Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dietrich0 zei:Keelontsteking zorgt ervoor dat ik amper kan slikken en geen honger heb:'s Normaal heb ik trek na 3uur, nu niks..
Weezyy zei:Ik eet precies te weinig, ik heb net 100gr paardenvlees binnen maar zou gerust 300gr kunnen eten![]()
ma kan da da uw maag da gwn moet worden? Want naart schijnt als ge minder eet word die kleinerugh zei:Misschien omdat het perfect mogelijk is aan genoeg eiwitten te komen uit voedsel?

Baats zei:²
Ook niets van supplementen hier, ik heb ze imo gewoon niet nodig.. Bespaart mij nog een pak geld ook![]()

dietrich0 zei:@Totser: Jij zou ook minder eten?
Toch ni savonds wegen zeker? Das nog erger dan ik![]()
khoop gwn dat men weegschal ni stuk is wat is ng een mechanische xD sebiet weegk zo 10 kilo meer
Atrox zei:Ik zou duurder uitkomen zonder mijn whey ze. Whey telt bij mij voor meer dan de helft van mijn eiwitten
Vandaag is het weer rug + biceps, ben benieuwd.
Ik vind wel dat ik stilaan zowel mentaal als lichamelijk een verschil begin te merken. Mentaal voel ik me gewoon beter in mijn vel, ook minder last van mijn maag etc. Fysiek ben ik sterker en ik merk dat sommige spieren beter gedefinieerd zijn dan een half jaar geleden. Maarja, ben er nog lang niet ^^
Ik merk het vooral aan mijn buik. Mss is ook mijn vetgehalte gedaald doordat ik geen chips en andere rommel eet en veel fruit/groenten/eiwitten in de plaats?
Atrox zei:Ik zou duurder uitkomen zonder mijn whey ze. Whey telt bij mij voor meer dan de helft van mijn eiwitten
Vandaag is het weer rug + biceps, ben benieuwd.
Ik vind wel dat ik stilaan zowel mentaal als lichamelijk een verschil begin te merken. Mentaal voel ik me gewoon beter in mijn vel, ook minder last van mijn maag etc. Fysiek ben ik sterker en ik merk dat sommige spieren beter gedefinieerd zijn dan een half jaar geleden. Maarja, ben er nog lang niet ^^
Ik merk het vooral aan mijn buik. Mss is ook mijn vetgehalte gedaald doordat ik geen chips en andere rommel eet en veel fruit/groenten/eiwitten in de plaats?
exo zei:Hoeveel spiergroepen trainen jullie per dag? Ik 3 maar ik zie er veel 2 groepen trainen.
Maandag : rug-schouders-buik
Dinsdag : borst-biceps-triceps
Woensdag : rug-schouders-buik
Donderdag : ....
Areknia zei:Hoeveel eiwitten heeft uw whey op 100g? en kostprijs + gewicht?
)
exo zei:Hoeveel oefeningen doet gij dan voor borst? Want om enkel voor u borst naar den gym te rijden is wat te zot vind ik. Kzou dan ook het gevoel hebben dat ik amper getraind heb. Als ik daar buiten kom moet ik mezelf echt afgepeigerd voelen.
exo zei:Hoeveel oefeningen doet gij dan voor borst? Want om enkel voor u borst naar den gym te rijden is wat te zot vind ik. Kzou dan ook het gevoel hebben dat ik amper getraind heb. Als ik daar buiten kom moet ik mezelf echt afgepeigerd voelen.
Areknia zei:Hoeveel eiwitten heeft uw whey op 100g? en kostprijs + gewicht?