Baats
Legacy Member
Gavin zei:Dat Hazardfanboygedoe begint hier wel serieus tegen te steken. Die kan misschien eens beginnen met een reeks degelijke wedstrijden neer te zetten voor België?
Dat gaat niet vanop de bank he

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gavin zei:Dat Hazardfanboygedoe begint hier wel serieus tegen te steken. Die kan misschien eens beginnen met een reeks degelijke wedstrijden neer te zetten voor België?

Gavin zei:Dat Hazardfanboygedoe begint hier wel serieus tegen te steken. Die kan misschien eens beginnen met een reeks degelijke wedstrijden neer te zetten voor België?
Dat is geen haat. Ik kijk niet in zijn hoofd, dat hebben de coaches toch gezegd? Dat ie neit graag trainde en al die zever. Daarmee moet ge niet afkomen bij mannen als Wilmots en Leekens, zulke hebben sowieso invloed.jeperdejep zei:Gavin vanwaar die haat naar hazard toe?
'Mij lijkt het nog altijd dat Hazard met zijn Ligue 1-status even wilt komen meespelen in dat nationale ploegje van hem en rekent op een basisplaats zonder veel te doen.'
Mooi dat je in het hoofd van hazard kan kijken.
Ik ben ervan overtuigd dat als hij tegen azerbeidjan speelt, hij een grote wedstrijd zal spelen. Hij zal leekens alvast willen overtuigen.Gavin zei:Dat is geen haat. Ik kijk niet in zijn hoofd, dat hebben de coaches toch gezegd? Dat ie neit graag trainde en al die zever. Daarmee moet ge niet afkomen bij mannen als Wilmots en Leekens, zulke hebben sowieso invloed.
Verder gaat het niet over een goede match, maar over een reeks (en in officiële matchen, geen vriendschappelijke). Hij moet laten zien dat ie die ster is. Als hij dat niet is bij België, dan moet hij misschien nog even wachten en niet rekenen op een vaste basisplaats. Zoals gebeurde met Chadli nu. De vaste basisspelers bij België zijn dan ook spelers die keer op keer inzet en kwaliteit tonen bij de nationale ploeg zelf in mijn ogen. Kompany, Fellaini, Vertonghen, ... Niets wijst er overigens op dat Hazard niet zal spelen tegen de Azeri's, dus die kritiek op Leekens daarvor is zever. Integendeel, er werd 0-2 gewonnen op Oostenrijk dus Leekens heeft momenteel 100% gelijk.
Het is, denk ik, ook helemaal geen verrassing dat de drie spelers (Hazard-Bailly-Boyata) niet startten/in de selectie zitten. Klein detail, maar als ik mij niet vergis heeft geen enkele de fout op zich genomen bij die goal in de interviews achteraf. Ik weet dat Van Buyten vorig jaar zoiets flikte en de meeste er hier over vielen.
mojojojo zei:'t zou wel ne serieuze anti climax zijn moesten we er nu niet in slagen om te winnen tegen godbetert azebadzjijezbji

Gavin zei:Dat is geen haat. Ik kijk niet in zijn hoofd, dat hebben de coaches toch gezegd? Dat ie neit graag trainde en al die zever. Daarmee moet ge niet afkomen bij mannen als Wilmots en Leekens, zulke hebben sowieso invloed.
Verder gaat het niet over een goede match, maar over een reeks (en in officiële matchen, geen vriendschappelijke). Hij moet laten zien dat ie die ster is. Als hij dat niet is bij België, dan moet hij misschien nog even wachten en niet rekenen op een vaste basisplaats. Zoals gebeurde met Chadli nu. De vaste basisspelers bij België zijn dan ook spelers die keer op keer inzet en kwaliteit tonen bij de nationale ploeg zelf in mijn ogen. Kompany, Fellaini, Vertonghen, ... Niets wijst er overigens op dat Hazard niet zal spelen tegen de Azeri's, dus die kritiek op Leekens daarvor is zever. Integendeel, er werd 0-2 gewonnen op Oostenrijk dus Leekens heeft momenteel 100% gelijk.
Het is, denk ik, ook helemaal geen verrassing dat de drie spelers (Hazard-Bailly-Boyata) niet startten/in de selectie zitten. Klein detail, maar als ik mij niet vergis heeft geen enkele de fout op zich genomen bij die goal in de interviews achteraf. Ik weet dat Van Buyten vorig jaar zoiets flikte en de meeste er hier over vielen.
Gavin zei:Dat Hazardfanboygedoe begint hier wel serieus tegen te steken. Die kan misschien eens beginnen met een reeks degelijke wedstrijden neer te zetten voor België?
Big ². Mensen lezen alleen maar wat de pers schrijft. Hazard assist daar, Leider met Rijsel, Gelinkt met Chelsea, blabla... Maar die paste gewoon niet in het tactisch plan van Leekens: Het plan om eindelijk s de 0 te kunnen houden en resultaat te pakken.Gavin zei:Dat de speler achter hem/ploeg rond hem dubbel werk moet leveren is geen probleem. Dat gebeurt bij veel grote spelers. CR steekt gene zak uit en moet lopers achter hem hebben die dat wel doen, Zlatan heeft die problemen, zelfs Messi die enorm werkt doet in vergelijking met bijvoorbeeld Pedro toch nog altijd minder werk. Dat is zo.
Het probleem is dat Hazard dan constant moet renderen, anders is zo een privilegeplaats niet te verantwoorden. En dat gebeurt niet, als ie dan ook nog eens de pantoffelheld uithangt naast het veld mag het toch niet verwonderen dat een coach als Leekens voor Chadli kiest die in zijn eerste match WEL alles deed zoals het hoorde.
Vanaf dat Hazard zijn Ligue 1 statistieken meebrengt naar de Rode Duivels, zal weinig hem op de bank houden. Mij lijkt het nog altijd dat Hazard met zijn Ligue 1-status even wilt komen meespelen in dat nationale ploegje van hem en rekent op een basisplaats zonder veel te doen. Zo een attitude (die toch min of meer bevestigt werd door de coaches) wreekt zich uiteraard, zeker als ge mannen in vorm op uw plaats hebt als vervangers.
Dit maakt de mentaliteit van Kompany eens zo geweldig. Als Hazard nu gewoon hetzelfde zou kunnen opbrengen, speelt ie iedereen naar huis.