GaMe®
Legacy Member
Poepoei zei:'k Zou ook willen gaan kijken, maar 'k vind precies niemand die mee wil![]()
Ik zal meegaan, Bart.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Poepoei zei:'k Zou ook willen gaan kijken, maar 'k vind precies niemand die mee wil![]()
Boromir zei:Big ². Mensen lezen alleen maar wat de pers schrijft. Hazard assist daar, Leider met Rijsel, Gelinkt met Chelsea, blabla... Maar die paste gewoon niet in het tactisch plan van Leekens: Het plan om eindelijk s de 0 te kunnen houden en resultaat te pakken.
Ge kunt misschien zeggen dat we niet veel kansen hebben gemaakt, maar als ge na 5 minuten al gescoord hebt, waarom zou ge dan ook. We hadden nog altijd de betere (kleine) kansjes, en we scoren er nog een. GL had dus gelijk.
Ik ben fan van Hazard, maar hij lijkt nog een beetje een te nonchalante speelvogel. Een beetje extra discipline en een uitdaging kan die jongen (en de RD) alleen maar ten goede komen. Ik weet dat het een extreme vergelijking is maar kijk s naar Arnautovic... Die zal nog wel een moeilijker karakter hebben, maar die coach heeft ook wel te ver laten komen. Eden krijgt zijn kans heus wel. En dan zal hij zich extra hard willen bewijzen en moet hem maar tonen dat hij die privilegeplek waard is.
Hopelijk zet Hazard deze zomer een stap hogerop in een team waarin hij niet langer de ster is en dat hij zn niveau nog s wat moet omhoog krikken om mee te kunnen en/of er bovenuit te steken.
Kompany was vroeger ook nonchalant bij momenten... Dat kan er dus zeker uit als Hazard fatsoenlijk beleid wordt.
jeperdejep zei:Ik ben ervan overtuigd dat als hij tegen azerbeidjan speelt, hij een grote wedstrijd zal spelen. Hij zal leekens alvast willen overtuigen.

stormtrooper zei:Om het nog even over Boyata te hebben, ik vond het compleet onnodig dat ze na de beloftenmatch Boyata nog eens gingen interviewen over zijn fout tegen Oostenrijk. Kwestie van oude koeien uit de sloot te halen?
Truman' zei:Leekens laat weer zien dat het een trainer is met dat typische gebrek, een persoonlijke trainer.
).Truman' zei:Maar om hem dan 90minuten op de bank te houden.
Leekens laat weer zien dat het een trainer is met dat typische gebrek, een persoonlijke trainer.
exo zei:Is Alderweireld tegen dan al terug?
dacuba zei:Hier van 'tzelfde. Probeer maar eens iemand uit Limburg te vinden die naar de voetbal gaat dinsdag.. achja![]()
.