Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Weezyy zei:
Stancke, wat prefereer jij dan?

Squat gewoon los, liever wat minder gewicht dan en echt focussen op techniek dan bv. 40kg teveel te nemen en in een smith.

Weezyy

Legacy Member
Diet, Iknow, daarom dat ik het voorstel :p

Eigenlijk heb ik echt een kutgym :(

dietrich0

Legacy Member
I know that you know:p Ik wou een reactie uitlokken van de anderen, maar ni echt gelukt:(

Weezyy

Legacy Member
Volgend jaar wel :p

Valt me eigenlijk op hoeveel sterker ge word op een jaar tijd, kan me bijna niet inbeelden hoe sterk mensen zoals Ronnie coleman wel niet zouden zijn.

cuda

Legacy Member
likes to kill zei:
@Weezyy, squat in een smith heeft heel andere mechanics omdat je bar enkel naar boven en onder kan=> hetzelfde gewicht is in een smith makkelijker
Huidige generatie smith's kan ook wel naar voor en achter dus nog iets gemakkelijker.
Maar smith is idd makkelijker + zoals ge zegt,andere mechanics
dietrich0 zei:
Hij heeft geen rack..Leg press is vervanger voor squat zegt Scooby.
Zou ook wel voor leg press gaan ipv zo te backsquaten

Squat is mss superieur, maar veiligheid primeert imo :)

dietrich0

Legacy Member
Wat betekent ATG? Lol dus hij is zolang bezig als mij? Oeioei ik loop achter..

Xcessive-

Legacy Member
cuda zei:
Huidige generatie smith's kan ook wel naar voor en achter dus nog iets gemakkelijker.
Maar smith is idd makkelijker + zoals ge zegt,andere mechanics

Zou ook wel voor leg press gaan ipv zo te backsquaten

Squat is mss superieur, maar veiligheid primeert imo :)

Ooit al gesquat in een smith dat vrij kan bewegen naar voor en achter? Is onmogelijk. Squatten in een smith kan zeker goed zijn als je geen free rack hebt maar let goed op u techniek.

ATG = Ass To Ground, dus verder als parallel squat.

Weezyy

Legacy Member
ass to the grass/ground
volledig naar beneden dus eigenlijk.

Ik ben nog geen jaar bezig hoor maar was te lui om het te berekenen :p
ongeveer 10maand abbo nu en serieus bezig van september :')

cuda

Legacy Member
Xcessive- zei:
Ooit al gesquat in een smith dat vrij kan bewegen naar voor en achter? Is onmogelijk. Squatten in een smith kan zeker goed zijn als je geen free rack hebt maar let goed op u techniek.

ATG = Ass To Ground, dus verder als parallel squat.
Waarom onmogelijk?

AliChemicali

Legacy Member
Ik doe nooit atg bij squats ik doe mijn benen wat voor uit (bij smith) en kom na beneden tot een hoek van 90 graden en squat altyd met belt dan kan je veilig over limiet gaan.


Off topic: liegt het aan mij of ryd 80% van de marrokanen met audi bmw of mercedes :s

Battista

Legacy Member
dumbels tot 72kilo hierzow! Maar 1 iemand kan ze gebruiken in mijn gym met de incline db press..

AliChemicali

Legacy Member
Battista zei:
dumbels tot 72kilo hierzow! Maar 1 iemand kan ze gebruiken in mijn gym met de incline db press..

Lucly hier ma tt 40 heb vo meer gevraagd maar geen gehoor naar...

Battista

Legacy Member
ik train in old skool gym in jette(brussel), n gym die al 40j+ bestaat
gans de lengte vn de gym bestaat uit dumbels

Dreetn

Legacy Member
Bij ons is het van 2 tot 40kg, het zijn van die zwarte rubberen van technogym denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan