Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AliChemicali

Legacy Member
dietrich0 zei:
Het zijn toch geen Coleman-benen e:p
Haha ja in Heist in de lifestyle, gij? Berlaar ligt quasi vlak naast Putte! Ik ben eigenlijk van Keerbergen.
Mechelen Fitness Baron nu noemt da Lifestyle Basic :D

dietrich0

Legacy Member
Hahah zelfde eigenaar:D Dat is zijn hoogste omzet-fitness trouwens. Hebben ze daar geen squatrack?:s

AliChemicali

Legacy Member
dietrich0 zei:
Hahah zelfde eigenaar:D Dat is zijn hoogste omzet-fitness trouwens. Hebben ze daar geen squatrack?:s

Jawel ma menne buddy kan ni mee gaan voor 8 weken ken je de sam verryt ni kdenk da dien da ook traint heeft zo 2 sterre op zen schouders

dietrich0

Legacy Member
Haha sterretje?:p
Uhm hoe ziet Ie eruit? Ik ken niemand bij naam, alleen van zien..

AliChemicali

Legacy Member
5ee3170a-3aed-5af1.jpg
haha:p

dietrich0

Legacy Member
Nog maar één keer ofzo gezien:s hoeveel kuurtjes heeft ie gepakt?
Welke app is dat?

AliChemicali

Legacy Member
dietrich0 zei:
Nog maar één keer ofzo gezien:s hoeveel kuurtjes heeft ie gepakt?
Welke app is dat?

Kweet ni wat em pakt en dien app is foursquare maar voor training en food i use:

5ee3170a-3bf4-2d5e.jpg

Shivte

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Hangt van discotheek af, in de Reflex zit vol met bodybuilders soms recht daar over is nen gym met IFBB pro's

De reflex... omg :rofl:
Das nu is echt een janettekot. Strekenvolk men kan nimeer, nen resident dj die geen klote kan draaien en meer gewoon in en out fade ipv te mixen en dan nog een marginale muziekkeuze heeft.

Zo wast der vroeger toch altijd. Al heel langk geleje dak daar nog zen binne geweest en da zal ook ni rap meer gebeuren. Grote discotheek met veel potentieel maar een organisatie en beleid voor te blèten.

Die oefening met +100kg voor de hamstrings, zijn da leg curls? Serieus zwaar gewicht vind ik voor zo een benen op de foto.

dietrich0

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
FitnessBuilder by Pompone? 7.99? Is zelfde als all fitness

All in fitness ziet er zelfs beter uit! Ja fitnessbuilder ja, maar ik heb die blijkbaar eens gratis gekregen. Heel content van, ongelooflijke ergonomie:) Ik gebruik die app tegenwoordig ipv pen en papier, en gaat nog sneller ook!

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Aaah.. Weez zie je wel:p

Aan zijne klap te horen lijkt het toch nog geen 2 jaar dus meh :p

kwark nom nom nom.

Vandaag 12x30kilo skullcrushers, en bijna echt mijn hoofd gecrusht :p

dietrich0

Legacy Member
Ey bitch zoveel gewicht! Ik deed 12-10-8-6 met 18kg, superset met close grip bp.

Weezyy

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Blond broske breed en afgelijnd:p search facebook sam 'sakke'

En dan klagen over mijn maten, scheert die nu echt het logo van bass events op zijne kop? :p

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ey bitch zoveel gewicht! Ik deed 12-10-8-6 met 18kg, superset met close grip bp.

15--15 he moat :p
Gisteren ook al wa opmerkingen gekregen over mn figuur :p

En ja ''gij zej een zwoar biest aan worre zennej'' zat er ook bij

edit : damn, na zo'n training ben'k altijd 10x zo los en praat ik veel te veel :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan