Benjamin
Legacy Member
Aangezien er geen EK-qualificatie-draad is maar even hier: Nederland speelt lekker. Kijk even naar een samenvatting als je de kans hebt. Het valt op dat Nederland het een en ander heeft overgenomen van het Spaanse, nu ja, Barcelona-elftal. Met een paar passes en goed positiespel het veld oversteken, de bal op een handige manier aannemen zodat die nog wat naar voren gaat, goede bliksemafleiders etc.
Zo luisteren die jongens toch nog naar Cruijff, zij het indirect.
Vooral de eerste, de derde en de vierde goal waren mooi.
Zo luisteren die jongens toch nog naar Cruijff, zij het indirect.

Vooral de eerste, de derde en de vierde goal waren mooi.





