Bluto
Legacy Member
Boromir zei:Inderdaad, we hebben het eigenlijk allemaal in eigen handen. Ik wist al na Oostenrijk in oktober: ok, geen probleem: gewoon alles winnen nu van de andere kleintjes/medium.
Duitsers zijn Duitsers dus die zullen niets laten liggen.
Tenzij tegen ons misschien. Ervan uitgaand dat wij alle wedstrijden die nu komen winnen (behalve Duitsland), moeten we ons met 99% qualificeren.
Oostenrijk zie ik ook niet winnen in Istanbul op dinsdag. Zeker niet na onze morale mokerslag aan hun. Turkije heeft ook zich maar moeten voorbereiden op 1 wedstrijd. Gelijkspel of winst voor Turkije zou het beste zijn. Ma in principe maakt het niet veel uit zolang wij onze job maar doen. Echt wel sjans dat die Azer's tegen Turkije hebben gewonnen. En hoe dan nog, met dat cornernummertje. Die hadden naast die cornergoal nog ook de beste kansen zelfs
.
Mja, laat ons voorlopig het wedstrijd per wedstrijd bekijken.
Dinsdag wordt weer genieten.
Het is te hopen
We moeten zien dat we ons ook niet door Azerbeidzjan laten verrassen. Ik ga dinsdag noodgedwongen de wedstrijd via de radio moeten volgen (ik denk dat mijn internetverbinding te crappy is voor de stream), maar ik ga tegelijkertijd Turkije-Oostenrijk op tv volgen. Ik hou jullie dan op de hoogte van de gebeurtenissen in deze belangrijke wedstrijd

.
. Ervan uitgaand dat wij alle wedstrijden die nu komen winnen (behalve Duitsland), moeten we ons met 99% qualificeren.
