Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Battista zei:ik train in old skool gym in jette(brussel), n gym die al 40j+ bestaat
gans de lengte vn de gym bestaat uit dumbels
Darks zei:Zalig.
Heb het nooit gehad voor het merendeel van die apparaten, geef mij maar een bar & db's![]()
Ik gebruik de toestellen veelal als invulling/afwisseling, zeker niet als basis voor een schema.

MaSSaSLaYeR zei:Ik doe nooit atg bij squats ik doe mijn benen wat voor uit (bij smith) en kom na beneden tot een hoek van 90 graden en squat altyd met belt dan kan je veilig over limiet gaan.
Off topic: liegt het aan mij of ryd 80% van de marrokanen met audi bmw of mercedes![]()

Battista zei:Jep indd, vn die nieuwe sh*t moet ik ook niveel van weten, pak je alles op en voel je nog niks branden.. De machines die we hebben zijn ook met losse gewichten kan je zoveel aan hangen als je wil, that's the oldskool way!![]()
Arylia zei:dumbells tot 62 bij ons..
heb onze uitbater nog niet bezig gezien jammergenoeg
schijnt dat die 280 bencht xD

Arylia zei:dumbells tot 62 bij ons..
heb onze uitbater nog niet bezig gezien jammergenoeg
schijnt dat die 280 bencht xD

Areknia zei:Hier tot 100kg ofzo mss meer
dietrich0 zei:The Rock?
dietrich0 zei:Filmpje?![]()

Atrox zei:Ben ik trouwens de enigste die agressiever wordt van BB?Valt mij toch op na 3 maanden
![]()
agressiever niet echt, gewoon zelfvertrouwen omdat ge weet dat ge sterker zijt dan 90% van een discotheek 
MaSSaSLaYeR zei:Training legs = improvisation
http://img689.imageshack.us/img689/4646/legst.png[IMG]
Achterkant bovenbenen ^^[/QUOTE]
Hamstrings heten die. Eigenlijk even erg als Pitbull die vroeg hoe de 'omgekeerde biceps' heette..
Weezyy zei:Vlak na mijn training krijg'k wel een zelfvertrouwen boost en ben ik over gelukkigagressiever niet echt, gewoon zelfvertrouwen omdat ge weet dat ge sterker zijt dan 90% van een discotheek
![]()
Baats zei:Hamstrings heten die. Eigenlijk even erg als Pitbull die vroeg hoe de 'omgekeerde biceps' heette..
MaSSaSLaYeR zei:Hangt van discotheek af, in de Reflex zit vol met bodybuilders soms recht daar over is nen gym met IFBB pro's