Is waarschijnlijk al gezegd geweest, maar in principe is de opdracht van de Rode Duivels nu bijzonder simpel hé. Geen punten laten liggen tegen Azerbeidjan (2x) en Kazachstan, en de Turken verslaan in eigen huis (met 1-0 of 2-1 ofzo, zodat we de betere zijn in onderlinge confrontaties. Op die manier zou Oostenrijk nog 13/18 moeten halen, wat vrijwel onmogelijk lijkt, aangezien ze nog tweemaal tegen zowel Turkije als Duitsland moeten spelen, en dan nog zowel Azerbeidjan en Kazachstan op verplaatsing hebben. En Turkije zou dan simpelweg 15/15 moeten halen in hun resterende matchen (de match tegen België niet meegerekend uiteraard). Ook dat lijkt moeilijk als je die momenteel bezig ziet.
Ik weet het, veel "als", maar uiteindelijk moeten de Duivels hierin kunnen slagen. Zoniet geef ik ons nog maar weinig kans. Tegen die kleine landen moet je eigenlijk altijd winnen, dus dat is zeker doenbaar, en dan tegen de Turken erop of eronder. Zo simpel is het.