Affinity
Legacy Member
exo zei:pauperschema?
Hoeveel keer train je?
Als je 4x gaat zou ik het eerder zo doen:
Borst-bi (of tri)
Rug-tri (of bi)
Benen (quads,hams,kuiten)
Schouders
buik ergens op het einde van een workout erbij gooien...
alles 2x lijkt mij beetje teveel vant goeie, zeker als je rug en dan schouders gaat doen , ik zou niet veel energie meer overhebben om nog deftig schouders te kunnen trainen eerlijk gezegd...
YouTube - How to get bigger arms.avi
ik heb dit filmpje eens zien gepost worden maar was toen ziek dacht ik waardoor ik het opgeslaan had en nu pas bekeken heb.
wat is jullie mening ervan? hij legt het wel mooi en duidelijk uit vind ik, maar kweetnie of er veel van klopt tbrfh?
)
Ik kam fitness dan ook aanraden aan iedereen die dringend een liefje zoekt