Boromir
Legacy Member
stormtrooper zei:Gij kunt precies niet goed om met kritiek op mensen hé?
Grappig wat gij kritiek noemt:
"Als GL geen Hazard opstelt, is hij een beunhaas"
Kom op è... Ga nog wat met de blokken spelen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormtrooper zei:Gij kunt precies niet goed om met kritiek op mensen hé?
Ben Crabbé krijgt iets van rond de €1000 per aflevering!!!Boromir zei:Kom op è... Ga nog wat met de blokken spelen
Whuuuddddd! HeldGavin zei:Ben Crabbé krijgt iets van rond de €1000 per aflevering!!!

Gavin zei:Ben Crabbé krijgt iets van rond de €1000 per aflevering!!!
mtm zei:Terecht! Enkel hij heeft die unieke manier om 'sport' uit te spreken.
TheRedDevils zei:Ik zal wel op café kijken, das ook tof![]()

Cpt. Kablammo zei:Dembele speelde zijn beste matchen centraal bij Fulham dacht ik...
|nfected zei:Ja centraal achter een diepe spits, als acm....

Pieter3770 zei:Niemand die vreest dat ze dinsdag balle gaan spelen, en een klote 0-0 presteren?

J.Brown zei:Neen..
Hazard zal er 3 scoren!![]()

