Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bluto

Legacy Member
Boromir zei:
Inderdaad, we hebben het eigenlijk allemaal in eigen handen. Ik wist al na Oostenrijk in oktober: ok, geen probleem: gewoon alles winnen nu van de andere kleintjes/medium :P.
Duitsers zijn Duitsers dus die zullen niets laten liggen.
Tenzij tegen ons misschien :D. Ervan uitgaand dat wij alle wedstrijden die nu komen winnen (behalve Duitsland), moeten we ons met 99% qualificeren.
Oostenrijk zie ik ook niet winnen in Istanbul op dinsdag. Zeker niet na onze morale mokerslag aan hun. Turkije heeft ook zich maar moeten voorbereiden op 1 wedstrijd. Gelijkspel of winst voor Turkije zou het beste zijn. Ma in principe maakt het niet veel uit zolang wij onze job maar doen. Echt wel sjans dat die Azer's tegen Turkije hebben gewonnen. En hoe dan nog, met dat cornernummertje :). Die hadden naast die cornergoal nog ook de beste kansen zelfs :D.
Mja, laat ons voorlopig het wedstrijd per wedstrijd bekijken.
Dinsdag wordt weer genieten.

Het is te hopen;) We moeten zien dat we ons ook niet door Azerbeidzjan laten verrassen.
Ik ga dinsdag noodgedwongen de wedstrijd via de radio moeten volgen (ik denk dat mijn internetverbinding te crappy is voor de stream), maar ik ga tegelijkertijd Turkije-Oostenrijk op tv volgen. Ik hou jullie dan op de hoogte van de gebeurtenissen in deze belangrijke wedstrijd:)

J.Brown

Legacy Member
Belgium-Spain

U17 België - Spanje

ATHEBA Jordan R. Standard de Liège
BRULMANS Seppe KRC Genk
CABUMI Didier Sp. Lokeren OVL
CARVALHO DOS SANTOS Umberto KRC Genk
CISSE Ibrahima R. Standard de Liège
CROUX Jordy KRC Genk
DE KEGEL Dennes RSC Anderlecht
DHOEST Sven Club Brugge K.V.
DOSTILIO Jonathan R. Standard de Liège
DUCATTEEUW Nicolas SV Zulte Waregem
HUBERT Guillaume FC Valenciennes
IBOMA David R. Antwerp F.C.
LUMANZA LEMBI Tortol R. Standard de Liège
MALANDA-ADJE Bernard OSC Lille
MUSONDA Tika RSC Anderlecht
OFORI APPIAH Marvin KRC Genk
PRAET Dennis RSC Anderlecht
STORM Nikola Club Brugge K.V.

Muismat

Legacy Member
Ik vind dat er nu geen excuses meer zijn. Die 2e plaats moeten we halen, zeker omdat de enige match waar een verlies logisch is (in Duitsland) helemaal op het einde is en de Duitsers ons mss een puntje gunnen omdat die zich toch los kwalificeren. Gewoon geconcentreerd blijven.

NemesisBE

Legacy Member
J.Brown zei:
Belgium-Spain

U17 België - Spanje

ATHEBA Jordan R. Standard de Liège
BRULMANS Seppe KRC Genk
CABUMI Didier Sp. Lokeren OVL
CARVALHO DOS SANTOS Umberto KRC Genk
CISSE Ibrahima R. Standard de Liège
CROUX Jordy KRC Genk
DE KEGEL Dennes RSC Anderlecht
DHOEST Sven Club Brugge K.V.
DOSTILIO Jonathan R. Standard de Liège
DUCATTEEUW Nicolas SV Zulte Waregem
HUBERT Guillaume FC Valenciennes
IBOMA David R. Antwerp F.C.
LUMANZA LEMBI Tortol R. Standard de Liège
MALANDA-ADJE Bernard OSC Lille
MUSONDA Tika RSC Anderlecht
OFORI APPIAH Marvin KRC Genk
PRAET Dennis RSC Anderlecht
STORM Nikola Club Brugge K.V.

Die namen :D veel Belgisch is daar ook nimmer aan he :D

R0bbeW

Legacy Member
NemesisBE zei:
Die namen :D veel Belgisch is daar ook nimmer aan he :D

Net de laatste 5 min gekeken, op een beeld zag je 5 belgen verdedigen, ze waren alle zwart.

edit: Net 1-0 voor de Belgen door nummer 8, zou niet weten wij hij is.

elarto

Legacy Member
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! *kuch*
gelijkaardig met gisteren :)
keeper komt veel te laat

NemesisBE

Legacy Member
Mja, de Spaanse keeper deed idd een Macho'ke :D
Praet die scoorde zeker?

stormtrooper

Legacy Member
De Sutter is opgeroepen als vervanger voor Ogunjimi tegen Azerbeidjan. Starvin Marvin heeft een knieblessure.

Jammer dat den Benito er niet bij is tegen Spanje :(

massief

Legacy Member
Dieje zit bij de U18
edit amai, een machoke zetten precies, 4 uur te laat

Gavin

Legacy Member
J.Brown zei:
Die 17 is van Barca naar het schijnt? Traint met A kern mee..
puni zei:
Deze dus, een van de spelers waar ze veel van verwachten.


Trainde inderdaad mee met de A-kern vorige week: http://www.fcbarcelona.com/web/Gale...nt170311/2011-03-17_ENTRENAMIENTO_FCB_015.jpg
Maar dit ook niet overdrijven want er waren veel blessures dus ze hadden wat extra man nodig. Uiteraard niet min dat ze dan iemand van een jeugdploeg pakken in plaats van de reserven ...

Exorikos

Legacy Member
Ik vermoed dat Hazard wel gaat starten dinsdag. Anders gaat hij zitten wenen op de bank. :(

stormtrooper

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik vermoed dat Hazard wel gaat starten dinsdag. Anders gaat hij zitten wenen op de bank. :(

Ik hoop het voor Leekens, anders is hij een nog grotere beunhaas dan ik dacht :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan