Xcessive-
Legacy Member
Dreetn zei:Kmoest er nog imo bijgezet hebben.
Waarom?
Omdat het beter is dat je je eiwitten (andere voedingsstoffen ook trouwens) uit zoveel mogelijk verschillende natuurlijke bronnen haalt om zo een zo compleet mogelijk aminozuurprofiel te bekomen.
Damn dat laatste stuk klink geleerd. :doc:
![]()
De meesten grijpen gewoon te snel naar whey. Ze denken dat als je het neemt dat je dan spieren gaat kweken. Terwijl hun voedingsschema meestal op niets trekt en ze veel te weinig kcal binnen krijgen. Met als resultaat dat die whey ook niet veel zal helpen.


eet nochtans 8 boterhammen per dag etc. Straks es deftig uitrekenen 

