ten eerste diet overdrijf eens niet met die calf raises... gewoon goed uitvoeren en laten branden, moet daar niet te zot zwaar in doen imo
"dan pakke ze niks", tgaat em uiteindelijk om het zicht he, niet om het gewicht..
en trouwens als ze echt opvallend weinig nemen dan zijn ze wss met een speciaal schema bezig... bij ons lopen er ook enkele serieuze bodybuilders (ene die een kwetsure gehad heeft en eigenlijk niet meer mag trainen, of toch zeker niet zwaar), die traint nu enorm licht.
ne andere heeft mij dat schema eens uitgelegd maar verstond er eigenlijk de helft niet van, waarbij hij 80% van zijn maximum nam bij bepaalde borst oefeningen en dan bij armen wat meer ofzo, geen idee hoe het juist zat, had iets te maken met bloed ook :|