Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Darks

Legacy Member
Battista zei:
ik train in old skool gym in jette(brussel), n gym die al 40j+ bestaat
gans de lengte vn de gym bestaat uit dumbels

Zalig.

Heb het nooit gehad voor het merendeel van die apparaten, geef mij maar een bar & db's :)

Ik gebruik de toestellen veelal als invulling/afwisseling, zeker niet als basis voor een schema.

Battista

Legacy Member
Darks zei:
Zalig.

Heb het nooit gehad voor het merendeel van die apparaten, geef mij maar een bar & db's :)

Ik gebruik de toestellen veelal als invulling/afwisseling, zeker niet als basis voor een schema.

Jep indd, vn die nieuwe sh*t moet ik ook niveel van weten, pak je alles op en voel je nog niks branden.. De machines die we hebben zijn ook met losse gewichten kan je zoveel aan hangen als je wil, that's the oldskool way! :D

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Ik doe nooit atg bij squats ik doe mijn benen wat voor uit (bij smith) en kom na beneden tot een hoek van 90 graden en squat altyd met belt dan kan je veilig over limiet gaan.


Off topic: liegt het aan mij of ryd 80% van de marrokanen met audi bmw of mercedes :s

Een riem gebruiken in een smith? Zoals gij het beschrijft kan ik wel met een pak meer ofc.

off topic : Niet alleen marrokanen, gewoon de jeugd op zich. Behalve ik, ik rij met een golf IV coupé :cool:

AliChemicali

Legacy Member
Battista zei:
Jep indd, vn die nieuwe sh*t moet ik ook niveel van weten, pak je alles op en voel je nog niks branden.. De machines die we hebben zijn ook met losse gewichten kan je zoveel aan hangen als je wil, that's the oldskool way! :D

Jah zoals dien slimm belly junk op onze fit!

Affinity

Legacy Member
dumbells tot 62 bij ons..

heb onze uitbater nog niet bezig gezien jammergenoeg :(
schijnt dat die 280 bencht xD

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
dumbells tot 62 bij ons..

heb onze uitbater nog niet bezig gezien jammergenoeg :(
schijnt dat die 280 bencht xD

The Rock benchte op zijn 18jaar 33x 100kilo en 1x 200kilo.

beat da :p

Weezyy

Legacy Member
Meer lijkt me misschien ook wat sterk. Meeste da ik ooit iemand met dumbells heb zien werken was 200lbs, komt neer op zo'n 92kilo denk ik.

Atrox

Legacy Member
Ben ik trouwens de enigste die agressiever wordt van BB? :unsure: Valt mij toch op na 3 maanden :p

AliChemicali

Legacy Member
Training legs = improvisation

legst.png


Achterkant bovenbenen ^^

Weezyy

Legacy Member
Atrox zei:
Ben ik trouwens de enigste die agressiever wordt van BB? :unsure: Valt mij toch op na 3 maanden :p

Vlak na mijn training krijg'k wel een zelfvertrouwen boost en ben ik over gelukkig :p agressiever niet echt, gewoon zelfvertrouwen omdat ge weet dat ge sterker zijt dan 90% van een discotheek :p

Baats

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Training legs = improvisation

http://img689.imageshack.us/img689/4646/legst.png[IMG]

Achterkant bovenbenen ^^[/QUOTE]

Hamstrings heten die. Eigenlijk even erg als Pitbull die vroeg hoe de 'omgekeerde biceps' heette..

AliChemicali

Legacy Member
Weezyy zei:
Vlak na mijn training krijg'k wel een zelfvertrouwen boost en ben ik over gelukkig :p agressiever niet echt, gewoon zelfvertrouwen omdat ge weet dat ge sterker zijt dan 90% van een discotheek :p

Hangt van discotheek af, in de Reflex zit vol met bodybuilders soms recht daar over is nen gym met IFBB pro's

Weezyy

Legacy Member
Baats zei:
Hamstrings heten die. Eigenlijk even erg als Pitbull die vroeg hoe de 'omgekeerde biceps' heette..

Wees blij, als ik het woord cardio gebruik zijn de meeste al compleet de weg kwijt..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan