Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Arylia zei:in een smith machine kunde toch uw lege bar al op de juiste hoogte hangen en er dan uw gewichten aanhangen ? :|
of hebben wij gewoon een heel goed smith machine?![]()
Herlees zijn posts eens...Arylia zei:Ik squat in een squat rack, gij in een smith zei ge toch net?
Kvind het raar dat gij die bar boven uw hoofd moet heffen terwijl ge die toch gewoon op de juiste hoogte kunt laten hangen? (ongeveer schouderhoogte zeker?)... ale bij ons hebde om de 15cm ofzo haakjes waar ge de bar kunt laten hangen... bij u blijkbaar niet
Arylia zei:in een paar latere posts zie je wat zijn doelen zijn, dus laat hem zo maar doen...
en dat is niet grof bedoeld he... maat van mij die beginnen trainen is komt wel 5x in de week en ik geef hem handige tips of wa uitleg over iets en waar hij op moet letten maar dat interesseert hem allemaal niet zegt hij
dusja, live and let live ^^ geen idee waarom hij dan traint en mijn oud schema volgt, hij vindt het gewoon leuk i guess
Atrox zei:Hoe leggen jullie bij de squat de barbell op jullie schouders eigenlijk? Ik zou graag meer gewicht willen pakken, maar ik weet nie hoe ik zo'n zwaar gewicht ff boven mijn hoofd kan tillen en op mijn schouders zetten
Squat rack staat daar niet. Er is wel een smith machine, ma kheb eigenlijk nog niet gezien of ge daar uw barbell tijdelijk op kunt rusten
dan gade veel zwaarder kunnen gaanAreknia zei:Boven uw hoofd tillenwhat the fluck...
Arylia zei:Snap al wat ge bedoelt, ja dan zouwek toch eerder in het smith machine squattendan gade veel zwaarder kunnen gaan
Als het donker genoeg is, dan kan ik mss het raam als spiegel gebruiken 
). Mijn nieuw trainingsschema is ook stukken beter. Ben nu veel "explosiever" dan ervoren, wss omdat ik mijn spieren meer rust gun. Leg press bijvoorbeeld vorige week 20kg meer kunnen doen 
dietrich0 zei:@Totser: Jij zou ook minder eten?
Toch ni savonds wegen zeker? Das nog erger dan ik![]()
Dreetn zei:I.v.m. dat 'overmatig' gebruik van whey, je neemt beter niet meer dan 1/3 van je dagelijkse hoeveelheid eiwitten in shakes en dergelijke.
Atrox zei:Want?
