Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Benjamin

Legacy Member
Aangezien er geen EK-qualificatie-draad is maar even hier: Nederland speelt lekker. Kijk even naar een samenvatting als je de kans hebt. Het valt op dat Nederland het een en ander heeft overgenomen van het Spaanse, nu ja, Barcelona-elftal. Met een paar passes en goed positiespel het veld oversteken, de bal op een handige manier aannemen zodat die nog wat naar voren gaat, goede bliksemafleiders etc.
Zo luisteren die jongens toch nog naar Cruijff, zij het indirect. :p
Vooral de eerste, de derde en de vierde goal waren mooi.

O-side Boy

Legacy Member
Eerlijk is eerlijk, Merci Standard!

Witsel matchwinnaar, Ciman assist. Defour meer dan degelijk.
En Van Buyten, Mirallas en Chadli hebben in Luik hun opleiding gehad.
Van RSCA stond er zelfs niemand tussen de lijnen, geeft toch te denken :eek:

Ook wel een mooie rehabilitatie van Witsel, door de Vlaemsche pers in het rijtje van kindermoordenaars en oorlogscriminelen geplaatst. Ik heb altijd gezegd dat we deze jongen nog zouden nodig hebben, en het ging tenslotte maar om een Poolse onbehouwen boer.

Merci Standard! :bow:

Truman'

Legacy Member
O-side Boy zei:
Eerlijk is eerlijk, Merci Standard!

Witsel matchwinnaar, Ciman assist. Defour meer dan degelijk.
En Van Buyten, Mirallas en Chadli hebben in Luik hun opleiding gehad.
Van RSCA stond er zelfs niemand tussen de lijnen, geeft toch te denken :eek:

Ook wel een mooie rehabilitatie van Witsel, door de Vlaemsche pers en dankzij rsca en aanhang in het rijtje van kindermoordenaars en oorlogscriminelen geplaatst. Ik heb altijd gezegd dat we deze jongen nog zouden nodig hebben, en het ging tenslotte maar om een Poolse onbehouwen boer.

Merci Standard! :bow:

Even aangepast, juist is juist :)

Weebl

Legacy Member
woot woot
dat was mooi, welverdiende zege
moet niet meer zijn
collectief heel sterk
'k ga niet beginnen met kakken op ciman, want verdedigend viel hij al bij al niet uit de toon :)

wakel

Legacy Member
O-side Boy zei:
Eerlijk is eerlijk, Merci Standard!

Witsel matchwinnaar, Ciman assist. Defour meer dan degelijk.
En Van Buyten, Mirallas en Chadli hebben in Luik hun opleiding gehad.
Van RSCA stond er zelfs niemand tussen de lijnen, geeft toch te denken :eek:

Ook wel een mooie rehabilitatie van Witsel, door de Vlaemsche pers in het rijtje van kindermoordenaars en oorlogscriminelen geplaatst. Ik heb altijd gezegd dat we deze jongen nog zouden nodig hebben, en het ging tenslotte maar om een Poolse onbehouwen boer.

Merci Standard! :bow:

Weg sfeer. Zijt gewoon eens blij dat we gewonnen hebben in plaats van altijd iets te zoeken om op te vitten :tongue:

MichielD4

Legacy Member
Ik kan dinsdag jammergenoeg niet gaan maar ik hoop dat het stadion vol zal zitten!

Sportinggboy

Legacy Member
Hazard zal dinsdag zijn kans wel krijgen ! Schitterende overwinning gewoon!

Sev-O

Legacy Member
Benjamin zei:
Aangezien er geen EK-qualificatie-draad is maar even hier: Nederland speelt lekker. Kijk even naar een samenvatting als je de kans hebt. Het valt op dat Nederland het een en ander heeft overgenomen van het Spaanse, nu ja, Barcelona-elftal. Met een paar passes en goed positiespel het veld oversteken, de bal op een handige manier aannemen zodat die nog wat naar voren gaat, goede bliksemafleiders etc.
Zo luisteren die jongens toch nog naar Cruijff, zij het indirect. :p
Vooral de eerste, de derde en de vierde goal waren mooi.

Heb even de highlights gezien, das nog een niveau te hoog voor België :)

Maarja, Kuyt ( Liverpool) Afellay (Barçelona) Van Persie (Arsenal) Robben (Bayern) ...

puni

Legacy Member
lorre81 zei:
goed bezig leekens :niceone:
Sportwereld - Eden Hazard, het enige sippe gezicht van de avond

wrm gebruikt hij maar 1 wissel? ik zou ook nt tevreden zijn in hazard's plaats

Hij moet niet wisselen als het niet nodig is. Hazard was bij een 0-2 voorsprong ook totaal niet nodig.

Sportinggboy zei:
Hazard zal dinsdag zijn kans wel krijgen ! Schitterende overwinning gewoon!

Voila, tegen zo'n ploegen brengt Hazard zeker die creatieve meerwaarde die nodig is om het spel open te breken.

Ph Sp

Legacy Member
Fok ik had een goed gevoel vooraf en het is uitgekomen!
Kompany was godlike, Simon twee keer nodig maar twee keer echt top. En voor de rest Dembele weergaloos, Witsel fantastisch en mooi om zien hoe Ciman zuiver op wilskracht doorgezet heeft. Ik geloof rotsvast dat deze ploeg nu vertrokken is. Niet dat Oostenrijk een wereldploeg is - absoluut niet zelfs - maar de manier waarop doet het beste vermoeden. Droog 0 - 2 winnen in een wedstrijd die gewonnen moet worden. Zo doen ploegen die meedoen voor de knikkers dat. Leekens heeft hier vooraf veel kritiek gekregen, maar zijn ploeg heeft het wel waargemaakt. Mét een uitstekende mentaliteit erbovenop.

Nu aftellen tot 2014 en dan zien of Hazard, Kompany en Lukaku ons echt wereldkampioen kunnen maken.

Zafùn

Legacy Member
Iedereen heeft keihard gewerkt, ik zie het Hazard nog niet doen. We hebben een ploeg zonder vedetten, Hazard hoort er nu niet bij. Doe mij maar Chadli!

ZeRoX

Legacy Member
De Van Buyten moest toch weer eens zen verplichte fout van de match maken.. op een EK is het dan hoogstwaarschijnlijk tegen een achterstand aankijken ;_;

mtm

Legacy Member
Kompany is toch echt een wereldtopper. Na Wilmots de grootste klasbak die ik al ooit voor België heb zien voetballen denk ik.

Nu hoop ik eigenlijk wel dat Hazard in de basis start tegen Azerbeidzjan. Tegen die ploegen zijt ge daar echt iets mee. Geen idee of Leekens ook zo denkt, of dat die vasthoudt aan de sterke prestaties van Chadli en Dembele.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan