wasil-bril nog op had.

Het probleem is dat vooral Witsel stilaan begint te tonen dat hij weg moet uit België. Bij de Duivels en Europees speelt hij beestig en in de JPL is het maar "zo zo". De motivatie voor onze competitie lijkt stilaan weg. Op die manier krijg je dan ook praat over overschatting...

Vedeco

Legacy Member
Het wordt gewoon tijd dat we allemaal achter de Duivels staan, ze zijn allemaal jong en ijdel dus de enige manier om die vooruit te stuwen is ze verheerlijken :p

asmo

Legacy Member
Leekens is toch niet echt van plan om Hazard weer op de bank te laten zitten he?

BeeLz

Legacy Member
starspike zei:
Het probleem is dat vooral Witsel stilaan begint te tonen dat hij weg moet uit België. Bij de Duivels en Europees speelt hij beestig en in de JPL is het maar "zo zo". De motivatie voor onze competitie lijkt stilaan weg. Op die manier krijg je dan ook praat over overschatting...

Sinds dat defour terug is speelt witsel in de JPL toch ook wel erg sterk hoor.

Drew

Legacy Member
dacuba zei:
Da stukje van het nagenieten op de training met Chadli vind ik trouwens wel zalig, wanneer Kompany voorbij komt. "Chadli, da's voor na de training" haha. Kompany :love:
Idd, al lang duidelijk wie de captain van de ploeg is. :)

NemesisBE

Legacy Member
Lukaku speelt zeker niet.
Lombaerts ipv Kompany.

en Witsel speelt beter met dan zonder Defour, omdat hij dan minder defensief werk moet doen. Maar dat ziet DD ni in als Defour niet kan spelen. Dan moet Witsel zoals Defour spelen, en dat kan die niet.

krisdw

Legacy Member
Ik zeg al sinds 2002, de Belgen worden ooit nog eens wereldkampioen.

Sinds 2 jaar zeg ik dat ze wereldkampioen worden in 2014.

U las het hier eerst.

:)

Ik heb nooit veel voetbal gevolgd maar de laatste maanden toch iets meer interesse gekregen, maar achter onze Duivels heb ik altijd al gestaan.

J.Brown

Legacy Member
Ik wou maar aantonen dat Witsel echt wel een enorm sterke speler is, maar een terugval kende met Wasil etc. De media kan een held maken van je en de dag erop je volledig afbreken zoals ze deden met Witsel. En ik vond het dus maar onterechte en laffe "verkiezing".

En hij moet idd naar het buiteland, hier kan hij geen progressie meer maken. Bij clubs als Everton, Fullham of Tottenham zie ik hem de pannen vh dak spelen.

Proim

Legacy Member
Tickets van €30 zijn blijkbaar al uitverkocht, heb er dan maar van 40 genomen, zullen wel goeie plaatsen zijn vermoed ik :) Al 26000 tickets verkocht als je de kbvb mag vertrouwen :love:

Brick Top

Legacy Member
Ik was naar België-Oostenrijk gaan kijken. Zalige match maar dat stadion zuigt zo hard hé. Die piste :puke:

warthie

Legacy Member
Proim zei:
Tickets van €30 zijn blijkbaar al uitverkocht, heb er dan maar van 40 genomen, zullen wel goeie plaatsen zijn vermoed ik :) Al 26000 tickets verkocht als je de kbvb mag vertrouwen :love:

Gisteren stonden die tickets van 40 euro aangeduid als uitverkocht :wtf: En nu ligt hunne service plat...

Proim

Legacy Member
warthie zei:
Gisteren stonden die tickets van 40 euro aangeduid als uitverkocht :wtf: En nu ligt hunne service plat...
Raar oO Inderdaad, lag plat net nadat ik ze besteld had, er stond dat ik het later nog eens moest proberen maar heb toch de mail gehad met de voucher :)

Nu hopen op weinig parkeerproblemen daar :D

Poepoei

Legacy Member
Burrda geeft 50 tickets weg voor België-Azerbeidzjan als je vandaag een shirt van de Rode Duivels (met naam en rugnummer) reserveert. Zo'n truitje kost wel € 85.

Home page

starspike

Legacy Member
pina zei:
lukaku kan spelen maar hij wordt gespaard. Oef.


Tja, zo dingen net voor de playoff gaan niet helpen aan de paranoia bij veel mensen ;) Proto en Lukaku zullen volgend weekend fit kunnen spelen, terwijl wij met een geblesseerde zitten en Standard drie vermoeide spelers terug zal hebben.
Shit happens, daar niet van. Maar het gaat nog gezever geven als er dit weekend dingen mis zouden gaan ;)

Misterblort

Legacy Member
Brick Top zei:
Ik was naar België-Oostenrijk gaan kijken. Zalige match maar dat stadion zuigt zo hard hé. Die piste :puke:

Ja die piste is echt dikke kak :/


pina zei:
lukaku kan spelen maar hij wordt gespaard. Oef.

waarom oef? Omdat hij volgens u niet goed genoeg is, of omdaje supporter zijt van Anderlecht en wilt dattem ni gekwetst is tijdens de play-offs?

Als het het eerste is. Er is genen betere om diep in de spits te zetten.. Die heeft veel kracht, scoren gaat hem de laatsten tijd mss wa minder af, ma als diepe spits is er geen betere keuze.. Tenzij Sutterke :p

pina

Legacy Member
Euh gewoon omdat hij dan het risico niet weer loopt om opnieuw geblesseerd te raken

BeeLz

Legacy Member
starspike zei:
Tja, zo dingen net voor de playoff gaan niet helpen aan de paranoia bij veel mensen ;) Proto en Lukaku zullen volgend weekend fit kunnen spelen, terwijl wij met een geblesseerde zitten en Standard drie vermoeide spelers terug zal hebben.
Shit happens, daar niet van. Maar het gaat nog gezever geven als er dit weekend dingen mis zouden gaan ;)

Mja dan nog, Lukaku niet in form en half fit heeft niets te zoeken bij de RD opt moment. Laat die jongen maar rusten zodat hij terug 100% is en dan zal hij wel renderen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan