Sh@D0wBE zei:
Witsel mag samen met Defour weg uit Belgie naar een betere ploeg!

Zulke heersers

En Kompany

Alleen moeten we meer durven aanvallen!Ik heb weinig opgebouwde kansen gezien!
Het was logisch dat George ging vertrekken uit een goede organisatie en nadien eventueel meer bijsturen om aan te vallen indien nodig (Hazard, 2e spits,...).
Maar ja, als ge na 5 min voor staat is dat niet nodig natuurlijk... Sommige vinden 0-2, uit, tegen een concurrent voor de 2e plaats nog niet genoeg :ironic:
Echt wel straf, wat ze vandaag toch geflikt hebben... George zijn organisatie stond als een huis. Defour en Simons zijn samen toch echt wel heeeel sterk. Was tegen Rusland al zo en is weer bevestigd. Om maar te zwijgen over Witsel, Dembele en f*cking ofc Kompany... WTF

.
Maar hoeveel geflame ik heb gelezen over Leekens de laatste dagen, manman... Erg. Hopelijk krijgt m nu wat meer krediet. De man heeft ons naar WK98 geleid. Het was duidelijk dat de zwakke plek van de duivels de verdediging was uit de laatste wedstrijden (turkije,oostenrijk, finland). George heeft daarnaar gehandeld en zie zowaar slechts 2 kansjes voor de Autrichen. Zelf ook niet zoveel, maar te begrijpen als je na 5' voorstaat.
Onze backs zijn de weak link, dan heb je flankspelers nodig die ook wat kunne verdedigen. Hazard (en ook Mertens) zijn verdedigend maar weinig waard.
Ik moet toch zeggen: Chapeau, Ciman, ik had het niet gedacht. Verschrikkelijk begonnen, en toch degelijk herpakt, zelfs een assist...
Maar wat een dwaas is die Arnautovic maar man. Loopt die ff overal beetje onnozel te doen ipv van die flank uit te buiten. Moest ik voor Oostenrijk supporteren, zou ik wild worden. Handjes kussen, jongens

. Narcistische egotripper van het zuiverste soort. Tool
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110325_157
Ik kan er niet aan doen, maar het is wel een heel grappig foto

. Maar geen zorgen, Leekens zal Hazard tegen Azerbeidzjan wel opstellen. Die ploeg gaat inderdaad bij ons in Brussel defensief spelen (hoogstwss) en dan kunnen we hem zeker gebruiken. Leekens zal Hazard ook niet tegen zijn schenen willen stampen. Eden zal er niet meer kunnen lachen dat een ster als hij 2 keer niet mag meespelen met de nationale ploeg. En George zal de supporters ook wel iets gunnen

.
Op naar de dinsdag!!!
