Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
SideShow zei:
ik zou graag wat droger komen te staan
momenteel ga ik lopen op een nuchtere maag
het komt er voor de rest op neer van wat minder kc te eten dan anders zeker ?

Lopen op nuchtere maag is niet goed! Google maar!

dietrich0

Legacy Member
Damn spieren zijn iets raar..
Vorige week kon ik amper 3*8*70kg seated calf raises, vandaag 12*70-10*80-8*90:)
Turken hielden zich heel de tijd bezig met Smith machine dus geen standing calf raises gedaan..

AliChemicali

Legacy Member
dietrich0 zei:
Damn spieren zijn iets raar..
Vorige week kon ik amper 3*8*70kg seated calf raises, vandaag 12*70-10*80-8*90:)
F*cking Turken hielden zich heel de tijd bezig met Smith machine dus geen standing calf raises gedaan..

En die praten altijd zoveel... das meer koffieklets dan fitness ik maak me daar erg druk in en terwijl die aant praten zijn pakk gewoon hunne smith machine af en zegk dat ze minder moeten praten en op hun tenen getrapt eh :o

AliChemicali

Legacy Member
dietrich0 zei:
Dat zou ik doen moesten ze niet dubbel zo breed zijn als mij..:p

Phu zo'n lopen er ook rond op mene fitness tot ge ze bezig ziet dan pakke ze niks :D

dietrich0

Legacy Member
Het was 12*90kg, dus dat is toch al wat:p
Vreemd trouwens dat ik nog steeds geen striemen heb h

Affinity

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Phu zo'n lopen er ook rond op mene fitness tot ge ze bezig ziet dan pakke ze niks :D

ten eerste diet overdrijf eens niet met die calf raises... gewoon goed uitvoeren en laten branden, moet daar niet te zot zwaar in doen imo

"dan pakke ze niks", tgaat em uiteindelijk om het zicht he, niet om het gewicht..
en trouwens als ze echt opvallend weinig nemen dan zijn ze wss met een speciaal schema bezig... bij ons lopen er ook enkele serieuze bodybuilders (ene die een kwetsure gehad heeft en eigenlijk niet meer mag trainen, of toch zeker niet zwaar), die traint nu enorm licht.
ne andere heeft mij dat schema eens uitgelegd maar verstond er eigenlijk de helft niet van, waarbij hij 80% van zijn maximum nam bij bepaalde borst oefeningen en dan bij armen wat meer ofzo, geen idee hoe het juist zat, had iets te maken met bloed ook :|

likes to kill

Legacy Member
Of het om zicht gaat of niet maak je zelf uit hé, een 'sixpack' kan mij niet bommen. Een 200kg squat daarentegen..

Lots02

Legacy Member
Hebben jullie aan te raden boeken waar alles instaat ivm voedingsstoffen: wat en hoe? Boeken die jullie bruikbaar vinden? Wat spieren nodig hebben om te groeien enz...
Ik vind dit allemaal heel interessant, maar ik zie een beetje door de bomen het bos niet meer!

Lospeed

Legacy Member
dietrich0 zei:
Het was 12*90kg, dus dat is toch al wat:p
Vreemd trouwens dat ik nog steeds geen striemen heb h

ik ben nog totaal niet gespierd en heb al striemen... :sop:
(aan de oksels, borstspier)

dietrich0

Legacy Member
Arylia zei:
ten eerste diet overdrijf eens niet met die calf raises... gewoon goed uitvoeren en laten branden, moet daar niet te zot zwaar in doen imo

"dan pakke ze niks", tgaat em uiteindelijk om het zicht he, niet om het gewicht..
en trouwens als ze echt opvallend weinig nemen dan zijn ze wss met een speciaal schema bezig... bij ons lopen er ook enkele serieuze bodybuilders (ene die een kwetsure gehad heeft en eigenlijk niet meer mag trainen, of toch zeker niet zwaar), die traint nu enorm licht.
ne andere heeft mij dat schema eens uitgelegd maar verstond er eigenlijk de helft niet van, waarbij hij 80% van zijn maximum nam bij bepaalde borst oefeningen en dan bij armen wat meer ofzo, geen idee hoe het juist zat, had iets te maken met bloed ook :|

Zo zijn er wel wat inderdaad, is die seated zo zwaar dan? Standing Calf raises deed ik vorige week maar 3*12*60kg hoor.
Ieder zijn eigen ding e, ik doe het ook voor het uiterlijk omdat ik te mager was/ben.
Ik ben meer dan 10kg bijgekomen waarvan amper vet en toch geen striemen.

Baats

Legacy Member
cuda zei:

²


OT: Squats en Deadlifts vliegen omhoog, BOR blijft semi-zitten en Bench gaat nog minder vooruit :(


Edit: Dietrich, je moet echt eens je calf raises filmen. Je pakt 3x meer op je kuiten dan op je quads :')

majas

Legacy Member
al een paar weken niet meer gelezen deze topic maar blijkbaar blijft dietrich zich belachelijk maken

BlaDe

Legacy Member
Er staat enorm veel onzin op bb.com, zo veel zelfs dat ik mij voortdurend enerveer over wat er op die site staat.

ugh

Legacy Member
majas zei:
al een paar weken niet meer gelezen deze topic maar blijkbaar blijft dietrich zich belachelijk maken

grote mond, maar durft ge wel naar een meeting komen!!!!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan