Stancke
Legacy Member
dietrich0 zei:Ik vroeg me net af wrm quasi iedereen 500g kwark eet vlak voor het slapengaan? Het lichaam kan zoveel eiwitten toch niet opnemen in één maaltijd?
Kwark = trage eiwitten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dietrich0 zei:Ik vroeg me net af wrm quasi iedereen 500g kwark eet vlak voor het slapengaan? Het lichaam kan zoveel eiwitten toch niet opnemen in één maaltijd?
Areknia zei:Ja train niet alleen uw borstspieren of wilde gewoon een extra paar om mee in bed te spelen


en zo op je ellebogen steunen (ken de naam nie precies) 
Sh@D0wBE zei:
Mag borst en buik zijn maar ik ken er niet veel van ,daarom kom ik hier eens vragen
Voor de buik doe ik al crunchesen zo op je ellebogen steunen (ken de naam nie precies)
bedankt,
Sh@D0WBE
awel ik doe ook mee
straks de initial test doen (schat rond de 20 )
ik heb altijd gevoetbald, maar eigenlijk meer pinten gedronken dat echt gespeeld
bestaat er ook zoiets voor situps?? zou beter zijn voor mijn "buikje"
dietrich0 zei:Ik vroeg me net af wrm quasi iedereen 500g kwark eet vlak voor het slapengaan? Het lichaam kan zoveel eiwitten toch niet opnemen in één maaltijd?


Areknia zei:Idd, ik heb het gevoel dat we met dat topic nog goed gaan kunnen lachen
AhReNd zei:Is eigelijk nog wel moeilijk, 100 push ups doen. Props aan wie het voor de eerste keer kan.
Heb hiernet eens geprobeerd uit nieuwsgierigheid. In totaal kon ik er 73, meer zat er niet in. Nuja, ik heb van 17u tot 18u schouders getraind. Veel zal het in ieder geval niet uitmaken. Mss dat ik op een rustdag 80 - 85 keer kan.
Nog iemand geprobeerd?
MaSSaSLaYeR zei:Ik probeer er elke dag 2 meer te doen dan de vorige dag ^^
AhReNd zei:ELKE DAG????
MaSSaSLaYeR zei:Jep voork ga slapen ^^

AhReNd zei:Is eigelijk nog wel moeilijk, 100 push ups doen. Props aan wie het voor de eerste keer kan.
Heb hiernet eens geprobeerd uit nieuwsgierigheid. In totaal kon ik er 73, meer zat er niet in. Nuja, ik heb van 17u tot 18u schouders getraind. Veel zal het in ieder geval niet uitmaken. Mss dat ik op een rustdag 80 - 85 keer kan.
Nog iemand geprobeerd?
Atrox zei:Altijd een dag rust tussen laten
OT: is de ab crunch machine (zittend met gewicht) eigenlijk hetzelfde als gewone crunches? Of is dat gemakkelijker?
