Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Hanging leg raises is mijn favoriete oefening en ben er heel goed in naar het schijnt.

el slettos

Legacy Member
dietrich0 zei:
Hanging leg raises is mijn favoriete oefening en ben er heel goed in naar het schijnt.

ja je hebt dat de vorige keer gepost, s'goed dat je er aanleg voor hebt é.
Wij hebben wel geen zo'n toestel, dus ik hang aan het klimrek :D

kben aan het focussen op abs momenteel, kzou er graag wat hebben want kheb totaal geen aanleg ervoor.

dus hard trainen :-)

dietrich0

Legacy Member
Sorry ik zei het gewoon nog eens aangezien ik zo slecht ben op de hoofdiefeningen. Oh jawel hoor ik zag al verschil op je laatste pic, het begint er al wat door te komen:)
Een toestel voor hanging leg raises?:s Hoe ziet dat eruit?

Baats

Legacy Member
Just nog eens weest handballen.. Damn, ik heb dat toch zwaar gemist ze.. Blijft mijn favoriete sport, maar ik weet nog niet of mijn knie het al weer aankan..

el slettos

Legacy Member
dietrich0 zei:
Sorry ik zei het gewoon nog eens aangezien ik zo slecht ben op de hoofdiefeningen. Oh jawel hoor ik zag al verschil op je laatste pic, het begint er al wat door te komen:)
Een toestel voor hanging leg raises?:s Hoe ziet dat eruit?

kbedoel dat er nergens een chin up bar hangt in mijn gym.

alsk op youtube kijk zijn er zoveel gyms die dat blijkbaar wel hebben :(

het enige dat we hebben is zo'n toestel waar ge chin ups kunt doen, maar die zuigt nogal ivm een fixed chin up bar.

el slettos

Legacy Member
Baats zei:
Power rack of Smith Rack.

Een power rack staat er niet, maar ik zou ze idd in smith rack kunnen doen, das idd een beter idee dan aan mijn klimrek momenteel :p

dietrich0

Legacy Member
Ik heb het het liefst tussen 2 baren die parallell tegenover elkaar staan op een afstand van 40cm ofzo.

de Waaslandwolf

Legacy Member
Baats zei:
Just nog eens weest handballen.. Damn, ik heb dat toch zwaar gemist ze.. Blijft mijn favoriete sport, maar ik weet nog niet of mijn knie het al weer aankan..
Vroeger, lang lang geleden, in het middelbaar, stond ik geregeld in de goal tijdens handbal, terwijl er een paar handballers in de klas zaten. Zelden zo rood en beurs gezien als bij die gelegenheden.

Sindsdien heb ik behoorlijk wat respect voor eenieder die het lef heeft tijdens een potje handbal in de goal te staan. :D

el slettos

Legacy Member
Handbal heb ik nog vroeger even gespeeld, ook tijdens een scholentoernooi.

We hadden iemand in onze ploeg die probleemloos 360° goals kon schieten, echt zalig :love:

bots, bots, afduwen, 360° spin, en VLAMMMMM de goal in :D

eprode

Legacy Member
hmm ik vertrek maandag met de vriendin een weekje naar center parks, ik heb uiteraard al opgezocht of er een gym is :p maar die is er niet :(
Ik ga dan mijn dumbells meenemen maar ik zou graag willen weten of ik veel oefeningen voor de rug kan doen met dumbells?

Baats

Legacy Member
el slettos zei:
Handbal heb ik nog vroeger even gespeeld, ook tijdens een scholentoernooi.

We hadden iemand in onze ploeg die probleemloos 360° goals kon schieten, echt zalig :love:

bots, bots, afduwen, 360° spin, en VLAMMMMM de goal in :D

Dat doen we constant op trainen, altijd lachen :D
YouTube - 5 fly
Dit is wat moeilijker :)

eprode zei:
hmm ik vertrek maandag met de vriendin een weekje naar center parks, ik heb uiteraard al opgezocht of er een gym is :p maar die is er niet :(
Ik ga dan mijn dumbells meenemen maar ik zou graag willen weten of ik veel oefeningen voor de rug kan doen met dumbells?

Of neem gewoon een weekje rust?

dietrich0

Legacy Member
Na één week weer een kg erbij wtf.. 77,5kg nu en de weegschaal zei voor het eerst dat er spiermassa is bijgekomen:p (had ie nog nooit gedaan).

Weezyy

Legacy Member
Iedereen denkt precies dat als hij een paar kilo bijkomt op korte tijd dat dat iets goed is?

Enfin bon, deze week zelf ook van 72 naar 77 gegaan maar wel overal kunnen verhogen. + Ik kan terug lopen dus vandaag nog ff snel 10km erin sjansen en vanaf volgende week elke dag wat lopen.
Maybe ff leuk weetje, ik ben bijgekomen maar zit nogaltijd wel onder de 10%bf aangezien mn abbies nogaltijd wel zichtbaar zijn en ik heb ook gemerkt dat deadlift & squat echt enorm hard op je buikspieren werken, kheb ze zelfs niet getraind deze week omdat ze hard genoeg stonden :p

En ja ik was gebannend :(

IIcon

Legacy Member
eprode zei:
hmm ik vertrek maandag met de vriendin een weekje naar center parks, ik heb uiteraard al opgezocht of er een gym is :p maar die is er niet :(
Ik ga dan mijn dumbells meenemen maar ik zou graag willen weten of ik veel oefeningen voor de rug kan doen met dumbells?

Voor de rug zou ik gewoon dumbell rows doen met de gewichtjes. En pull ups ergens aan een bar ofzo :)

Weezyy

Legacy Member
el slettos zei:
Een power rack staat er niet, maar ik zou ze idd in smith rack kunnen doen, das idd een beter idee dan aan mijn klimrek momenteel :p

Ga gewoon aan uwen smith hangen :p
leg raises aan het klimrek is niet zo super, ge hebt nogal de neiging om uwe rug tegen die latten te duwen en zo verlies je veel weerstand.

Atrox

Legacy Member
de Waaslandwolf zei:
Vroeger, lang lang geleden, in het middelbaar, stond ik geregeld in de goal tijdens handbal, terwijl er een paar handballers in de klas zaten. Zelden zo rood en beurs gezien als bij die gelegenheden.

Sindsdien heb ik behoorlijk wat respect voor eenieder die het lef heeft tijdens een potje handbal in de goal te staan. :D

Tijdens mijn allereerste handbalwedstrijd (ik speelde nog maar 2 weken ofzo) zette de trainer mij in de goal, 't was dan nog tegen de kampioen. Nooit meer :cry:

Enja, handbal is serieus zwaar voor de knieën :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan