Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exo zei:Gisteren eens gaan trainen in een andere gym om een collega wat te begeleiden, die was maar wat aan het klooien. Ik was m'n shake vergeten en nadien daar maar eentje gekocht.
Chococinho met water (ik drink hem nooit met melk)
Nu die mixte dat daar in z'on metalen beker maar met een soort van elektrische mixer of what so ever, nu die kregen hun shakes wel vrij 'romig' (neen, geen melk, water).
Als ik hem thuis gewoon in m'n shaker shake dan is dat helemaal niet het geval.
exo zei:any1?
dietrich0 zei:En dubbel zo dikke buik![]()

Weezyy zei:ligt misschien aan uwe'n blender?
Weezyy zei:ligt misschien aan uwe'n blender?

exo zei:Ik gebruik geen blender, ik doe gewoon 1 scoop in m'n maatbeker en doe er 300 ml water bij en shaken maar!![]()

dietrich0 zei:Ik drink geen bier meer of toch amper omdat ik het niet kan uitstaan dat buik dan dubbel zo ver naar voor steekt..
exo zei:any1?
MaSSaSLaYeR zei:Weet iemand want een stack is?
Like : http://www.xxlnutrition.nl/fat-burn-stack-xtreme/xxl-nutrition
Xcessive- zei:Gewoon meerdere producten die je in een pakket koopt.
MaSSaSLaYeR zei:Jah ma das iet vo af te vallen die 3 dingen? Wa doet dat dn? X
