Stancke
Legacy Member
Weezyy zei:Stancke, wat prefereer jij dan?
Squat gewoon los, liever wat minder gewicht dan en echt focussen op techniek dan bv. 40kg teveel te nemen en in een smith.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weezyy zei:Stancke, wat prefereer jij dan?
dietrich0 zei:Hij heeft geen rack..Leg press is vervanger voor squat zegt Scooby.

Huidige generatie smith's kan ook wel naar voor en achter dus nog iets gemakkelijker.likes to kill zei:@Weezyy, squat in een smith heeft heel andere mechanics omdat je bar enkel naar boven en onder kan=> hetzelfde gewicht is in een smith makkelijker
Zou ook wel voor leg press gaan ipv zo te backsquatendietrich0 zei:Hij heeft geen rack..Leg press is vervanger voor squat zegt Scooby.

cuda zei:Huidige generatie smith's kan ook wel naar voor en achter dus nog iets gemakkelijker.
Maar smith is idd makkelijker + zoals ge zegt,andere mechanics
Zou ook wel voor leg press gaan ipv zo te backsquaten
Squat is mss superieur, maar veiligheid primeert imo![]()
Waarom onmogelijk?Xcessive- zei:Ooit al gesquat in een smith dat vrij kan bewegen naar voor en achter? Is onmogelijk. Squatten in een smith kan zeker goed zijn als je geen free rack hebt maar let goed op u techniek.
ATG = Ass To Ground, dus verder als parallel squat.
Battista zei:dumbels tot 72kilo hierzow! Maar 1 iemand kan ze gebruiken in mijn gym met de incline db press..
fire gym?Battista zei:ik train in old skool gym in jette(brussel), n gym die al 40+ bestaat
gans de lengte vn de gym bestaat uit dumbels