Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Truman'

Legacy Member
Boromir zei:
Big ². Mensen lezen alleen maar wat de pers schrijft. Hazard assist daar, Leider met Rijsel, Gelinkt met Chelsea, blabla... Maar die paste gewoon niet in het tactisch plan van Leekens: Het plan om eindelijk s de 0 te kunnen houden en resultaat te pakken.
Ge kunt misschien zeggen dat we niet veel kansen hebben gemaakt, maar als ge na 5 minuten al gescoord hebt, waarom zou ge dan ook. We hadden nog altijd de betere (kleine) kansjes, en we scoren er nog een. GL had dus gelijk.
Ik ben fan van Hazard, maar hij lijkt nog een beetje een te nonchalante speelvogel. Een beetje extra discipline en een uitdaging kan die jongen (en de RD) alleen maar ten goede komen. Ik weet dat het een extreme vergelijking is maar kijk s naar Arnautovic... Die zal nog wel een moeilijker karakter hebben, maar die coach heeft ook wel te ver laten komen. Eden krijgt zijn kans heus wel. En dan zal hij zich extra hard willen bewijzen en moet hem maar tonen dat hij die privilegeplek waard is.

Hopelijk zet Hazard deze zomer een stap hogerop in een team waarin hij niet langer de ster is en dat hij zn niveau nog s wat moet omhoog krikken om mee te kunnen en/of er bovenuit te steken.
Kompany was vroeger ook nonchalant bij momenten... Dat kan er dus zeker uit als Hazard fatsoenlijk beleid wordt.

Maar om hem dan 90minuten op de bank te houden.
Leekens laat weer zien dat het een trainer is met dat typische gebrek, een persoonlijke trainer.

starspike

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ik ben ervan overtuigd dat als hij tegen azerbeidjan speelt, hij een grote wedstrijd zal spelen. Hij zal leekens alvast willen overtuigen.

En als hij dat op constante basis doet, zal niets een basisplaats in de weg staan ;)

stormtrooper zei:
Om het nog even over Boyata te hebben, ik vond het compleet onnodig dat ze na de beloftenmatch Boyata nog eens gingen interviewen over zijn fout tegen Oostenrijk. Kwestie van oude koeien uit de sloot te halen?

Dat vond ik ook echt een achterlijk interview. OK, jammer dat Boyota het ontkent want hij WAS (als één van velen weliswaar) in fout. Maar zelfs dan, laat ge zoiets gewoon zijn.

Truman' zei:
Leekens laat weer zien dat het een trainer is met dat typische gebrek, een persoonlijke trainer.

De trainers die dat niet doen, zie je niet in belgië. Ik kan me in de gecschiedenis van bvb Genk alvast geen ene trainer vinden die dat niet had (of zelfs heeft ;) ).

Boromir

Legacy Member
Truman' zei:
Maar om hem dan 90minuten op de bank te houden.
Leekens laat weer zien dat het een trainer is met dat typische gebrek, een persoonlijke trainer.

Waarom onnodige risico's nemen? Hazard was helemaal niet meer nodig en is een defensieve liability.
Het was mentaal ook belangrijk dat we in de laatste fase van de wedstrijd eens geen goal binnenkregen. Simons gaf ook aan in zn interview: In laatste kwartier was het koppen bij elkaar: hier komt niemand meer door.

Om toch ma per se Hazard er op te zetten voor een kwartierke...? 2 goal marge is cava, ma krijg er nog een tegen rond de 70ste minuut en het is weer bibberen tot het einde. Want dan krijgen die Oostenrijkers weer hoop.

Ik begrijp jullie echt niet, hoor. Jullie willen mooi voetbal zien, akkoord. Maar nu hebben we eindelijk s resultaat. 2 goal uitzege in een cruciale match! En dan nog maar kappen dat het niet goed is.
Ik heb best genoten van de organisatorische overmacht die we hadden. Oostenrijk was machteloos en wij konden af en toe bescheiden tegenprikken.

Ik heb echt de indruk dat een aantal mensen hier denken: "Hazard = RD". Mijn neefkes van 10 jaar denken ook zo. De RD's worden een goede ploeg, maar ze staan nog in de kinderschoenen. Groeien kunnen ze best stap voor stap. Overklassen van ploegen a la Oostenrijk is mss voor tegen een jaar of 2-4.

Ph Sp

Legacy Member
CR zat op zijn 19e ook gewoon op de bank bij Portugal btw. Die openingsmatch tegen Griekenland bvb. zat hij op de bank. Hazard moet nog wat groeien in attitude en kracht en dan krijgt die zijn kans wel, en ruim. En idd, waarom Hazard brengen als het goed gaat. Moest er nu nog het een en ander rechtgezet worden ok. Maar die situatie stelde zich niet.

J.Brown

Legacy Member
Hazard zal wel speelkansen krijgen dinsdag, de laatste 20min als supersub! Een goeie ploeg is niet altijd u 11 beste spelers opstellen, Zors heeft een goeie organisatie opgesteld met een goed evenwicht en defensief sterk. Ik verwacht geen grote veranderingen voor dinsdag.

Efni

Legacy Member
Ik denk er ook aan om dinsdag naar de Heizel te trekken om de ommekeer van de Rode Duivels mee te maken. Ik ga er dan ook van uit dat er meer creativiteit in de ploeg gebracht zal worden tegenover de match tegen Oostenrijk aangezien de Belgen in een thuismatch tegen Azerbeidzjan zelf het spel zullen maken. Mogelijkheden zijn er genoeg, het is enkel een kwestie van keuzes voor Leekens en wat hij ook beslist het zal wel zijn redenen hebben.

Boromir

Legacy Member
dacuba zei:
Hier van 'tzelfde. Probeer maar eens iemand uit Limburg te vinden die naar de voetbal gaat dinsdag.. achja :)

Als ik niet tijdelijk niet in Engeland zat, ging ik zeker mee :).

Efni

Legacy Member
Iemand enig idee waar de goede plaatsen zijn, of welke plaatsen te vermijden zijn?

Ik wou in de spionkop maar die plaatsen zijn volzet blijkbaar. :(

Proim

Legacy Member
Als een maat toezegt ga ik ook nog tickets bestellen, tribune 3 centraal proberen :)

Efni

Legacy Member
Bestel maar snel als je wil gaan, de mogelijkheden worden steeds beperkter. ;)

warthie

Legacy Member
Ik heb tickets gekocht, maar veel keuze was er ni meer... Ik zit op rij 42 van blok E3. Weet er iemand van waar ze die rijen beginnen te tellen in een vak? Is dat van boven naar onder of omgekeerd? Ik heb geen goesting om op die tralies te zien.

Jepjep

Legacy Member
Ik hoop dat we dinsdag winnen maar ik hoop dat er ook mooi wordt gespeeld. Zoals de thuiswedstrijd tegen oostenrijk, maar dan zonder tegendoelpunten natuurlijk :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan