Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Patat zei:Zo schattig he, even een wedstrijd winnen en dan maak je kans op het wereldkampioenschap.
Nederland heeft volgens mij in de laatste 2-3 jaar maar één wedstrijd verloren, de WK finale. Dat zijn pas statistieken waarmee je kans maakt op de titel, dames en heren.

Muismat zei:Ik ben voor optimisme, maar dat er sommigen al met superlatieven strooien na 1 gewonnen wedstrijd dat vind ik toch wat te ver gaan. Als de Belgen het EK halen dan is er reden tot trotsheid & feesten. En daarvoor moeten er van de volgende 7 matchen toch liefst 6 gewonnen worden![]()

Ph Sp zei:Ik geloof btw wel doodserieus dat we het WK kunnen winnen. Maar dan moeten wel alle spelers topfit zijn, in topconditie zijn en dezelfde discipline van zaterdag kunnen opbrengen en dat geldt dan inclusief Anthony. En dan kunnen we eender welke ploeg aan.
In 2014 kunnen we ongeveer een volledig elftal wereldtoppers neerzetten, maar de bank zal vermoedelijk onvoldoende zijn voor dat niveau.
puni zei:Technisch gezien zeven, aangezien we ook nog barrages zullen moeten spelen (tenzij er nog een mirakel gebeurt).
ApolluMi zei:Fris of nie fris Mangala zal vanaf 30 miljoen wel uit de match houde. En trouwens Mirallas is in vorm vowa dien der nie op? Technisch een pak beter.
boerkiiilerke zei:zal niet gebeuren hoor nederland,spanje,duitsland in topvorm maken ons af
En Roemenië!NemesisBE zei:Ook nog tegen Wit-Rusland in 2007![]()

Ph Sp zei:Ik geloof btw wel doodserieus dat we het WK kunnen winnen. Maar dan moeten wel alle spelers topfit zijn, in topconditie zijn en dezelfde discipline van zaterdag kunnen opbrengen en dat geldt dan inclusief Anthony. En dan kunnen we eender welke ploeg aan.
In 2014 kunnen we ongeveer een volledig elftal wereldtoppers neerzetten, maar de bank zal vermoedelijk onvoldoende zijn voor dat niveau.
,...) waardoor deze spelers hun torenhoog potentieel niet kunnen bereiken. Daarnaast vind ik het gewoon ook erg fout om een ploeg, die al 10 jaar zich niet meer heeft kunnen qualificeren, een doel voor te houden als mogelijk eindtoernooiwinnaar. Tuurlijk deze groep heeft een leuke toekomst maar laten we alsjeblieft nog niet beginnen te dromen. Laten we gewoon genieten van elke wedstrijd en het feit dat we elke match een stukje sterker worden. We hebben het privilege om een zwakke ploeg met 0 rep, te zien evolueren naar een internationale (sub)top. Vele supporters van topploegen kunnen wel zeggen dat ze veel winnen of ver geraken in toernooien, maar hebben ook torenhoge verwachtingen en zijn vaak eerder teleurgesteld als tevreden. Wij hebben de luxe dat we onze voorbije prestaties enkel kunnen verbeteren en dat onze ploeg steeds beter zal worden. Want naast Simons, Vanbuyten en Proto(niet onmisbare spelers, zeg ik voorzichtig) is Vermaelen de oudste met zijn 25j. Dus dat is minstens 8 j dat we over deze generatie beschikken.Boromir zei:Wat wilt dat zeggen: "kunnen" winnen. Griekenland werd ook Europees Kampioen met een matige ploeg. Dus in principe is alles mogelijk. Maar dit is afhankelijk van 1001 factoren.
Of we de qualiteit hebben om tegen 2014 onszelf als fatsoenlijke kanshebber te beschouwen is een andere vraag. Deze generatie is nog erg jong en er kan nog van alles gebeuren met spelers (blessures a la Nilis, mentaliteitsproblemen, drugs,...) waardoor deze spelers hun torenhoog potentieel niet kunnen bereiken. Daarnaast vind ik het gewoon ook erg fout om een ploeg, die al 10 jaar zich niet meer heeft kunnen qualificeren, een doel voor te houden als mogelijk eindtoernooiwinnaar. Tuurlijk deze groep heeft een leuke toekomst maar laten we alsjeblieft nog niet beginnen te dromen. Laten we gewoon genieten van elke wedstrijd en het feit dat we elke match een stukje sterker worden. We hebben het privilege om een zwakke ploeg met 0 rep, te zien evolueren naar een internationale (sub)top. Vele supporters van topploegen kunnen wel zeggen dat ze veel winnen of ver geraken in toernooien, maar hebben ook torenhoge verwachtingen en zijn vaak eerder teleurgesteld als tevreden. Wij hebben de luxe dat we onze voorbije prestaties enkel kunnen verbeteren en dat onze ploeg steeds beter zal worden. Want naast Simons, Vanbuyten en Proto(niet onmisbare spelers, zeg ik voorzichtig) is Vermaelen de oudste met zijn 25j. Dus dat is minstens 8 j dat we over deze generatie beschikken.
Er luidt een gezegde: "It is good to have an end to journey toward; but it is the journey that matters, in the end."
Daarom, laten we gewoon morgen kijken naar de wedstrijd en hopen dat ze winnen tegen Azer zonder noodzakelijk een epische score te eisen.
stormtrooper zei:De Duitse supporters floten Schweinsteiger uit na hun laatste match :doh: Ze zijn groepswinnaar ffs, wat kunt ge nog meer verwachten?

Misterblort zei:Iedereen die zit te zagen op het feit dat Hazard niet gespeeld heeft.. De Belgen zijn gewonnen dus den trainer had gelijk..
Hij heeft gekozen voor een goed geheel en vooral de 0 te houden, Hazard verdedigd niet en die paste dus ni in het systeem..
Als ge dan 0-2 voorstaat is het ook helemaal niet nodig om hem in te brengen.
Ik denk wel dat hij morgen zal spelen tegen Azerbedjan, omdat die ploeg toch vooral zal verdedigen.
Ik zou de opstelling houden behalve Chadli vervangen door Hazard. En Sutterke in de spits![]()
lorre81 zei:Leekens kan hazard gewoon niet uitstaan voor een of andere reden...
"De bondscoach wordt intussen wel moe van de vragen over Eden Hazard, die vrijdag verrassend niet in het basisteam stond. ‘Ik hou me niet bezig met er één speler uit te lichten. Het collectief telt. Het komt er voor mij op aan een evenwichtige ploeg te kunnen samenstellen. Discussie gesloten.'"
voorspelt niet veel goeds als je het mij vraagt
.