Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Weezyy zei:
Iedereen denkt precies dat als hij een paar kilo bijkomt op korte tijd dat dat iets goed is?

Enfin bon, deze week zelf ook van 72 naar 77 gegaan maar wel overal kunnen verhogen. + Ik kan terug lopen dus vandaag nog ff snel 10km erin sjansen en vanaf volgende week elke dag wat lopen.
Maybe ff leuk weetje, ik ben bijgekomen maar zit nogaltijd wel onder de 10%bf aangezien mn abbies nogaltijd wel zichtbaar zijn en ik heb ook gemerkt dat deadlift & squat echt enorm hard op je buikspieren werken, kheb ze zelfs niet getraind deze week omdat ze hard genoeg stonden :p

En ja ik was gebannend :(

Wrm gebanned?
Mijn Abs zie je ook nog, maar is dat wel echt waar dat je minder dan 10% moet hebben daarvoor( Scooby zegt zelfs 7%)? Oh en ik heb ook overal veel kunnen verhogen.

Dreetn

Legacy Member
dietrich0 zei:
Wrm gebanned?
Mijn Abs zie je ook nog, maar is dat wel echt waar dat je minder dan 10% moet hebben daarvoor( Scooby zegt zelfs 7%)? Oh en ik heb ook overal veel kunnen verhogen.

Dat hangt echt wel af van persoon tot persoon. Bij de een is dat 10%, bij de andere pas vanaf 8% enz... en natuurlijk is dit ook afhankelijk van hoeveel buikspieren je hebt.

btw: al 3,5-3kg afgevallen :D, nog 4 te gaan en dan zie ik wel wat ik doe. Dan sta ik ongeveer op 10% dus ga ik wss nog ff clean bulken tot aan de zomer. :D

Edit: net eens mijn vet % gemeten.
3-punt methode = 13,6% ongeveer
Via deze website was het 13.458874747360483% :unsure:

AliChemicali

Legacy Member
Begonnen met 8 weken kuur oxyelite pro ik zal hier zo wat een log bijhouden :D

Dag 1: Ik voel een raar gevoel in mijn maag precies of ik honger heb maar ik heb geen honger.

dietrich0

Legacy Member
Omg een nieuw dieet(Momentum Bio-HCG-afslankmethode) waarbij ze 3weken niet meer dan 500kcal mogen eten, zo kan ik ook afvallen ja..

dietrich0

Legacy Member
Ah nee niet nieuw, maar ik las het gewoon net in de Nina(magazine dat bij het laatste nieuws zit) en ik viel achterover.. "Het is verboden om wortelen te eten", wtf?

Stancke

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Begonnen met 8 weken kuur oxyelite pro ik zal hier zo wat een log bijhouden :D

Dag 1: Ik voel een raar gevoel in mijn maag precies of ik honger heb maar ik heb geen honger.

Je gaat vooral merken dat je geen 'dipjes van moeheid' zal hebben en vooral geen zin hebt in suikers, of er toch niet aan gaat denken. Soms ga je het ook wel eens warm krijgen:D

Op welke tijdstippen neem je ze?

exo

Legacy Member
Gisteren eens gaan trainen in een andere gym om een collega wat te begeleiden, die was maar wat aan het klooien. Ik was m'n shake vergeten en nadien daar maar eentje gekocht.

Chococinho met water (ik drink hem nooit met melk)
Nu die mixte dat daar in z'on metalen beker maar met een soort van elektrische mixer of what so ever, nu die kregen hun shakes wel vrij 'romig' (neen, geen melk, water).
Als ik hem thuis gewoon in m'n shaker shake dan is dat helemaal niet het geval.

dietrich0

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ah nee niet nieuw, maar ik las het gewoon net in de Nina(magazine dat bij het laatste nieuws zit) en ik viel achterover.. "Het is verboden om wortelen te eten", wtf?

Waarom verbieden ze wortelen? Alle andere soorten groenten en fruit mogen wel:s

majas

Legacy Member
Dat is simpel.
Omdat ze geen wortelen meer eten, verzwakken hun ogen.
Daardoor kunnen ze de weegschaal niet meer goed lezen en denken ze dat ze vermagerd zijn.

Dreetn

Legacy Member
Volgens mij is dit omdat het gewoon weer zo'n debiel dieet is speciaal voor domme vrouwen die alles geloven wat in die boekjes staat. IMO!

Weezyy

Legacy Member
majas snapt het!

Ik was ONTERECHT geband, ik had zogezegt aanbid men scrotum geplaatst in een tag in de lief thread.

bon, net terug van mijn loopje, mijn broer had een nieuw parkour uitgekozen en vertelde me dat het 10km was, uiteindelijk bleek dat dan 12km te zijn maar ik heb moeten afhaken op 10 omdat ik voelde dat mijn bleinen terug open gingen. Al bij al toch content :)

Nu nog die klote goji-bessen vinde :p

de Waaslandwolf

Legacy Member
Zware week gehad, vandaag de eerste rustdag na zes opeenvolgende dagen trainen, met gemiddeld 30 kilometer per dag op de fiets. Nog niet gewogen, maar het ziet er wel naar uit dat ik een kilo kwijt ben.

Aan de andere kant geen merkbaar krachtverlies, en plots meer definitie, dus ik kan er wel mee leven. :D

AliChemicali

Legacy Member
2de pil oxyelite Gepakt kreeg warm gevoel en wat zweten ma vo de rest alles cv start weigt is 95 kilo met 15% vet

Dreetn

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
2de pil oxyelite Gepakt kreeg warm gevoel en wat zweten ma vo de rest alles cv start weigt is 95 kilo met 15% vet

Het is niet slecht bedoeld maar waarom neem jij van die pillen? Waarom niet gewoon een goed eetschema?

AliChemicali

Legacy Member
Dreetn zei:
Het is niet slecht bedoeld maar waarom neem jij van die pillen? Waarom niet gewoon een goed eetschema?

Heb eetschema alles is strak buiten mijne onderbuik krijg ik ni weg, en dit target het onderste buikvet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan