dietrich0
Legacy Member
Weezyy zei:Iedereen denkt precies dat als hij een paar kilo bijkomt op korte tijd dat dat iets goed is?
Enfin bon, deze week zelf ook van 72 naar 77 gegaan maar wel overal kunnen verhogen. + Ik kan terug lopen dus vandaag nog ff snel 10km erin sjansen en vanaf volgende week elke dag wat lopen.
Maybe ff leuk weetje, ik ben bijgekomen maar zit nogaltijd wel onder de 10%bf aangezien mn abbies nogaltijd wel zichtbaar zijn en ik heb ook gemerkt dat deadlift & squat echt enorm hard op je buikspieren werken, kheb ze zelfs niet getraind deze week omdat ze hard genoeg stonden
En ja ik was gebannend![]()
Wrm gebanned?
Mijn Abs zie je ook nog, maar is dat wel echt waar dat je minder dan 10% moet hebben daarvoor( Scooby zegt zelfs 7%)? Oh en ik heb ook overal veel kunnen verhogen.

, nog 4 te gaan en dan zie ik wel wat ik doe. Dan sta ik ongeveer op 10% dus ga ik wss nog ff clean bulken tot aan de zomer. 

