Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ugh

Legacy Member
SkeeWax zei:
Heeft er iemand hier ervaring met die stronglift 5x5? Volg momenteel gewoon schema die ik gekregen heb in fitness.

Stronglift 5x5 of starting strength doen. Beide programma's zijn goed en ideaal als beginner. (en gevorderde)

AliChemicali

Legacy Member
Dreetn zei:
Voor en na de training neem ik mijn whey met water, met magere melk zou dit even goed kunnen (0,8g vet /250ml dacht ik).

Kdronk vroeger men shakes met melk pukkels dak er van kreeg!

AliChemicali

Legacy Member
Wanneer pakke jullie je whey?

Trainingsdagen: na ontbijt en 30 min voor training

Rustdagen: na ontbijt en voor het slapen

el slettos

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Wanneer pakke jullie je whey?

Trainingsdagen: na ontbijt en 30 min voor training

Rustdagen: na ontbijt en voor het slapen

zowel op trainingsdagen als rustdagen neem ik mijn whey na het ontbijt en voor het slapen gaan :)

anders moet ik mijn shakebeker meenemen naar mijn werk als ik het zoals gij wil doen :p

Weezyy

Legacy Member
Op mijn rustdagen ben ik shakevrij :p

Op zaterdag zijn het geen eiwitshakes maar gewoon shakes die ik drink voor het lopen wat vlotter te laten gaan aangezien het dan meestal ook vrij vroeg is.

Als ik uitga drink ik ook wel een shake op voorhand.

Affinity

Legacy Member
Weezyy zei:
Als ik uitga drink ik ook wel een shake op voorhand.

Hopelijk drink je dan geen alcohol? Alcohol stopt namelijk de eiwitsynthese alsek mij goed herinner.. dus is een shake nutteloos

dietrich0

Legacy Member
Ik neem geen shakes bitches en ik gain exponentieel tegenwoordig lol:p

Wrm geen shakes op rustdagen? Je groeit in rust dus lijkt het me logisch dat je evenveel eiwitten moet eten als op trainingsdagen. Aha Arylia zegt nu waarom ik zeker geen bier meer mag drinken!:) Dus je hebt het gehoord e, geen alcohol meer^^

AliChemicali

Legacy Member
Al 2 jaar zo goed als alcohol vrij^^ wel soms een wijntje ma das minder erg als bier!

Day 3 oxyelite: na het innemen nog altyd 10 min lichte buikpijn ma da na gedaan huidig gewicht: 94 kg dus 1 kilo kwijt. Vandaag er 2 pakke vo training ben benieuwd!

Btw for all ya single boys get a girlfriend!: sex verbrand ook caloriën!

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ik neem geen shakes bitches en ik gain exponentieel tegenwoordig lol:p

Wrm geen shakes op rustdagen? Je groeit in rust dus lijkt het me logisch dat je evenveel eiwitten moet eten als op trainingsdagen. Aha Arylia zegt nu waarom ik zeker geen bier meer mag drinken!:) Dus je hebt het gehoord e, geen alcohol meer^^
Ja maar je moet niet persé evenveel caloriën hebben op rust dagen, ik neem een mass gainer ook e :) en voor de rest haal ik genoeg eiwitten uit mn kiekskes :p
Arylia zei:
Hopelijk drink je dan geen alcohol? Alcohol stopt namelijk de eiwitsynthese alsek mij goed herinner.. dus is een shake nutteloos

Wijntjes met water :p

dietrich0

Legacy Member
I know I know Xingy, maar ik geniet ervan momenteel!:)
seks is een workout voor de buikspieren, die staan daar helemaal van opgepompt bij mij.

Affinity

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ik neem geen shakes bitches en ik gain exponentieel tegenwoordig lol:p

volgens mij hebt gij nog altijd zo het idee van: "van shakes gain je"
ale alsek deze zin nu lees denk ik dat gij voor uzelf denkt van: haha ik neem geen shakes en ik gain ook, muahaha....

logisch dat je gaint zonder shakes maar ik DENK dat proteïneshakes op lange termijn zeker wel een verschil uitmaken... fitness uitbater (reeds jaren ervaren bodybuilder) zegt zelf ook dat je eiwitshakes nodig hebt om te kunnen groeien... een verkoopstruc lijkt het mij niet echt, kerel zwemt toch in't geld..
hij geeft gewoon eerlijk informatie en begint zelfs niet over de whey die hij staan heeft, hij geeft gewoon antwoord op je vraag zonder een link te leggen naar een van zijn producten te kopen

Weezyy

Legacy Member
haha rep :p

Al mijn kleren beginnen nu echt wel klein te worden. It's time to go L :cool:

AliChemicali

Legacy Member
dietrich0 zei:
I know I know Xingy, maar ik geniet ervan momenteel!:)
seks is een workout voor de buikspieren, die staan daar helemaal van opgepompt bij mij.

The best activities for your health are pumping and humping.

I Love That Line alsk ooit een tattoo laat zetten pakk da als tekst :D

dietrich0

Legacy Member
Dat zijn de pro-verkopers:p
Eigenlijk denk ik dat inderdaad, ik ga daar pas mee beginnen als mijn progressie quasi stagneert. Net zoals Aresonlysome deed.

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
volgens mij hebt gij nog altijd zo het idee van: "van shakes gain je"
ale alsek deze zin nu lees denk ik dat gij voor uzelf denkt van: haha ik neem geen shakes en ik gain ook, muahaha....

logisch dat je gaint zonder shakes maar ik DENK dat proteïneshakes op lange termijn zeker wel een verschil uitmaken... fitness uitbater (reeds jaren ervaren bodybuilder) zegt zelf ook dat je eiwitshakes nodig hebt om te kunnen groeien... een verkoopstruc lijkt het mij niet echt, kerel zwemt toch in't geld..
hij geeft gewoon eerlijk informatie en begint zelfs niet over de whey die hij staan heeft, hij geeft gewoon antwoord op je vraag zonder een link te leggen naar een van zijn producten te kopen

We hebben dat al is besproke denk ik. Wij -mezelf inclu- grijpen wat te snel naar shakes denk ik. Ares had pas shakes 'nodig' na een jaar of 3.5. Shakes zijn gewoon een simpele oplossing voor mensen die niet de tijd hebben om te eten, Ares was op den duur zo groot en zwaar dat hij enorm veel eiwitten moest binnenkrijgen en dat kon hij niet allemaal binnenkrijgen met gewoon te eten en dan ook nog in combo met studeren (LO deed 'ie denk ik?).

MAAR ik ben wel van mening dat na je training een eiwithsake idiaal is omdat het die het snelst worden opgenomen en je dan aan anabolic window zou hebben. Ook direct na het opstaan lijkt me het wel logisch, maar op een ander tijdstip kan je evengoed een kippenborstje eten met wat groentjes.

Mijn shake bevat trouwens ook wat creatine en BCAA in elke dosering dus het is meer dan gewoon wat eiwitjes :p

Enfin ik weet het niet zeker natuurlijk. :)


GIVE ME A DISCUSSION MOTHAFOCKAA!

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
We hebben dat al is besproke denk ik. Wij -mezelf inclu- grijpen wat te snel naar shakes denk ik. Ares had pas shakes 'nodig' na een jaar of 3.5. Shakes zijn gewoon een simpele oplossing voor mensen die niet de tijd hebben om te eten, Ares was op den duur zo groot en zwaar dat hij enorm veel eiwitten moest binnenkrijgen en dat kon hij niet allemaal binnenkrijgen met gewoon te eten en dan ook nog in combo met studeren (LO deed 'ie denk ik?).

MAAR ik ben wel van mening dat na je training een eiwithsake idiaal is omdat het die het snelst worden opgenomen en je dan aan anabolic window zou hebben. Ook direct na het opstaan lijkt me het wel logisch, maar op een ander tijdstip kan je evengoed een kippenborstje eten met wat groentjes.

Mijn shake bevat trouwens ook wat creatine en BCAA in elke dosering dus het is meer dan gewoon wat eiwitjes :p

Enfin ik weet het niet zeker natuurlijk. :)


GIVE ME A DISCUSSION MOTHAFOCKAA!

Ik neem Shake voor training :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan