Weebl
Legacy Member
Ja ok, Ciman viel nog mee gisteren. Maar dat was ook omdat Arnautovic héél zwak speelde. Ciman mag daar van mij echt nooit meer starten omdat hij maar één pass in de voet heeft gegeven. De rest was gewoon pompen naar voor met de ogen dicht.
Ik blijf er bij, LB en RB hebben we nog steeds geen goeie positiespelers die tegen pakweg Zwitserland niet de mist in gaan.
Ik blijf er bij, LB en RB hebben we nog steeds geen goeie positiespelers die tegen pakweg Zwitserland niet de mist in gaan.


sarcasme right? Gillet heeft in het verleden reeds RB gespeeld bij de duivels en het was niet om aan te zien. En laat mij aub niet aan Finland denken toen hij op "zijn" middenveld speelde. Gillet hoort niet in de Nationale ploeg, hell het feit dat hij bij een ploeg als Anderlecht ooit in de basis mag starten geeft alweer maar eens blijk van hoe zwak het Belgisch clubvoetbal wel niet is. Ciman hoort daar uiteraard ook niet te staan maar Gillet is geen haar beter, integendeel. Trouwens, na het eerste kwartier heeft Ciman toch een redelijke job gedaan. Ok, uitvoetballend was het niet goed maar het was verdedigend toch al ok. Het is gewoon duidelijk dat als de Belgen met 4 verdedigers willen blijven spelen moet ze gewoon Alderweireld, Kompany, Vermaelen, Lombaerts daar zetten. Jammer genoeg zitten we nu eenmaal met veel blessures en blijft Daniela van Blunder daar staan zolang Leekens op de bank zit vrees ik.
