Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xcessive-

Legacy Member
Dreetn zei:
Kmoest er nog imo bijgezet hebben.

Waarom?
Omdat het beter is dat je je eiwitten (andere voedingsstoffen ook trouwens) uit zoveel mogelijk verschillende natuurlijke bronnen haalt om zo een zo compleet mogelijk aminozuurprofiel te bekomen.

Damn dat laatste stuk klink geleerd. :doc:

:D

De meesten grijpen gewoon te snel naar whey. Ze denken dat als je het neemt dat je dan spieren gaat kweken. Terwijl hun voedingsschema meestal op niets trekt en ze veel te weinig kcal binnen krijgen. Met als resultaat dat die whey ook niet veel zal helpen.

Affinity

Legacy Member
de whey zal wel helpen he, de snelle eiwitten na de training zijn goed voor het spierherstel

spieren ervan kweken ga je niet doen, dat doe je door te trainen

en om optimaal te kunnen groeien ga je toch idd een voedingsschema moeten hebben

dietrich0

Legacy Member
MarG zei:
Zijn er hier nog mensen die problemen ondervinden bij het lopen na het trainen van de benen (ook op andere dagen)? Ik sluit altijd af met cardio (5 km lopen) en ik merk dat hoe meer ik mijn benen train, hoe meer ik last krijg van verrekkingen etc. Ik verlies precies ook snelheid (kan een illusie zijn). Bijgevolg train ik ze nu niet meer..

Lol:D
In principe zou je niet eens in staat mogen zijn om nog 5km te lopen na een benenworkout. Meeste mensen kunnen amper stappen na een goede workout. Dus beentjes harder trainen;)
@Dreetn: Haha alleen al voor die laatste zin geef ik je rep wnr ik trg thuis ben:p

Stancke

Legacy Member
Arylia zei:
de whey zal wel helpen he, de snelle eiwitten na de training zijn goed voor het spierherstel

spieren ervan kweken ga je niet doen, dat doe je door te trainen

en om optimaal te kunnen groeien ga je toch idd een voedingsschema moeten hebben

²

Battista

Legacy Member
@MArG, waarom zou je nog 5km willen lopen na n benen work out? Ik kan amper de trap op na de training.. Moest ik dan gaan lopen mag je me komen oprapen :D

Atrox

Legacy Member
Huh, ff vlug mijn dieet berekend en blijkbaar kom ik nog nie es aan de standaard kcal :unsure: eet nochtans 8 boterhammen per dag etc. Straks es deftig uitrekenen :p

Weezyy

Legacy Member
En ik kan u verzekeren als ge 2uur na een havermoutpapje van 300gr + mn eiwitshakeje eet dat dat al wat moeilijker gaat :(

AliChemicali

Legacy Member
Atrox zei:
Huh, ff vlug mijn dieet berekend en blijkbaar kom ik nog nie es aan de standaard kcal :unsure: eet nochtans 8 boterhammen per dag etc. Straks es deftig uitrekenen :p

heb je nen waarden tabel ofzo van hoeveel kcal elk voedsel bevat?

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Sebiet squaten met smith machine we gaan voor 140 kg (zonder bar)

Lijkt me sterk dat ge dat met goeie techniek kunt, ik doe daar maar 100 5x5 op. Ge gaat toch ATG?

Weezyy

Legacy Member
Stancke, wat prefereer jij dan?
Squat in smith of gewoon leg press & leg extensions doen?

cuda

Legacy Member
Weezyy zei:
Lijkt me sterk dat ge dat met goeie techniek kunt, ik doe daar maar 100 5x5 op. Ge gaat toch ATG?
Dus omdat gij maar 100 kunt lijkt het u sterk da hij meer met goeie techniek kan :crazy:

Weezyy

Legacy Member
Ik ga ervan uit dat hij niet ATG gaat omdat ik (denk ik) langer bezig ben dan hij en bijgevolg dus ook sterker ben?

likes to kill

Legacy Member
@Weezyy, squat in een smith heeft heel andere mechanics omdat je bar enkel naar boven en onder kan=> hetzelfde gewicht is in een smith makkelijker

Weezyy

Legacy Member
Dus dan kan je misschien best toch die oefening vervangen door leg extensions en leg press, right?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan