Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Gavin zei:En ja, Oostenrijk deed zichzelf de das wel om natuurlijk, met Arnautovic als speerpunt. Hoe ge een ganse match kunt lopen zeiken terwijl Ciman in de eerste helft liep te zwalpen op zijn goede flank (naast ngo een zwalpende CB dan nog)? Dan zijt ge geen topper en maakt ge uw eigen ploeg kapot in plaats van iets te creëren. De 0-1 was eveneens een flater.
![]()
Bluto zei:Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze nu niet gaan zweven en het kunnen afmaken tegen Azerbeidjan.
We moeten niet te euforisch zijn. Deoostenrijkers waren echt zwak vandaag en de goals waren cadeautjes. De 0 vind ik wel zeer positief.

night ghost 128 zei:Echt deftige match. Jammer van het mindere spel van Ciman, dat hij dan redelijk heeft recht gezet zeker met de voorzet.
Voor de rest, gewoon goed. Kalm blijven, in team spelen en hier en daar een beest van een speler zoals Dembele.
Truman' zei:ciman en vanbuyten, die twee spelen afbraakvoetbal, daar komt kwa uitverdedigen niks voetballend uit. Altijd hard naar voor of ne bal die gewoon niet aankomt.
Voorzet of niet, mogen beiden weg.
spanje weer achter joy ^^
Truman' zei:ciman en vanbuyten, die twee spelen afbraakvoetbal, daar komt kwa uitverdedigen niks voetballend uit. Altijd hard naar voor of ne bal die gewoon niet aankomt.
Voorzet of niet, mogen beiden weg.
spanje weer achter joy ^^
