Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Paardenvlees gelijkaardig aan kipfilet? Misschien zou ik is moeten afwisselen.. Smorgens kip en smiddags paard:)
En omg ik dacht dat ge een Ronnie van deze thread bedoelde..

Ik wissel heel de tijd tussen kip & paard. Kip is wel ietsje beter..
Eet je nogaltijd die petit gervaistjes trouwens? Kheb het idee dat die mij dik maken :p

Kenzani

Legacy Member
Pffff vandaag echt een slechte dag gehad...
Was borst vandaag, halverwege de ROM bleef er niets meer over van mijn kracht en dit was dan nog met 70% van wat ik normaal neem... Echt een zware off-day...
Iemand die dit nog al heeft gehad? Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Moet wel zeggen dat ik donderdag zwaar triceps had getraind en ik tot en met zondag spierpijn had...

exo

Legacy Member
@weezzy
Heeft bij mij niets met harder te trainen te maken. Ik train op m'n limieten op dit moment.

Weezyy

Legacy Member
-KDS- zei:
Pffff vandaag echt een slechte dag gehad...
Was borst vandaag, halverwege de ROM bleef er niets meer over van mijn kracht en dit was dan nog met 70% van wat ik normaal neem... Echt een zware off-day...
Iemand die dit nog al heeft gehad? Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Moet wel zeggen dat ik donderdag zwaar triceps had getraind en ik tot en met zondag spierpijn had...

Ik heb dat ook is gehad, ik had net een nieuwe PR op de benchpress en toen'k fly's wou doen kon ik ook maar half mijn ROM doen, ben dan maar gestopt en een week pauze gepakt. Twas nodig :)

Areknia

Legacy Member
Zyklon zei:
E-book: 31 days to bigger arms
Beschrijving: 8blz met trainings- en voedingstips voor grotere armen (engelstalig)
Download: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

E-book: 5/3/1 van Jim Wendler
Beschrijving: 97blz met uitleg van dit uitstekende basisschema voor kracht en massa. De auteur is Jim Wendler, gekend van Westside barbell (engelstalig)
Download: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

E-book: Anabolic diet
Beschrijving: Een variant op het gekende keto dieet (high fat, zero carbs). Auteur: Mauro Di Pasquale
Download: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Morgen gaan we verder...

Merci al voor deze.

Gaan die niet allemaal in een rar? Bespaart u een hoop moeite ipv 1 per 1.

Areknia

Legacy Member
Atrox zei:
Ik zou duurder uitkomen zonder mijn whey ze. Whey telt bij mij voor meer dan de helft van mijn eiwitten :)

MaSSaSLaYeR zei:
93% eiwitten per 100 g

Kostprijs: 1kg - 25€ verzend kosten zijn free

Dat wil dus zeggen €25 voor 930gr eiwitten.

1L melk = 34g eiwit en 50cent

We kunnen dus 50 liter melk kopen met de prijs van 1kg whey

Gevolg:

50l * 34g = 1700gr eiwitten en de kh en calcium etc. krijgde er nog bovenop.

Goedkoper Atrox?


U mad?

Weezyy

Legacy Member
Hm, ik was ervan overtuigd dat ik had gelezen dat gij maar 1m70 fz waart :p

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Hm, ik was ervan overtuigd dat ik had gelezen dat gij maar 1m70 fz waart :p

ah pfu :p no thanks I like my height vandaag zwaar cardio terug begonnen da buikje moet en zal weg ik wil en zal men onderste blokjes zien :D das pas motivatie for all you non motivated suckers out there :p

Re@V0r

Legacy Member
1e keer ooit gewoon bankdrukken in men borstschema opgenomen (ipv platte dumbell press)... kzal het toch eerst wa gewoon moeten worden en techniek wa onder de knie krijgen tbh
maar voelde wel goed aan eigenlijk ook al was het geen gigantisch gewicht die aan de barbell hing

comments over het feit da ik voordien nooit bandrukte: see me care :unsure:

Kenzani

Legacy Member
Re@V0r zei:
1e keer ooit gewoon bankdrukken in men borstschema opgenomen (ipv platte dumbell press)... kzal het toch eerst wa gewoon moeten worden en techniek wa onder de knie krijgen tbh
maar voelde wel goed aan eigenlijk ook al was het geen gigantisch gewicht die aan de barbell hing

comments over het feit da ik voordien nooit bandrukte: see me care :unsure:
Bench press, squats en deadlift zijn een must voor spiertoename en massa imo.

Btw:
Als ik buikspieren doe brandt het meestal de rechterkant meer dan links, rechts lijkt ook meer vooruit te steken dan linkerkant... Ik ben nochtans zo een perfectionist die alles kaarsrecht probeert uit te voeren...
Iemand care to explain?

Weezyy

Legacy Member
Nogmaals, dat heb ik ook. Mijn linkerbuikspieren rij'tje steekt meer naar voor.

Re@V0r

Legacy Member
-KDS- zei:
Bench press, squats en deadlift zijn een must voor spiertoename en massa imo.

i know... maar kdoe het nog altijd voor mijn plezier en kheb bench press altijd zo'n klote oefening gevonden eigenlijk :p

ma soit, de tijd van aanklooien is voorbij dus ga k hem er maar bijnemen... kzal het wel gewoon worden
int begin had ik ook een hekel aan rugtraining en nu is het bijna men favoriete workout :)


@ atrox: als uw shakes meer dan de helft van je dagelijkse eiwitten bevatten eet je dan wel genoeg? hoeveel shakes drink je dan zo wel per dag?

Affinity

Legacy Member
exo zei:
Hoeveel spiergroepen trainen jullie per dag? Ik 3 maar ik zie er veel 2 groepen trainen.

Maandag : rug-schouders-buik
Dinsdag : borst-biceps-triceps
Woensdag : rug-schouders-buik
Donderdag : ....

wat een pauperschema...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan