Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Keelontsteking zorgt ervoor dat ik amper kan slikken en geen honger heb:'s Normaal heb ik trek na 3uur, nu niks..

Weezyy

Legacy Member
Ik eet precies te weinig, ik heb net 100gr paardenvlees binnen maar zou gerust 300gr kunnen eten :p

dietrich0

Legacy Member
Paardenvlees gelijkaardig aan kipfilet? Misschien zou ik is moeten afwisselen.. Smorgens kip en smiddags paard:)
En omg ik dacht dat ge een Ronnie van deze thread bedoelde..

Totser

Legacy Member
dietrich0 zei:
Keelontsteking zorgt ervoor dat ik amper kan slikken en geen honger heb:'s Normaal heb ik trek na 3uur, nu niks..

Het is vervelend maar er zit niets anders op dan even goed rusten en uitzieken.

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Ik eet precies te weinig, ik heb net 100gr paardenvlees binnen maar zou gerust 300gr kunnen eten :p

Ik heb da ook kheb altyd honger precies:( ma kan da da uw maag da gwn moet worden? Want naart schijnt als ge minder eet word die kleiner

AliChemicali

Legacy Member
Just getrainned goeie borst pump gehad! Goe gezweet vanavond es wegen ben benieuwd!

dietrich0

Legacy Member
@Totser: Jij zou ook minder eten?
Toch ni savonds wegen zeker? Das nog erger dan ik:p

Baats

Legacy Member
ugh zei:
Misschien omdat het perfect mogelijk is aan genoeg eiwitten te komen uit voedsel?

²


Ook niets van supplementen hier, ik heb ze imo gewoon niet nodig.. Bespaart mij nog een pak geld ook :)

Atrox

Legacy Member
Baats zei:
²


Ook niets van supplementen hier, ik heb ze imo gewoon niet nodig.. Bespaart mij nog een pak geld ook :)

Ik zou duurder uitkomen zonder mijn whey ze. Whey telt bij mij voor meer dan de helft van mijn eiwitten :)

Vandaag is het weer rug + biceps, ben benieuwd.

Ik vind wel dat ik stilaan zowel mentaal als lichamelijk een verschil begin te merken. Mentaal voel ik me gewoon beter in mijn vel, ook minder last van mijn maag etc. Fysiek ben ik sterker en ik merk dat sommige spieren beter gedefinieerd zijn dan een half jaar geleden. Maarja, ben er nog lang niet ^^

Ik merk het vooral aan mijn buik. Mss is ook mijn vetgehalte gedaald doordat ik geen chips en andere rommel eet en veel fruit/groenten/eiwitten in de plaats?

AliChemicali

Legacy Member
dietrich0 zei:
@Totser: Jij zou ook minder eten?
Toch ni savonds wegen zeker? Das nog erger dan ik:p

Ik kan ni w8e:p khoop gwn dat men weegschal ni stuk is wat is ng een mechanische xD sebiet weegk zo 10 kilo meer:p

exo

Legacy Member
Hoeveel spiergroepen trainen jullie per dag? Ik 3 maar ik zie er veel 2 groepen trainen.

Maandag : rug-schouders-buik
Dinsdag : borst-biceps-triceps
Woensdag : rug-schouders-buik
Donderdag : ....

AliChemicali

Legacy Member
Atrox zei:
Ik zou duurder uitkomen zonder mijn whey ze. Whey telt bij mij voor meer dan de helft van mijn eiwitten :)

Vandaag is het weer rug + biceps, ben benieuwd.

Ik vind wel dat ik stilaan zowel mentaal als lichamelijk een verschil begin te merken. Mentaal voel ik me gewoon beter in mijn vel, ook minder last van mijn maag etc. Fysiek ben ik sterker en ik merk dat sommige spieren beter gedefinieerd zijn dan een half jaar geleden. Maarja, ben er nog lang niet ^^

Ik merk het vooral aan mijn buik. Mss is ook mijn vetgehalte gedaald doordat ik geen chips en andere rommel eet en veel fruit/groenten/eiwitten in de plaats?

Quick hamburger = 510 kcal

Terwijl je zelf perfect een gezonde kippen hamburger kunt maken met groenten. Voor 200 kcal bv.

Chips + junk food made america fat!

Areknia

Legacy Member
Atrox zei:
Ik zou duurder uitkomen zonder mijn whey ze. Whey telt bij mij voor meer dan de helft van mijn eiwitten :)

Vandaag is het weer rug + biceps, ben benieuwd.

Ik vind wel dat ik stilaan zowel mentaal als lichamelijk een verschil begin te merken. Mentaal voel ik me gewoon beter in mijn vel, ook minder last van mijn maag etc. Fysiek ben ik sterker en ik merk dat sommige spieren beter gedefinieerd zijn dan een half jaar geleden. Maarja, ben er nog lang niet ^^

Ik merk het vooral aan mijn buik. Mss is ook mijn vetgehalte gedaald doordat ik geen chips en andere rommel eet en veel fruit/groenten/eiwitten in de plaats?

Hoeveel eiwitten heeft uw whey op 100g? en kostprijs + gewicht?

AliChemicali

Legacy Member
exo zei:
Hoeveel spiergroepen trainen jullie per dag? Ik 3 maar ik zie er veel 2 groepen trainen.

Maandag : rug-schouders-buik
Dinsdag : borst-biceps-triceps
Woensdag : rug-schouders-buik
Donderdag : ....

maandag: borst
Dinsdag: benen
Woensdag: biceps en triceps
Donderdag: rust
Vrijdag: rug en schouders

^^

exo

Legacy Member
Hoeveel oefeningen doet gij dan voor borst? Want om enkel voor u borst naar den gym te rijden is wat te zot vind ik. Kzou dan ook het gevoel hebben dat ik amper getraind heb. Als ik daar buiten kom moet ik mezelf echt afgepeigerd voelen.

Atrox

Legacy Member
Areknia zei:
Hoeveel eiwitten heeft uw whey op 100g? en kostprijs + gewicht?

35g per portie + wat in de melk zit. Ik betaal 50€ voor 2kg en kom daar 2-3 maanden mee toe. Is dus ongeveer 20€ de maand. Moest ik dat in kippenfilet investeren, kwam ik toch duurder uit denk ik ze (of ik ben volledig verkeerd qua hoeveelheid eiwitten in kippenfilet :p)

@MassaSlayer: Quick/McDonalds doe ik nooit, vind dat maar rommel voor wat ge betaalt. Ik had het eerder over een heel pak chips op 1 avond, kebab tijdens de week, choco en andere rommel 's morgens, frieten elke zondag (nu is da 1x in de maand meestal), ...

Soms zondig ik nog altijd, maar zolang ik blijf sporten en het niet elke week is, kan dat gene kwaad :)

Weezyy

Legacy Member
exo zei:
Hoeveel oefeningen doet gij dan voor borst? Want om enkel voor u borst naar den gym te rijden is wat te zot vind ik. Kzou dan ook het gevoel hebben dat ik amper getraind heb. Als ik daar buiten kom moet ik mezelf echt afgepeigerd voelen.

Train dan wa harder?

maandag : borst
dinsdag : biceps & triceps
woensdag : rug
donderdag : schouders & voorarmen soms
vrijdag : benen

AliChemicali

Legacy Member
exo zei:
Hoeveel oefeningen doet gij dan voor borst? Want om enkel voor u borst naar den gym te rijden is wat te zot vind ik. Kzou dan ook het gevoel hebben dat ik amper getraind heb. Als ik daar buiten kom moet ik mezelf echt afgepeigerd voelen.

6 borst oefeningen + bovenste buikspieren + breed pompen + cardio

MichielD4

Legacy Member
E-book: 31 days to bigger arms
Beschrijving: 8blz met trainings- en voedingstips voor grotere armen (engelstalig)
Download: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

E-book: 5/3/1 van Jim Wendler
Beschrijving: 97blz met uitleg van dit uitstekende basisschema voor kracht en massa. De auteur is Jim Wendler, gekend van Westside barbell (engelstalig)
Download: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

E-book: Anabolic diet
Beschrijving: Een variant op het gekende keto dieet (high fat, zero carbs). Auteur: Mauro Di Pasquale
Download: MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

Morgen gaan we verder...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan