Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gavin

Legacy Member
Witsel. :bow:



We hebben veel gezaagd vooraf maar toch aardig werk van Zors.

Dembele, Chadli en heel dat middenveld: uitstekend. Doen wat ze moesten doen en koel gebleven. Zelfde voor Mignolet die daar als een total pro de een seconde na de andere verkwistte. Chance gehad met Van Buyten en Ciman wel, maar die moeten we kunnen vervangen als niemand geblesseerd is. Ook helemaal niets mis mee om zo te spelen voor dit België.

En ja, Oostenrijk deed zichzelf de das wel om natuurlijk, met Arnautovic als speerpunt. Hoe ge een ganse match kunt lopen zeiken terwijl Ciman in de eerste helft liep te zwalpen op zijn goede flank (naast ngo een zwalpende CB dan nog)? Dan zijt ge geen topper en maakt ge uw eigen ploeg kapot in plaats van iets te creëren. De 0-1 was eveneens een flater.



mu8l6a.gif

shiftyke

Legacy Member
Een match domineren, lang geleden dat ik da gezien heb, knap werk jongens :bow:

Killertweety

Legacy Member
EINDELIJK 0 op het bord ... bangelijk.

Mensen, excuses voor de exuberante postst, als België speelt ben ik nu zo eenmaal ... . Sorry.

Anyaway, Rd, NIET begiinnen zweven als het kan ... .

Bluto

Legacy Member
Gavin zei:
En ja, Oostenrijk deed zichzelf de das wel om natuurlijk, met Arnautovic als speerpunt. Hoe ge een ganse match kunt lopen zeiken terwijl Ciman in de eerste helft liep te zwalpen op zijn goede flank (naast ngo een zwalpende CB dan nog)? Dan zijt ge geen topper en maakt ge uw eigen ploeg kapot in plaats van iets te creëren. De 0-1 was eveneens een flater.



mu8l6a.gif

De 0-2 was nog veel erger. Ik denk dat we toen een minuut of langer balbezit hadden voor hun goal.

AhReNd

Legacy Member
Ciman heeft goed tot zeer goed gespeeld imo. Enkel in het begin slecht begonnen, maar zich volledig herpakt. Soms wel bibberen en beven als Van Buyten aan de bal was. Mignolet ook zeer goede tussenkomsten. Jaja, ik zie ons nog kwalificeren :woohoo:

ng

Legacy Member
Echt deftige match. Jammer van het mindere spel van Ciman, dat hij dan redelijk heeft recht gezet zeker met de voorzet.
Voor de rest, gewoon goed. Kalm blijven, in team spelen en hier en daar een beest van een speler zoals Dembele.

Killertweety

Legacy Member
IK ben vooral gelukkig omdat er EINDELIJK een 0 behouden werd ... .

Ik heb de wedstrijd niet live gezien, sebiet naar huis (opgenomen) en kijken :p

Scr1fle

Legacy Member
Witsel mag samen met Defour weg uit Belgie naar een betere ploeg!:)
Zulke heersers :D
En Kompany :drool:
Alleen moeten we meer durven aanvallen!Ik heb weinig opgebouwde kansen gezien!

Bluto

Legacy Member
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze nu niet gaan zweven en het kunnen afmaken tegen Azerbeidjan.
We moeten niet te euforisch zijn. Deoostenrijkers waren echt zwak vandaag en de goals waren cadeautjes. De 0 vind ik wel zeer positief.

shiftyke

Legacy Member
Bluto zei:
Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze nu niet gaan zweven en het kunnen afmaken tegen Azerbeidjan.
We moeten niet te euforisch zijn. Deoostenrijkers waren echt zwak vandaag en de goals waren cadeautjes. De 0 vind ik wel zeer positief.

Oostenrijkers waren niet top maar er is wel geknokt voor elke bal en dat kan alleen maar positief zijn ;)

Bluto

Legacy Member
Ha een interview met leekens in het duits :)

We staan tweede! Wel met al vijf matchen gespeeld.

Truman'

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Echt deftige match. Jammer van het mindere spel van Ciman, dat hij dan redelijk heeft recht gezet zeker met de voorzet.
Voor de rest, gewoon goed. Kalm blijven, in team spelen en hier en daar een beest van een speler zoals Dembele.

ciman en vanbuyten, die twee spelen afbraakvoetbal, daar komt kwa uitverdedigen niks voetballend uit. Altijd hard naar voor of ne bal die gewoon niet aankomt.
Voorzet of niet, mogen beiden weg.

spanje weer achter joy ^^

OxYg3N

Legacy Member
Truman' zei:
ciman en vanbuyten, die twee spelen afbraakvoetbal, daar komt kwa uitverdedigen niks voetballend uit. Altijd hard naar voor of ne bal die gewoon niet aankomt.
Voorzet of niet, mogen beiden weg.

spanje weer achter joy ^^

Ja, vond ik ook frustrerend, maar goed we hebben gewonnen!

Kiiilerke

Legacy Member
Truman' zei:
ciman en vanbuyten, die twee spelen afbraakvoetbal, daar komt kwa uitverdedigen niks voetballend uit. Altijd hard naar voor of ne bal die gewoon niet aankomt.
Voorzet of niet, mogen beiden weg.

spanje weer achter joy ^^

Gij zijt de meest spanje hatende mens ooit:sop:

Carus

Legacy Member
Amai, zowaar de eerste keer sinds 8 jaar dat ik de Rode Duivels een match zie onder controle nemen. En pas dan zie ik ook eens hoe mooi dat het is om voor de nationale ploeg te supporteren. Ik wou dat ik nu in Wenen was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan