Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
Hopelijk deze opstelling (ik zie liever geen van buyten maar leekens gaat hem sowieso opstellen dus zet ik hem er maar bij :P)
--------------------------Mignolet-------------------------

Van den borre------Van Buyten----Lombaerts-------Vertonghen

--------------------Simons---------Defour-------------------

Dembele---------------------Witsel----------------------Hazard

-----------------------------Mirallas--------------------------------

Boromir

Legacy Member
jeperdejep zei:
Hopelijk deze opstelling (ik zie liever geen van buyten maar leekens gaat hem sowieso opstellen dus zet ik hem er maar bij :P)
--------------------------Mignolet-------------------------

Van den borre------Van Buyten----Lombaerts-------Vertonghen

--------------------Simons---------Defour-------------------


Dembele-------------------------Witsel----------------------Hazard

-------------------------------Mirallas--------------------------------

Eindelijk zie ik s een leuke opstelling hier staan :applause:
Ik had hetzelfde idee. Was nog aan het twijfelen tussen 4-4-2 (Simons dan eruit voor 2e spits. Maar ik vermoed dat GL uit deze opstelling gaat vertrekken en eventueel later een 2e spits erbij als we in de tweede helft nog niet voorstaan.

Tis nu of nooit voor Mirallas. Hij is in vorm en de 2 mannen(Ogunjimi en Lukaku), die meer krediet hadden om in diepe spits te staan, zijn out.

Jepjep

Legacy Member
Boromir zei:
Eindelijk zie ik s een leuke opstelling hier staan :applause:
Ik had hetzelfde idee. Was nog aan het twijfelen tussen 4-4-2 (Simons dan eruit voor 2e spits. Maar ik vermoed dat GL uit deze opstelling gaat vertrekken en eventueel later een 2e spits erbij als we in de tweede helft nog niet voorstaan.

Tis nu of nooit voor Mirallas. Hij is in vorm en de 2 mannen(Ogunjimi en Lukaku), die meer krediet hadden om in diepe spits te staan, zijn out.

Simons is belangrijk voor het evenwicht alhoewel een 4-4-2 me ook wel iets lijkt (voor tegen de 'kleinere tegenstanders'. Maar george kennende gaat hij niet snel met 2 spitsen spelen.

Boromir

Legacy Member
MrBrightside zei:
TRAINERS ZWAAIEN MET SUPERLATIEVEN VOOR DE RODE DUIVELS

Hupla, typisch België. Een goeie wedstrijd spelen en er wereldsterren van maken..

Uh luister s volledig naar het filmke...
Ja, ze zeggen dat het goed was. Maar dat mag ook uitwedstrijd met torenhoge inzet. Trainers zeggen daarna dat ze er nog lang niet zijn, Azerbeidzjan nog eerst verslagen moet worden, dat als ze verloren hadden dat ze afgeknald werden ipv opgehemeld... Toch niet allemaal irrationeel opgehemel imo.

Toch bedankt voor de link, maar spaar ons volgende keer uw toch wel rare interpretaties.

Leek Waseige jullie ook een beetje bedronken te hebbe :D? Had toch zo'n wat wazige blik en lalde ook lichtjes. Ik vind die mens zalig nederlands praten. Azerbeiz-jean :).

Boromir

Legacy Member
jeperdejep zei:
Simons is belangrijk voor het evenwicht alhoewel een 4-4-2 me ook wel iets lijkt (voor tegen de 'kleinere tegenstanders'. Maar george kennende gaat hij niet snel met 2 spitsen spelen.

Jup :)

Hannibal

Legacy Member
Boromir zei:
Eindelijk zie ik s een leuke opstelling hier staan :applause:
Ik had hetzelfde idee. Was nog aan het twijfelen tussen 4-4-2 (Simons dan eruit voor 2e spits. Maar ik vermoed dat GL uit deze opstelling gaat vertrekken en eventueel later een 2e spits erbij als we in de tweede helft nog niet voorstaan.

Tis nu of nooit voor Mirallas. Hij is in vorm en de 2 mannen(Ogunjimi en Lukaku), die meer krediet hadden om in diepe spits te staan, zijn out.
Is 't al zeker dat Lukaku niet kan spelen dinsdag ?

BeeLz

Legacy Member
Mja, om maar met 1 controlerende middenvelder te spelen moet je daar ofwel een wereldster hebben ofwel zoveel offensieve power en een enorm goed ingespeelde ploeg. En dat hebben we niet.
Nee, ik zou niet teveel switchen met het systeem en spelers hun draai laten vinden en automatismen kweken.
Op zich is die 4-5-1 een leuke opstelling aangezien het met de juiste spelers makkelijk is om te schakelen naar een 4-3-3, zie naar tottenham die spelen met exact hetzelfde systeem en je kan nu moeilijk zeggen dat die niet aanvallend spelen. Onze flankspelers zijn nu eenmaal van betere kwaliteit dan onze spitsen dus vind ik het maar vanzelfsprekend om met deze opstelling te spelen.

Boromir

Legacy Member
Hannibal zei:
Is 't al zeker dat Lukaku niet kan spelen dinsdag ?
Ik ging daar vanuit maar ik heb me vergist, omdat Lukaku hetzelfde probleem gisteren had maar dan aan het ander been. Pezen van de Musculus Sartorius gekwetst. Maar op Sportweekend spreken ze eerder van onzekerheid.
Sorry, my bad. Is dus nog niet zeker.

Toffe filmpkes op sporza van sportweekend. Als ik die beelden van Wenen zie, doet het nog meer pijn dat ik niet kon gaan. Maar ja, is al een goed teken voor de toekomst. De RD's gaan het land nog redden :D.
Ook dat filmke van de training is wel lachen. Kompany, the big dawg :rofl:, de jonge welpen verzamelen en confratereren met de 2 oude krijgers. Nice :D

Cpt. Kablammo

Legacy Member
De Sutter/Lukaku op een eiland zie ik wel niet zitten tbh... Hoewel Witsel heel goed voor aansluiting kan zorgen in het centrum. Maar beide zijn wel spelers waar de flankspelers meer ballen aan gaan kwijtkunnen dan Ogunjimi. En dat miste ik toch wel vrijdag, de spelers die inlopen of klaarstaan voor de laterale pass van de flankspelers te ontvangen en binnenpegelen. Iets te weinig infiltratie.

Misterblort

Legacy Member
Iedereen die zit te zagen op het feit dat Hazard niet gespeeld heeft.. De Belgen zijn gewonnen dus den trainer had gelijk..
Hij heeft gekozen voor een goed geheel en vooral de 0 te houden, Hazard verdedigd niet en die paste dus ni in het systeem..
Als ge dan 0-2 voorstaat is het ook helemaal niet nodig om hem in te brengen.
Ik denk wel dat hij morgen zal spelen tegen Azerbedjan, omdat die ploeg toch vooral zal verdedigen.
Ik zou de opstelling houden behalve Chadli vervangen door Hazard. En Sutterke in de spits :D

pina

Legacy Member
een groot complot van die standard-spelers zeg ik u! Het volgende slachtoffer zal wel de sutter zijn :angry: :angry:

J.Brown

Legacy Member
En een jaar geleden werd Witsel verkozen tot meest overschatte speler, samen met Defour. Oh ironie. Toen iedereen zijn Wasil-bril nog op had.

Foose

Legacy Member
Kheb het gevoel dat 'we' goed zullen spelen, maar het deksel op de neus gaan krijgen op de counter (overkomt mij ook steeds op Fifa :p). Gelukkig staat er dit keer dan wel een goeie keeper in de goal.

exo

Legacy Member
J.Brown zei:
En een jaar geleden werd Witsel verkozen tot meest overschatte speler, samen met Defour. Oh ironie. Toen iedereen zijn Wasil-bril nog op had.

Een jaar geleden stond Witsel ook og niet op de grond met zennen dubbele 45...
En is het nu echt nodig om daar weer over te beginnen? Je weet dat die discussies op niets uitdraaien. Het is Belgie dat speelt, niet Standard of Anderlecht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan