Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormtrooper zei:Ik hoop het voor Leekens, anders is hij een nog grotere beunhaas dan ik dacht![]()
Inderdaad, zijn gele kaart kwam er een beetje vroeg in de wedstrijd maar tactisch gezien moest Kompany gisteren inderdaad gewoon geel pakken. Tegen Azer hebben we hem normaal toch niet nodig en dan heb ik hem inderdaad liever nu geschorst dan tegen Turkije want dat word gewoon DE sleutelmatch in deze campagne. Als we winnen tegen Turkije freerollen we normaal naar de barrages.Enbee zei:QFT, ik was blij toen hij geel kreeg, Kompany is onmisbaar in de "topmatchen"
Reverz zei:Tis overigens wel jammer dat we al op 3 juni tegen Turkije spelen. Ik weet niet hoe het zit met de blessure van Vermaelen en Fellaini. Zeker die laatste zou ik liefst in de ploeg zien staan maar ik vrees er voor. Vermaelen ging oorspronkelijk terug zijn op het einde van het seizoen maarja... die ging eerst na de winterstop al terug beginnen spelen. Twijfelachtig dus :/
.
. Vind dat zo'n klasse speler, the Verminator.mouly jr. zei:3-5-2 met De Sutter en Dembele in de spits?
en chadli en hazard op de flank
J.Brown zei:
Boromir zei:Ja, hij gaat het zooo erg vinden dat je hem een beunhaas vindt :ironic:. Hij kan maar beter oppassen...
Dat doet hem niet veel meer denk ik, business as usual...iplf zei:Wat een week voor Tommeke. Eerst op z'n eentje Gent overhoop knallen in zowat z'n eerste fatsoenlijke speelminuten, en nu nog een selectie bij de Rode duivels.
massief zei:Dat doet hem niet veel meer denk ik, business as usual...

GaMe® zei:Hoe was die livestream eigenlijk? Waren heel veel camera's aanwezig dus ik veronderstel dat het live werd uitgezonden in Spanje.
Spijtig genoeg stond er niet bij op 't wedstrijdblad bij welke clubs de Spanjaarden speelden.
Wel oververdiende overwinning voor Spanje. Kijk al uit naar England vs. Spain donderdag!
GaMe® zei:Hoe was die livestream eigenlijk? Waren heel veel camera's aanwezig dus ik veronderstel dat het live werd uitgezonden in Spanje.
Spijtig genoeg stond er niet bij op 't wedstrijdblad bij welke clubs de Spanjaarden speelden.
Wel oververdiende overwinning voor Spanje. Kijk al uit naar England vs. Spain donderdag!

NemesisBE zei:Werd ook uitgezonden op Marca online zei Kevin Gavin
Dembele als spitsmouly jr. zei:3-5-2 met De Sutter en Dembele in de spits?
en chadli en hazard op de flank

Deulofeu comanda la remontada de la sub'17 - MARCA.comNemesisBE zei:Werd ook uitgezonden op Marca online zei Gavin
Reverz zei:Dembele als spits![]()
Dembele speelt op den 10 bij Fulham voor zo ver ik weet.Cpt. Kablammo zei:Dembele speelde zijn beste matchen centraal bij Fulham dacht ik...