Weezyy
Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:Half uur er voor eh![]()
Dan nog, ik eet altijd een uur op voorhand en dan nog voel'k soms mijn kipke naar boven komen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MaSSaSLaYeR zei:Half uur er voor eh![]()

Weezyy zei:Het kost veel?
Arylia zei:Ik weet geen reden om er mee te wachten dus.
MaSSaSLaYeR zei:25 voor nen kilo valt toch mee en per dag gebruik je 4 schepjes

Weezyy zei:Voor 25euro koop ik eten voor nen dag of 2.
edit : Ares is trouwens nu een dikzakje geworden?![]()

ugh zei:Misschien omdat het perfect mogelijk is aan genoeg eiwitten te komen uit voedsel?
Dreetn zei:Kzal de link en een PM sturen aangezien dat boek normaal gezien niet gratis is.
edit: die 10 tal e-books kon ik ook wel gebruiken, maar ik denk dat we die hier niet meer zullen zien passeren![]()
Arylia zei:Areknia wss , ik ben geen boekenwurm
ugh zei:Misschien omdat het perfect mogelijk is aan genoeg eiwitten te komen uit voedsel?
Arylia zei:Als hij die shakes had gedronken van in't begin had hij 'misschien' wel iets sneller zijn huidig resultaat behaald? Ik weet het niet he, ik zeg gewoon dat ik wel geloof dat het op LANGE termijn een verschil zal uitmaken of je ze wel of niet drinkt...
Weezyy zei:edit : Ares is trouwens nu een dikzakje geworden?![]()
dietrich0 zei:Dikzakje dikzakje.. Zie maar dat je ooit zo wordt zoals hem fitnessbegeleider^^

Delirium zei:Ik weet niet of jij Ares kent, maar naar mijn weten was hij nu aan't cutten, dus een dikzak zal hij wel niet zijn.

dietrich0 zei:Gvd Gvd al 2e dag dat ik maar 1/4e eet van mijn schema..
