Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boromir

Legacy Member
stormtrooper zei:
Ik hoop het voor Leekens, anders is hij een nog grotere beunhaas dan ik dacht :sop:

Ja, hij gaat het zooo erg vinden dat je hem een beunhaas vindt :ironic:. Hij kan maar beter oppassen...

Reverz

Legacy Member
Enbee zei:
QFT, ik was blij toen hij geel kreeg, Kompany is onmisbaar in de "topmatchen"
Inderdaad, zijn gele kaart kwam er een beetje vroeg in de wedstrijd maar tactisch gezien moest Kompany gisteren inderdaad gewoon geel pakken. Tegen Azer hebben we hem normaal toch niet nodig en dan heb ik hem inderdaad liever nu geschorst dan tegen Turkije want dat word gewoon DE sleutelmatch in deze campagne. Als we winnen tegen Turkije freerollen we normaal naar de barrages.

Tis overigens wel jammer dat we al op 3 juni tegen Turkije spelen. Ik weet niet hoe het zit met de blessure van Vermaelen en Fellaini. Zeker die laatste zou ik liefst in de ploeg zien staan maar ik vrees er voor. Vermaelen ging oorspronkelijk terug zijn op het einde van het seizoen maarja... die ging eerst na de winterstop al terug beginnen spelen. Twijfelachtig dus :/

Boromir

Legacy Member
Reverz zei:
Tis overigens wel jammer dat we al op 3 juni tegen Turkije spelen. Ik weet niet hoe het zit met de blessure van Vermaelen en Fellaini. Zeker die laatste zou ik liefst in de ploeg zien staan maar ik vrees er voor. Vermaelen ging oorspronkelijk terug zijn op het einde van het seizoen maarja... die ging eerst na de winterstop al terug beginnen spelen. Twijfelachtig dus :/

Als Kompany niet toen die gele kaart had gepakt, had hij ze wss in de laatste 10 min gepakt :p.

Fellaini gaat volgens de voorspellingen niet meer spelen dit seizoen. Maar zeg nooit nooit è.
Heb ook gelezen dat Wenger zei dat Vermaelen dit seizoen niet meer zou spelen :(. Vind dat zo'n klasse speler, the Verminator.

mouly jr.

Legacy Member
3-5-2 met De Sutter en Dembele in de spits? :D
en chadli en hazard op de flank

Burgernfries

Legacy Member
Wat een week voor Tommeke. Eerst op z'n eentje Gent overhoop knallen in zowat z'n eerste fatsoenlijke speelminuten, en nu nog een selectie bij de Rode duivels.

GaMe®

Legacy Member
J.Brown zei:
Belgium-Spain

U17 België - Spanje

Hoe was die livestream eigenlijk? Waren heel veel camera's aanwezig dus ik veronderstel dat het live werd uitgezonden in Spanje.

Spijtig genoeg stond er niet bij op 't wedstrijdblad bij welke clubs de Spanjaarden speelden.

Wel oververdiende overwinning voor Spanje. Kijk al uit naar England vs. Spain donderdag!

stormtrooper

Legacy Member
Boromir zei:
Ja, hij gaat het zooo erg vinden dat je hem een beunhaas vindt :ironic:. Hij kan maar beter oppassen...

Gij kunt precies niet goed om met kritiek op mensen hé?

massief

Legacy Member
iplf zei:
Wat een week voor Tommeke. Eerst op z'n eentje Gent overhoop knallen in zowat z'n eerste fatsoenlijke speelminuten, en nu nog een selectie bij de Rode duivels.
Dat doet hem niet veel meer denk ik, business as usual...

stormtrooper

Legacy Member
massief zei:
Dat doet hem niet veel meer denk ik, business as usual...

Inderdaad :cry:

Waarom moeten het ook altijd mannen van rond Gent zijn die ons kloten tijdens matchen :cry:

Baats

Legacy Member
GaMe® zei:
Hoe was die livestream eigenlijk? Waren heel veel camera's aanwezig dus ik veronderstel dat het live werd uitgezonden in Spanje.

Spijtig genoeg stond er niet bij op 't wedstrijdblad bij welke clubs de Spanjaarden speelden.

Wel oververdiende overwinning voor Spanje. Kijk al uit naar England vs. Spain donderdag!

Goeie kwaliteit. Match met een main camera, dan nog een 3-tal voor de herhalingen, waarvan één een reverse angle als ik mij niet vergis.

NemesisBE

Legacy Member
GaMe® zei:
Hoe was die livestream eigenlijk? Waren heel veel camera's aanwezig dus ik veronderstel dat het live werd uitgezonden in Spanje.

Spijtig genoeg stond er niet bij op 't wedstrijdblad bij welke clubs de Spanjaarden speelden.

Wel oververdiende overwinning voor Spanje. Kijk al uit naar England vs. Spain donderdag!

leuke livestream, namen kwamen er op bij vervangingen, doelpunten etc...
enkele camera's toch ja, zelfs bij dat vermeende buitenspeldoelpunt van nr8 (dat geen was) en het dus eigenlijk 0-2 moest zijn, stond een deftige camera.

die 17 is trouwens geweldig bij Spanje. Gerard Deulofeu of zoiets :unsure:

Werd ook uitgezonden op Marca online zei Kevin Gavin
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan