Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ugh

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ugh Hoelang train jij al?

Jaar of twee aangekloot (paar weken trainen gevolgd door paar weken/maanden niet). Dan beslist om het over een andere boeg te gooien, duizendtal artikels/forum/ebooks gelezen en nu eindelijk al ff deftig bezig.

el slettos

Legacy Member
kheb mijn DL techniek blijkbaar onder de knie, kheb niks van rugpijn na 4x8x110kg vanavond :) en die ging vlotjes

twas mijn 1e dag van mijn eigen 4day split schema, en kben volledig kapot ^^

Affinity

Legacy Member
rugpijn? als ge bedoelt dat ge het voelt in uwe onderrug -> dat is eigenlijk de bedoeling

el slettos

Legacy Member
Arylia zei:
rugpijn? als ge bedoelt dat ge het voelt in uwe onderrug -> dat is eigenlijk de bedoeling

kvoel het wel degelijk ze, maar de vorige keer had ik achterna echt constant pijnscheuten in mijn rug

not any more :)

edit: die 5/3/1 Manual die Zyklon gepost heeft is echt enorm interessant! Reading nao!

AliChemicali

Legacy Member
Yeah buddy 90kg in the morning droppin' weight like rhymes!

Oxyelite dag 4: geen nevenwerkingen meer, meer energie en minder honger na 20 uur

Op naar de 80!

Atrox

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ooh hoezo dan? Ik bedoel de echte nerds op 9lives bv. zoals Boeffel ofzo die geen meisjes durven aanspreken..

't is niet omdat ge verlegen zijt, dat ge een dikke nerd of een asociaal geval zijt ... Ik ben ook heel verlegen, maar niet mensenschuw ofzo (alhoewel ik tijdens mijn trainingen liever met rust word gelaten :unsure: )

Hoe leggen jullie bij de squat de barbell op jullie schouders eigenlijk? Ik zou graag meer gewicht willen pakken, maar ik weet nie hoe ik zo'n zwaar gewicht ff boven mijn hoofd kan tillen en op mijn schouders zetten :unsure:

Gisteren vroeg er ne bodybuilder aan de fitnessinstructrice om raad. Op een bepaald moment zegt da meiske: "ik doe 60 push-ups, gij zou er 100 moeten". Die kerel zijn gezicht :lol:

Affinity

Legacy Member
unk?! hebt ge een squat rack? ik leg die gewoon op nekhoogte en steek er dan mijne kop onder... traps beetje omhoog steken en achteruit stappen...

whey delicious heeft iets van 82g eiwitten alsek mij niet vergis... prijs valt goe mee vindek, ik doe heel lang met zo nen pot...

Battista

Legacy Member
@exo, kan je me eens uitleggen waarom in godsnaam schouders en rug op dezelfde dag?? Na men laatste reeks schouders heb ik ni eens meer de kracht om n flesje open te doen of What ever. ik kan alleen maar concluderen dat wanneer je zo'n schema volgt helemaal niet traint zoals het hoort.. Doe eens schouders correct en op de limiet, kwil je wel is rug erna zien doen dan :D

AliChemicali

Legacy Member
HashQ zei:
Whey Isolaat van XXL Nutrition - XXL Nutrition

khad me wel vergist over de prijs. Ik heb ze de laatste keer gekregen aan 15€ door een fuckup van de inpakdienst. Khad complex carb gainer besteld (dewelke 15€ kost) en ze hebben whey isolaat geleverd.

Na een mailtje te sturen hebben ze me nu ook de gainer toegestuurd :p

Gebruik ik ook :p haha :D blijkbaar die je zelf de aarbeiden er in :D

Affinity

Legacy Member
Battista zei:
@exo, kan je me eens uitleggen waarom in godsnaam schouders en rug op dezelfde dag?? Na men laatste reeks schouders heb ik ni eens meer de kracht om n flesje open te doen of What ever. ik kan alleen maar concluderen dat wanneer je zo'n schema volgt helemaal niet traint zoals het hoort.. Doe eens schouders correct en op de limiet, kwil je wel is rug erna zien doen dan :D

in een paar latere posts zie je wat zijn doelen zijn, dus laat hem zo maar doen...
en dat is niet grof bedoeld he... maat van mij die beginnen trainen is komt wel 5x in de week en ik geef hem handige tips of wa uitleg over iets en waar hij op moet letten maar dat interesseert hem allemaal niet zegt hij :p

dusja, live and let live ^^ geen idee waarom hij dan traint en mijn oud schema volgt, hij vindt het gewoon leuk i guess

Atrox

Legacy Member
Arylia zei:
unk?! hebt ge een squat rack? ik leg die gewoon op nekhoogte en steek er dan mijne kop onder... traps beetje omhoog steken en achteruit stappen...

Squat rack staat daar niet. Er is wel een smith machine, ma kheb eigenlijk nog niet gezien of ge daar uw barbell tijdelijk op kunt rusten

Areknia

Legacy Member
Atrox zei:
't is niet omdat ge verlegen zijt, dat ge een dikke nerd of een asociaal geval zijt ... Ik ben ook heel verlegen, maar niet mensenschuw ofzo (alhoewel ik tijdens mijn trainingen liever met rust word gelaten :unsure: )

Hoe leggen jullie bij de squat de barbell op jullie schouders eigenlijk? Ik zou graag meer gewicht willen pakken, maar ik weet nie hoe ik zo'n zwaar gewicht ff boven mijn hoofd kan tillen en op mijn schouders zetten :unsure:

Gisteren vroeg er ne bodybuilder aan de fitnessinstructrice om raad. Op een bepaald moment zegt da meiske: "ik doe 60 push-ups, gij zou er 100 moeten". Die kerel zijn gezicht :lol:

Boven uw hoofd tillen :eek: what the fluck...

Had ik u rippetoe zijn boek niet doorgestuurd? Daar staat alles perfect in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan