Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormtrooper

Legacy Member
Weebl zei:
ze zijn er inderdaad tevreden over naar het schijnt, en portsmouth is inderdaad aan het stijgen, maar ze hebben wel een hele tijd onderaan gebengeld :).
maar ik blijf er bij, als hij écht goed is zouden er wel andere ploegen naar hem vragen :)?

Hangt toch ook wel een deel af van scouting imo. In Engeland zal hij wel niet volledig onbekend zijn, anders zou hij niet constant uitgeleend worden aan Championshipteams.

NitroNico

Legacy Member
stormtrooper zei:
Ik vond vooral het aantal kansen dat we gemaakt hebben toch wel veel te laag. We hadden toch echt wel chance dat de eerste goal vroeg valt (na slechte uitkomst van de keeper) en dat bij de tweede goal er echt slecht verdedigd werd door Oostenrijk. Mij lijkt het meer dat Oostenrijk zichzelf de das heeft omgedaan.

Niettegenstaande hebben we wel een goede match gespeeld. Defour en Simons zijn echt wel een complementair duo en hebben samen met Witsel goed werk geleverd. Ik vind het persoonlijk wel wat fucked up als we onze wingers moeten selecteren op "mee verdedigen". Daarom had ik liever Hazard gezien ipv Chadli(hoewel die een goede match speelde) en denk ik dat we zo ook meer kansen hadden gekregen. Als we Hazard enkel maar gaan opstellen tegen kleine ploegen omdat we schrik hebben om een goal tegen te krijgen, kunnen we hem evengoed thuislaten. Die jongen heeft, zeker als hij in bloedvorm is, gewoon teveel kwaliteiten om niet te laten spelen.
Een uit-match aanvallend domineren tegen een rechtstreekse concurrent is zeer moeilijk voor éénder welke ploeg. (Misschien met uitzondering Barcelona en Spanje) Elke ploeg speelt zijn uit matchen iets meer verdedigend, en zeker als achterin een paar sleutelspelers ontbreken (Lombaerts, Vermaelen, Alderweireld). Ik begrijp de Zors heel goed dat hij een verdedigend middenveld opstelde, als je een goal 'uit' tegen krijgt wordt het echt moeilijk.
Aanvallend bijsturen kon nog altijd, en gelukkig moest voor het voor één keertje niet want dat is iets wat wij altijd moeten doen. Eden was uiteraard niet tevreden omdat hij in zijn gedachten waarschijnlijk de supersub ging zijn. Ik denk dat Eden meer iemand is voor op de thuismatchen een vlam in de pan te geven :drool:.

EDIT: Kzie net dat Boromir blijkbaar sneller was met hetzelfde gedachtegoed :-)

BeeLz

Legacy Member
Uitstekende match van de duivels, niet al te veel kansen gehad maar na de 0-1 ook maar 1 kans weggegeven.
Ogunjimi was voor mij de zwakste speler en Ciman speelde wel degelijk maar komt uiteindelijk gewoon kwaliteit te kort.
Vind het jammer dat Hazard niet speelde, maar als je met 2 onzekere backs speelt kan je inderdaad beter mensen opstellen die helpen verdedigen. Maar naar de toekomst toe hoop ik wel dat George wat gaat werken aan onze eigen kwaliteiten en proberen de meeste matchen te domineren. Qua talent moeten we echt wel niet onderdoen voor de meeste ploegen, zeker in Europa. Het enige knelpunt zijn onze backs maar dat is voor heel veel ploegen een groot probleem.

Zafùn

Legacy Member
Weebl zei:
ze zijn er inderdaad tevreden over naar het schijnt, en portsmouth is inderdaad aan het stijgen, maar ze hebben wel een hele tijd onderaan gebengeld :).
maar ik blijf er bij, als hij écht goed is zouden er wel andere ploegen naar hem vragen :)?

Afwachten natuurlijk. Bruma en Van Aanholt worden in Nederland als grote talenten beschouwd en zitten nu ook op 'maar' op uitleenbasis bij Leicester. De Laet speelt nu stevige matchen en haalt goede kritieken, misschien volgt er na deze uitleenbeurt wel eentje bij een betere club. Wat je de verdedigers bij Wigan of WBA soms ziet doen...

stormtrooper

Legacy Member
BeeLz zei:
Uitstekende match van de duivels, niet al te veel kansen gehad maar na de 0-1 ook maar 1 kans weggegeven.
Ogunjimi was voor mij de zwakste speler en Ciman speelde wel degelijk maar komt uiteindelijk gewoon kwaliteit te kort.
Vind het jammer dat Hazard niet speelde, maar als je met 2 onzekere backs speelt kan je inderdaad beter mensen opstellen die helpen verdedigen. Maar naar de toekomst toe hoop ik wel dat George wat gaat werken aan onze eigen kwaliteiten en proberen de meeste matchen te domineren. Qua talent moeten we echt wel niet onderdoen voor de meeste ploegen, zeker in Europa. Het enige knelpunt zijn onze backs maar dat is voor heel veel ploegen een groot probleem.

Ik zou niet zo ver gaan als Ogunjimi zwak te noemen. Ik vond hem een leuke match spelen vooral omdat we niet veel kansen gecreeërd hebben terwijl hij zich toch de ziel uit het lijf heeft gelopen. Ciman komt idd kwaliteit tekort en het is te hopen dat Leekens dat ook beseft als we tegen Turkije en Duitsland spelen.

Bluto

Legacy Member
De Laet moet vooral veel ervaring opdoen op dit moment. Het is beter dat hij uitgeleend wordt, dan dat hij in de b-kern of op de bank van manutd zit.

BeeLz

Legacy Member
stormtrooper zei:
Ik zou niet zo ver gaan als Ogunjimi zwak te noemen. Ik vond hem een leuke match spelen vooral omdat we niet veel kansen gecreeërd hebben terwijl hij zich toch de ziel uit het lijf heeft gelopen. Ciman komt idd kwaliteit tekort en het is te hopen dat Leekens dat ook beseft als we tegen Turkije en Duitsland spelen.

Ogunjimi heeft zeker genoeg gewerkt, en had een ondankbare job, maar bracht ook absoluut niets bij indien hij aan de bal kwam. We hebben gewoon betere spelers op die positie imo.

Trebby

Legacy Member
0-2 auf wiedersehen österreich !

alleen moest van buyten daar weer eens een huizenhoge kans weggeven :p

le mastre

Legacy Member
krisdw zei:
Niemand hier vind het spijtig dat Kompany dinsdag niet meespeelt?

Als we ergens weelde aan hebben dan is het wel de centrale verdedigers. Lombaerts zal wel zijn plaats innemen.

Boromir

Legacy Member
die labels zouden wel s veranderd mogen worden... Helaas, eens een idioot een stekje heeft ingenomen kan het niet veranderd worden.
Die bueno en fail opmerkingen mogen er echt wel uit.

fiqm

Legacy Member
Is waarschijnlijk al gezegd geweest, maar in principe is de opdracht van de Rode Duivels nu bijzonder simpel hé. Geen punten laten liggen tegen Azerbeidjan (2x) en Kazachstan, en de Turken verslaan in eigen huis (met 1-0 of 2-1 ofzo, zodat we de betere zijn in onderlinge confrontaties. Op die manier zou Oostenrijk nog 13/18 moeten halen, wat vrijwel onmogelijk lijkt, aangezien ze nog tweemaal tegen zowel Turkije als Duitsland moeten spelen, en dan nog zowel Azerbeidjan en Kazachstan op verplaatsing hebben. En Turkije zou dan simpelweg 15/15 moeten halen in hun resterende matchen (de match tegen België niet meegerekend uiteraard). Ook dat lijkt moeilijk als je die momenteel bezig ziet.

Ik weet het, veel "als", maar uiteindelijk moeten de Duivels hierin kunnen slagen. Zoniet geef ik ons nog maar weinig kans. Tegen die kleine landen moet je eigenlijk altijd winnen, dus dat is zeker doenbaar, en dan tegen de Turken erop of eronder. Zo simpel is het.

Boromir

Legacy Member
Inderdaad, we hebben het eigenlijk allemaal in eigen handen. Ik wist al na Oostenrijk in oktober: ok, geen probleem: gewoon alles winnen nu van de andere kleintjes/medium :P.
Duitsers zijn Duitsers dus die zullen niets laten liggen.
Tenzij tegen ons misschien :D. Ervan uitgaand dat wij alle wedstrijden die nu komen winnen (behalve Duitsland), moeten we ons met 99% qualificeren.
Oostenrijk zie ik ook niet winnen in Istanbul op dinsdag. Zeker niet na onze morale mokerslag aan hun. Turkije heeft ook zich maar moeten voorbereiden op 1 wedstrijd. Gelijkspel of winst voor Turkije zou het beste zijn. Ma in principe maakt het niet veel uit zolang wij onze job maar doen. Echt wel sjans dat die Azer's tegen Turkije hebben gewonnen. En hoe dan nog, met dat cornernummertje :). Die hadden naast die cornergoal nog ook de beste kansen zelfs :D.
Mja, laat ons voorlopig het wedstrijd per wedstrijd bekijken.
Dinsdag wordt weer genieten.

_DKsissor_

Legacy Member
BeeLz zei:
Ogunjimi heeft zeker genoeg gewerkt, en had een ondankbare job, maar bracht ook absoluut niets bij indien hij aan de bal kwam. We hebben gewoon betere spelers op die positie imo.
Ogunjimi is vooral de man die altijd op de juiste plaats staat. Bij genk lijkt die ook altijd nutteloos maar er komt altijd die ene kans die hem er dan 80% van de tijd inlegt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan