Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dietrich0 zei:Ghoho! Te lang geen vriendin hebben dan?![]()
dietrich0 zei:Ugh Hoelang train jij al?
Areknia zei:Hoeveel eiwitten heeft uw whey op 100g? en kostprijs + gewicht?
Arylia zei:rugpijn? als ge bedoelt dat ge het voelt in uwe onderrug -> dat is eigenlijk de bedoeling

HashQ zei:91g/100g en 15€ vo ne kg.
Ontbijt shake met oats en bevroren aardbeien ftw.
dietrich0 zei:Ooh hoezo dan? Ik bedoel de echte nerds op 9lives bv. zoals Boeffel ofzo die geen meisjes durven aanspreken..
)


MaSSaSLaYeR zei:Merk? Link me

HashQ zei:Whey Isolaat van XXL Nutrition - XXL Nutrition
khad me wel vergist over de prijs. Ik heb ze de laatste keer gekregen aan 15€ door een fuckup van de inpakdienst. Khad complex carb gainer besteld (dewelke 15€ kost) en ze hebben whey isolaat geleverd.
Na een mailtje te sturen hebben ze me nu ook de gainer toegestuurd![]()
haha
blijkbaar die je zelf de aarbeiden er in 
Battista zei:@exo, kan je me eens uitleggen waarom in godsnaam schouders en rug op dezelfde dag?? Na men laatste reeks schouders heb ik ni eens meer de kracht om n flesje open te doen of What ever. ik kan alleen maar concluderen dat wanneer je zo'n schema volgt helemaal niet traint zoals het hoort.. Doe eens schouders correct en op de limiet, kwil je wel is rug erna zien doen dan![]()

Arylia zei:unk?! hebt ge een squat rack? ik leg die gewoon op nekhoogte en steek er dan mijne kop onder... traps beetje omhoog steken en achteruit stappen...
Atrox zei:'t is niet omdat ge verlegen zijt, dat ge een dikke nerd of een asociaal geval zijt ... Ik ben ook heel verlegen, maar niet mensenschuw ofzo (alhoewel ik tijdens mijn trainingen liever met rust word gelaten)
Hoe leggen jullie bij de squat de barbell op jullie schouders eigenlijk? Ik zou graag meer gewicht willen pakken, maar ik weet nie hoe ik zo'n zwaar gewicht ff boven mijn hoofd kan tillen en op mijn schouders zetten
Gisteren vroeg er ne bodybuilder aan de fitnessinstructrice om raad. Op een bepaald moment zegt da meiske: "ik doe 60 push-ups, gij zou er 100 moeten". Die kerel zijn gezicht![]()
what the fluck...