Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ik vroeg me net af wrm quasi iedereen 500g kwark eet vlak voor het slapengaan? Het lichaam kan zoveel eiwitten toch niet opnemen in één maaltijd?

Kwark = trage eiwitten

Scr1fle

Legacy Member
Ik ben redelijk nieuw, maar ik zou graag mijn borstspieren trainen ;)
Ik ga wel niet naar de fitness ,gewoon oefeningen voor thuis :)

+schema voor het aantal keer per week en hoeveel keer per sessie ;)

P.S Ik ben wel nog maar 15jaar :)

Iemand tips?

Areknia

Legacy Member
Ja train niet alleen uw borstspieren of wilde gewoon een extra paar om mee in bed te spelen

Scr1fle

Legacy Member
Areknia zei:
Ja train niet alleen uw borstspieren of wilde gewoon een extra paar om mee in bed te spelen
:unsure:

Mag borst en buik zijn maar ik ken er niet veel van ,daarom kom ik hier eens vragen ;)
Voor de buik doe ik al crunches ;) en zo op je ellebogen steunen (ken de naam nie precies) :unsure:

bedankt,
Sh@D0WBE

Shivte

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
:unsure:

Mag borst en buik zijn maar ik ken er niet veel van ,daarom kom ik hier eens vragen ;)
Voor de buik doe ik al crunches ;) en zo op je ellebogen steunen (ken de naam nie precies) :unsure:

bedankt,
Sh@D0WBE

Da noemen ze ne superdude. Borst, biceps en buik, en voor de rest lopen ze dan op satéstokskes. Als ge traint moet ge heel uw lichaam trainen.

Areknia

Legacy Member
Idd, ik heb het gevoel dat we met dat topic nog goed gaan kunnen lachen

Baats

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ik vroeg me net af wrm quasi iedereen 500g kwark eet vlak voor het slapengaan? Het lichaam kan zoveel eiwitten toch niet opnemen in één maaltijd?

Ahja? Kom op met dat bewijs :)

cuda

Legacy Member
@dietrich: Ik had hier paar maand geleden een artikel gepost over eiwitten, staat je antwoord niet daar in?

Leek me toen alles in te staan van eiwitten

AhReNd

Legacy Member
Areknia zei:
Idd, ik heb het gevoel dat we met dat topic nog goed gaan kunnen lachen

Is eigelijk nog wel moeilijk, 100 push ups doen. Props aan wie het voor de eerste keer kan.

Heb hiernet eens geprobeerd uit nieuwsgierigheid. In totaal kon ik er 73, meer zat er niet in. Nuja, ik heb van 17u tot 18u schouders getraind. Veel zal het in ieder geval niet uitmaken. Mss dat ik op een rustdag 80 - 85 keer kan.

Nog iemand geprobeerd?

AliChemicali

Legacy Member
AhReNd zei:
Is eigelijk nog wel moeilijk, 100 push ups doen. Props aan wie het voor de eerste keer kan.

Heb hiernet eens geprobeerd uit nieuwsgierigheid. In totaal kon ik er 73, meer zat er niet in. Nuja, ik heb van 17u tot 18u schouders getraind. Veel zal het in ieder geval niet uitmaken. Mss dat ik op een rustdag 80 - 85 keer kan.

Nog iemand geprobeerd?

Ik probeer er elke dag 2 meer te doen dan de vorige dag ^^

dietrich0

Legacy Member
Mja waarschijnlijk staat het daar in, maar heb geen laptop op kot. Nogal moeilijk om alles op te zoeken via iPhone.

Atrox

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Jep voork ga slapen ^^

Altijd een dag rust tussen laten :)

OT: is de ab crunch machine (zittend met gewicht) eigenlijk hetzelfde als gewone crunches? Of is dat gemakkelijker?

Areknia

Legacy Member
AhReNd zei:
Is eigelijk nog wel moeilijk, 100 push ups doen. Props aan wie het voor de eerste keer kan.

Heb hiernet eens geprobeerd uit nieuwsgierigheid. In totaal kon ik er 73, meer zat er niet in. Nuja, ik heb van 17u tot 18u schouders getraind. Veel zal het in ieder geval niet uitmaken. Mss dat ik op een rustdag 80 - 85 keer kan.

Nog iemand geprobeerd?

Mja ik kan er 50, ale kheb het nu niet gedaan maar paar maand geleden heb ik het eens getest. Kmoest er 75 doen voor een weddenschap maar kheb het onderschat.

dietrich0

Legacy Member
Atrox zei:
Altijd een dag rust tussen laten :)

OT: is de ab crunch machine (zittend met gewicht) eigenlijk hetzelfde als gewone crunches? Of is dat gemakkelijker?

Op toestel in mijn huidige gym voel ik niets, dus gewoon met bodyweight:)
Op toestel in Spaanse gym, ga ik bijna kapot van de pijn (aan de buik, van de spieren die uitgeput geraken e), heerlijk dus daar het toestel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan