Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds Billstar bezig?Baats zei:²
OT: Squats en Deadlifts vliegen omhoog, BOR blijft semi-zitten en Bench gaat nog minder vooruit
Edit: Dietrich, je moet echt eens je calf raises filmen. Je pakt 3x meer op je kuiten dan op je quads :')
cuda zei:Hangt ook af van machine tot machine hoor. Is zeker mogelijk![]()
Xcessive- zei:Is gewoon een machine waar je schijven moet ophangen. Dus zoveel verschil is er niets aangezien er ook niet met kabels wordt gewerkt.
Maar wat ik vaak zie bij mensen die veel nemen is dat ze dus niet meer naar boven gaan wat net het belangrijkste is. Als je gewoon naar beneden gaat met je voet en dan naar boven tot je voet parallel is met de grond maak je maar een hele kleine beweging ook. Hierdoor kan je dus zwaarder.

dietrich0 zei:Ik dacht dat jullie stelden dat sups zoals creatine geen wondermiddelen zijn?![]()

Baats zei:Ik zeg bijlange niet dat het onmogelijk is. En dat die blok tot 250kg gaat zal er misschien ook wel iets mee te maken hebben dat het zo'n squat/calf raise machine in (just guessing)..
Ik vind het gewoon frappant dat Dietrich moeite had met 40(?)kg squat een tijdje geleden, maar wel bijna 3x zo veel calf raised op een goeie dag..
dietrich0 zei:Squat is mijn oefening niet schat, techniek e..

dietrich0 zei:Squat is mijn oefening niet schat, techniek e..