Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SkeeWax zei:Heeft er iemand hier ervaring met die stronglift 5x5? Volg momenteel gewoon schema die ik gekregen heb in fitness.
Dreetn zei:Voor en na de training neem ik mijn whey met water, met magere melk zou dit even goed kunnen (0,8g vet /250ml dacht ik).
MaSSaSLaYeR zei:Wanneer pakke jullie je whey?
Trainingsdagen: na ontbijt en 30 min voor training
Rustdagen: na ontbijt en voor het slapen


Weezyy zei:Als ik uitga drink ik ook wel een shake op voorhand.

Dus je hebt het gehoord e, geen alcohol meer^^Ja maar je moet niet persé evenveel caloriën hebben op rust dagen, ik neem een mass gainer ook edietrich0 zei:Ik neem geen shakes bitches en ik gain exponentieel tegenwoordig lol
Wrm geen shakes op rustdagen? Je groeit in rust dus lijkt het me logisch dat je evenveel eiwitten moet eten als op trainingsdagen. Aha Arylia zegt nu waarom ik zeker geen bier meer mag drinken!Dus je hebt het gehoord e, geen alcohol meer^^
en voor de rest haal ik genoeg eiwitten uit mn kiekskes 
Arylia zei:Hopelijk drink je dan geen alcohol? Alcohol stopt namelijk de eiwitsynthese alsek mij goed herinner.. dus is een shake nutteloos

dietrich0 zei:Ik neem geen shakes bitches en ik gain exponentieel tegenwoordig lol![]()
dietrich0 zei:I know I know Xingy, maar ik geniet ervan momenteel!![]()
seks is een workout voor de buikspieren, die staan daar helemaal van opgepompt bij mij.

Arylia zei:volgens mij hebt gij nog altijd zo het idee van: "van shakes gain je"
ale alsek deze zin nu lees denk ik dat gij voor uzelf denkt van: haha ik neem geen shakes en ik gain ook, muahaha....
logisch dat je gaint zonder shakes maar ik DENK dat proteïneshakes op lange termijn zeker wel een verschil uitmaken... fitness uitbater (reeds jaren ervaren bodybuilder) zegt zelf ook dat je eiwitshakes nodig hebt om te kunnen groeien... een verkoopstruc lijkt het mij niet echt, kerel zwemt toch in't geld..
hij geeft gewoon eerlijk informatie en begint zelfs niet over de whey die hij staan heeft, hij geeft gewoon antwoord op je vraag zonder een link te leggen naar een van zijn producten te kopen


Weezyy zei:We hebben dat al is besproke denk ik. Wij -mezelf inclu- grijpen wat te snel naar shakes denk ik. Ares had pas shakes 'nodig' na een jaar of 3.5. Shakes zijn gewoon een simpele oplossing voor mensen die niet de tijd hebben om te eten, Ares was op den duur zo groot en zwaar dat hij enorm veel eiwitten moest binnenkrijgen en dat kon hij niet allemaal binnenkrijgen met gewoon te eten en dan ook nog in combo met studeren (LO deed 'ie denk ik?).
MAAR ik ben wel van mening dat na je training een eiwithsake idiaal is omdat het die het snelst worden opgenomen en je dan aan anabolic window zou hebben. Ook direct na het opstaan lijkt me het wel logisch, maar op een ander tijdstip kan je evengoed een kippenborstje eten met wat groentjes.
Mijn shake bevat trouwens ook wat creatine en BCAA in elke dosering dus het is meer dan gewoon wat eiwitjes
Enfin ik weet het niet zeker natuurlijk.
GIVE ME A DISCUSSION MOTHAFOCKAA!

MaSSaSLaYeR zei:Ik neem Shake voor training![]()
Weezyy zei:Dan kots ik heel mijn binnenste eruit zenne.
