Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.




cuda zei:Waarom onmogelijk?
el slettos zei:die reacties in de gym zijn altijd tof
der zijn zo weinig 'beren' waar ik train dat de mensen soms naar mij komen om uitleg te vragen over oefeningen, en ik ben een half jaartje bezig
er zijn er enkele die er al meer dan een jaar zitten en ze hebben nog bijna geen vorderingen gemaakt, epic shit


dietrich0 zei:Bar Pulldown doe ik wel 55kg, dat lijkt wel impressive gewicht vind ik![]()

dietrich0 zei:Ma feit is da gij ni met anabolen moe beginnen![]()

dead squad zei:Met de zomer in aantocht, en omdat het nogal slecht gesteld is met men conditie de laatste tijd, ben ik deze week begonnen met wat te lopen/joggen om deze omhoog te krikken.
Langs de andere kant ben ik ook aan het proberen wat bij aan te komen in gewicht op de moment.
Ikga pakweg 3-4 keer naar de fitness in de week (en daar doe ik geen cardio, enkel krachttraining). In de dagen dat ik niet naar de fitness ga, ga ik ongeveer 20-30 minuutjes lopen (wat joggen/lopen en stappen, afwisselend).
Nu vroeg ik mij af of dat lopen mijn bijkomen in gewicht niet te hard in de weg zal staan?
Weezyy zei:Misschien wel een beetje mijn form verloren de laatste 6 reps
Mijn triceps waren compleet kapot en kon mijn pulldowns maar met de helft van mijn normaal gewicht doen.^^ Ik begin altijd met skullcruchsers en meteen daarna 12x bp close grip maar naarmate ik zwaarder ga drop ik de bp close grip.
Triceps (& schouders) zijn trouwens mijn favi spiergroep om te trainen.![]()


MaSSaSLaYeR zei:Ik deed die skullcrushers ook kwist ni dat da zou noemdedoen jullie da ook met cz bar? 3x8 met 30kg exl bar

Atrox zei:EZ-bar, weet niet of dat hetzelfde is. Wel maar 10kg hier![]()