Affinity
Legacy Member
pindakaas als beleg is een goeie tip 
trouwens dit is echt kapotlachen:
Freakshow in de Koopgoot - DePers.nl
‘Ik heb vanmorgen ontbeten met achttien eieren, een hele kip, tien boterhammen en een bak havermout. En ik eet zes keer per dag een halve kilo vlees.’

trouwens dit is echt kapotlachen:
Freakshow in de Koopgoot - DePers.nl
‘Ik heb vanmorgen ontbeten met achttien eieren, een hele kip, tien boterhammen en een bak havermout. En ik eet zes keer per dag een halve kilo vlees.’

ik dronk die vroeger maar dan vanille 

