Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Affinity

Legacy Member
Lol... Omdat Ares iemand is met een mooie fysiek en slechts na al die tijd shakes gedronken heeft ga jij dat ook gaan doen?

Hoe lame klinkt dat :p

Als hij die shakes had gedronken van in't begin had hij 'misschien' wel iets sneller zijn huidig resultaat behaald? Ik weet het niet he, ik zeg gewoon dat ik wel geloof dat het op LANGE termijn een verschil zal uitmaken of je ze wel of niet drinkt...

Het maakt trouwens ook niets uit of je ze nu al drinkt of dat je er mee wacht... bedoel, als je ze nu al drinkt kan je er enkel voordeel uithalen... tis niet dat uw lichaam er aan went en dat het omdenduur geen eiwitten meer gaat verwerken ofzo he.
Ik weet geen reden om er mee te wachten dus.

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
25 voor nen kilo valt toch mee en per dag gebruik je 4 schepjes

Voor 25euro koop ik eten voor nen dag of 2.

edit : Ares is trouwens nu een dikzakje geworden? :p

Dreetn

Legacy Member
Ik betaal +/-55€ voor 4,5kg bij bodyenfitshop.nl.

GVD 400g erbij na vrijdag+weekend, nuja zal wss geen 400g vet zijn aangezien ik niet boven de 2500kcal per dag ben geweest.

Edit: ivm die shakes, als ik kon zou ik er minder drinken, maar ik denk niet dat mijn ma blij zou zijn als ik elke dag 's ochtend 5-10 eiwitten zou eten en het eigeel in de vuilbak smijt. 's Ochtend kip of tonijn krijg ik nooit binnen. Dus neem ik maar een shake.

(Voor en) na de training kan je imo niet echt gaan vervangen door voeding.

Affinity

Legacy Member
ugh zei:
Misschien omdat het perfect mogelijk is aan genoeg eiwitten te komen uit voedsel?

Niet voor iedereen denk ik en trouwens in een proteïne shake zitten snelle eiwitten... Weet niet of dat in voeding ook bestaat?

Areknia

Legacy Member
Dreetn zei:
Kzal de link en een PM sturen aangezien dat boek normaal gezien niet gratis is. :unsure:

edit: die 10 tal e-books kon ik ook wel gebruiken, maar ik denk dat we die hier niet meer zullen zien passeren :p

Ik heb het volle vertrouwen in Zyklon dat hij die boeken hier zal zetten

Arylia zei:
Areknia wss , ik ben geen boekenwurm

It was I!

Delirium

Legacy Member
Arylia zei:
Als hij die shakes had gedronken van in't begin had hij 'misschien' wel iets sneller zijn huidig resultaat behaald? Ik weet het niet he, ik zeg gewoon dat ik wel geloof dat het op LANGE termijn een verschil zal uitmaken of je ze wel of niet drinkt...

Daar ben je toch verkeerd in, denk ik. Ares nam na zijn training altijd nog genoeg eiwitten binnen van zijn eten. Maakt niet uit of je shakes drinkt of een paar eieren eet na je training, zoals ugh ook zegt.
't Belangrijkste is op die moment snel verteerbare eiwitten binnen krijgen. Je gaat niet sneller groeien van 50gr eiwitten uit shakes dan van 50gr eiwitten uit een andere voedingsbron. OK, whey zal iets sneller opgenomen worden, maar ofdat echt zo'n verschil zal maken? da's iets voor de wetenschap om te onderzoeken. Zal dan ook nog afhankelijk zijn van persoon tot persoon.

Weezyy zei:
edit : Ares is trouwens nu een dikzakje geworden? :p

Ik weet niet of jij Ares kent, maar naar mijn weten was hij nu aan't cutten, dus een dikzak zal hij wel niet zijn.

dietrich0

Legacy Member
Dikzakje dikzakje.. Zie maar dat je ooit zo wordt zoals hem fitnessbegeleider^^

el slettos

Legacy Member
Ik heb sci-mx whey, gehaald bij Stancke. Is een goeie 50 euro voor 2.3kg.

200gr/dag neem ik ervan.

Na de training tijdens 'anabolic window' lijkt me toch een must om dan uw shake te drinken, of uit voedsel natuurlijk

dietrich0

Legacy Member
Er zijn onderzoeken gebeurd waar ze stellen dat de eiwitsynthese niet significant toeneemt vlak na een workout.

Weezyy

Legacy Member
Delirium zei:
Ik weet niet of jij Ares kent, maar naar mijn weten was hij nu aan't cutten, dus een dikzak zal hij wel niet zijn.

Laatste foto dat ik heb gezien van hem stond hij serieus vet :p
Maar ik weet goed genoeg dat als hij cut zijn fysiek 10x beter is als die van mij hoor. :)

& lol, Ronnie is een politieagent?

AliChemicali

Legacy Member
Wat is het verschil in doelen tussen een shake drinken voor en na de training.

Vul aan:

Code:
Een shake voor de training helpt met: 

en heeft als doel: 

Een shake na de training helpt met: 

en heeft als doel:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan