Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dietrich0

Legacy Member
Awel ja 30 is veel zne met goede techniek.. Schouders zo dicht mogelik tegen lichaam? Ja gij zij klein dus gé zie direct verschil e:p

el slettos

Legacy Member
die reacties in de gym zijn altijd tof :)

der zijn zo weinig 'beren' waar ik train dat de mensen soms naar mij komen om uitleg te vragen over oefeningen, en ik ben een half jaartje bezig :lol:

er zijn er enkele die er al meer dan een jaar zitten en ze hebben nog bijna geen vorderingen gemaakt, epic shit

Weezyy

Legacy Member
Misschien wel een beetje mijn form verloren de laatste 6 reps :(

Mijn triceps waren compleet kapot en kon mijn pulldowns maar met de helft van mijn normaal gewicht doen.^^ Ik begin altijd met skullcruchsers en meteen daarna 12x bp close grip maar naarmate ik zwaarder ga drop ik de bp close grip.

Triceps (& schouders) zijn trouwens mijn favi spiergroep om te trainen. :)

dietrich0

Legacy Member
Bar Pulldown doe ik wel 55kg, dat lijkt wel impressive gewicht vind ik:p

Weezyy

Legacy Member
el slettos zei:
die reacties in de gym zijn altijd tof :)

der zijn zo weinig 'beren' waar ik train dat de mensen soms naar mij komen om uitleg te vragen over oefeningen, en ik ben een half jaartje bezig :lol:

er zijn er enkele die er al meer dan een jaar zitten en ze hebben nog bijna geen vorderingen gemaakt, epic shit

Zo ziede maar wa eten kan doen he :)

Bij ons zijn er ook van die manne van 22jaar+ die al 2 jaar daar zitten en ik pak bijna overal meer gewicht. Als die dan beginnen te klappe zeg'k meestal vrij meteen : 'en let ge op u eten?' en dan krijg je de klassieke : 'bwoah seg pf, daar let ik ni op ze, das helemaal nie nodig, gewoon wa shakeskes pakken en kleir''

En gisteren ook gehoord : 'aan anabolen moet ge ni beginnen, die manne die da pakke hebbe niks kracht, das allemaal lucht'

made me smile :)

Weezyy

Legacy Member
dietrich0 zei:
Ma feit is da gij ni met anabolen moe beginnen:)

Een tijdje geleden heb ik wel gedacht, heck waarom zou'k het niet doen, maar kzou het niet kunnen. Vooral omdat ik PT wil worden, dan zou er constant een stemmetje in mijn hoofd zeggen ' dit heb je niet helemaal zelf kunnen bereiken'. En no way dus dat ik ooit anabolen pak. :)

Affinity

Legacy Member
op die site van true natural bodybuilders (te laat en te lui om te linken)
staat zo'n artikel over anabolen... staat perfect uitgelegd wat het doet en ook wat de effecten/neveneffecten er van zijn... en als je dat leest (ik toch) dan heb je zoiets van: dit doe ik echt NOOIT...

zou wel nice resultaat zijn moest ik het doen denk ik... ik ben klein en sta "niet slecht", met anabolen zou ik echt wel nice staan voor mijn grootte... maar ik denk dat ik binnen 2 jaar ofzo wel het resultaat zou hebben dan als ik nu een kuur zou doen... (vermoed ik, en alsek eindelijk terug ga beginnen eten)

trouwens 1x is het niet zo heel schadelijk zeggen ze ook, maar natuurlijk verdwijnt dat resultaat, dus je kan het wel 1x doen maar als je dan die massa kwijt bent wil je die zoiezo terug dus van 1 komt 2 en dan ben je vertrokken..

dead squad

Legacy Member
Met de zomer in aantocht, en omdat het nogal slecht gesteld is met men conditie de laatste tijd, ben ik deze week begonnen met wat te lopen/joggen om deze omhoog te krikken.

Langs de andere kant ben ik ook aan het proberen wat bij aan te komen in gewicht op de moment.
Ikga pakweg 3-4 keer naar de fitness in de week (en daar doe ik geen cardio, enkel krachttraining). In de dagen dat ik niet naar de fitness ga, ga ik ongeveer 20-30 minuutjes lopen (wat joggen/lopen en stappen, afwisselend).

Nu vroeg ik mij af of dat lopen mijn bijkomen in gewicht niet te hard in de weg zal staan?

Affinity

Legacy Member
dead squad zei:
Met de zomer in aantocht, en omdat het nogal slecht gesteld is met men conditie de laatste tijd, ben ik deze week begonnen met wat te lopen/joggen om deze omhoog te krikken.

Langs de andere kant ben ik ook aan het proberen wat bij aan te komen in gewicht op de moment.
Ikga pakweg 3-4 keer naar de fitness in de week (en daar doe ik geen cardio, enkel krachttraining). In de dagen dat ik niet naar de fitness ga, ga ik ongeveer 20-30 minuutjes lopen (wat joggen/lopen en stappen, afwisselend).

Nu vroeg ik mij af of dat lopen mijn bijkomen in gewicht niet te hard in de weg zal staan?

Als ik het goed heb dan verlies je pas vet na 20min lopen ofzo, dus als je 20 of 30min gaat lopen zal dat wel miniem zijn denk ik...

+ zeker zorgen dat je genoeg eet, dat je mee kcals binnenkrijgt dan er verbrandt

dus als je wil bijkomen: eten eten en eten... en daarna ook nog eens eten
ik weet niet of je een grote eter bent of niet, maar kzou het rustig opbouwen, gewoon wat voeding veranderen (zoals broodbeleg, tussendoortjes, ontbijt, wat je eet voor het slapengaan) en dan de hoeveelheid omhoog gooien , want van de ene op de andere dag 3x zoveel beginnen eten is niet zo gezond (heb daar vrij veel last van gehad aan m'n ademhaling, uiteindelijk bleek het van m'n maag te komen ten gevolge van plots zoveel te eten)


@ massaslayer: 23

Atrox

Legacy Member
Weezyy zei:
Misschien wel een beetje mijn form verloren de laatste 6 reps :(

Mijn triceps waren compleet kapot en kon mijn pulldowns maar met de helft van mijn normaal gewicht doen.^^ Ik begin altijd met skullcruchsers en meteen daarna 12x bp close grip maar naarmate ik zwaarder ga drop ik de bp close grip.

Triceps (& schouders) zijn trouwens mijn favi spiergroep om te trainen. :)

Skullcrushers zijn zalig :p

Ik denk trouwens dat ik het schema van u gebruik :unsure:

AliChemicali

Legacy Member
Ik deed die skullcrushers ook kwist ni dat da zou noemde:p doen jullie da ook met cz bar? 3x8 met 30kg exl bar

Atrox

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
Ik deed die skullcrushers ook kwist ni dat da zou noemde:p doen jullie da ook met cz bar? 3x8 met 30kg exl bar

EZ-bar, weet niet of dat hetzelfde is. Wel maar 10kg hier :unsure:

AliChemicali

Legacy Member
Atrox zei:
EZ-bar, weet niet of dat hetzelfde is. Wel maar 10kg hier :unsure:

EZ-bar aka curl bar :
triceps-exercises-decline-ez-bar-tricep-extensions.gif
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan