Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Heb eetschema alles is strak buiten mijne onderbuik krijg ik ni weg, en dit target het onderste buikvet

Een medicijn dat aan plaatselijk vetverbranding doet? well oh my!!

dietrich0

Legacy Member
Kan je koorts krijgen van een zware training(de ene pr na de andere verbroken)? Heb 38c koorts.

AhReNd

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
FF :offtopic: Dien lancia is super :love: :love: voor hoeveel gaan die zoal?

Valt te zien welke staat. Maar hier zijn zowat de Belgische prijzen voor een integrale in goede staat.
8v met +- 100 000 km: rond 6500 - 8000
16v met +- 100 000km: 7500 - 11000
Evo met +- 100 000km: +- 14000 tot ....

Zijn ook paar uitzonderingen:
Lancia, Delta, 2.0 Tbo HF Int.Evo Blu Lagos occasie te koop - AutoScout24

Moeilijk om op een Blue Lagos een prijs te zetten. Er zal wel iemand zijn die 40k wil neertellen voor dit stuk historie op wielen.

AliChemicali

Legacy Member
AhReNd zei:
Valt te zien welke staat. Maar hier zijn zowat de Belgische prijzen voor een integrale in goede staat.
8v met +- 100 000 km: rond 6500 - 8000
16v met +- 100 000km: 7500 - 11000
Evo met +- 100 000km: +- 14000 tot ....

Zijn ook paar uitzonderingen:
Lancia, Delta, 2.0 Tbo HF Int.Evo Blu Lagos occasie te koop - AutoScout24

Moeilijk om op een Blue Lagos een prijs te zetten. Er zal wel iemand zijn die 40k wil neertellen voor dit stuk historie op wielen.

Geen intresse in nen Alfa Romeo Montreal? Link

AhReNd

Legacy Member
Dat is financieel niet haalbaar :p. Ik heb die topic al eens gezien, ik denk in het mobiliteit gedeelte.

Binnenkort is het Spa Italia, daar zal je wellicht een koper vinden.

Xcessive-

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Heb eetschema alles is strak buiten mijne onderbuik krijg ik ni weg, en dit target het onderste buikvet

Gij gelooft ook nog in sprookjes zeker?

En alles strak buiten onderbuik met een percentage van 15%? Zal er wel meer niet strak zijn.

AliChemicali

Legacy Member
Dag 2: 1ste, eerst eventjes buikpijn en zweten en 20 minuten erna gewoon

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
koorts wijst op een infectie... dus nee

massaslayer = diogenes

massaslayer zijn account bestaat al veel langer dan dat van diogenes.
Hoewel ze wel wat op elkaar trekken.

dietrich0

Legacy Member
Na gisteravond alleen wat muesli gegeten te hebben ( moest toch iets eten.. Dus geen volwaardig warme maaltijd en geen yoghurt om 22u.) ben ik 1,8kg afgevallen (lijkt me zoveel vocht?).

Re@V0r

Legacy Member
als ik ne kater heb en gans de dag iets binnen krijg vermager ik zelfs amper... dus ksnap ni da jij bijna 2kg vermagert in 1 dag tijd
ma gij staat ook praktisch dagelijks op de weegschaal zeker? dus schommelingen ga je dan altijd wel hebben

dietrich0

Legacy Member
Haha nee tegenwoordig om het weekend:) Gisterenmorgen was het 77,5kg, vandaag 75,7. Maar ik zei nog tegen de mama dat ik 2kg minder zou wegen en ze zei dat dat quasi onmogelijk zou zijn. Snel metabolisme zeker? Ik lijk een ecto na 1 avond niet te eten:D

Baats

Legacy Member
Fack man Dietrich, wa snapt ge niet aan de woorden SCHOMMELING en GEMIDDELDE?

dietrich0

Legacy Member
Ik zeg toch dat het alleen maar vocht is? En ja het is een schommeling, maar ik vind het een opmerkelijke. Morgen ben ik terug stabiel, dat weet ik ook wel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan