Atrox
Legacy Member
el slettos zei:sci-mx
Hier ook, vanillesmaak. Is wel lekker, maar soms gaat het toch moeilijk nr binnen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
el slettos zei:sci-mx

Weezyy zei:Van welk merk zijn jullie shakes allemaal?
Ik heb eerst wat decathlon brol gepakt en toen overgestapt naar sci-max, heel tevreden van was super lekker maar nu toch even naar ON gegaan, puur omdat nog geen enkel ON product me heeft teleurgesteld en het ietsjes goedkoper is.![]()
Atrox zei:Hier ook, vanillesmaak. Is wel lekker, maar soms gaat het toch moeilijk nr binnen![]()
xAtrox zei:Mijn eiwitten heb ik uitgerekend, mijn kcal (nog) niet. Mijn voeding is behoorlijk vetvrij (verzadigd vet dan) met een sterke focus op eiwitten.
Ik eet nu op onderhoud. KH en vetten beperken tot het nodige, maar wel veel eiwitten. Ik eet bijvoorbeeld geen pindakaas. Ik vind namelijk dat ik qua gewicht goed zit, wil enkel grotere spieren (maar niet enorm) en meer definitie![]()
el slettos zei:@atrox: ik aardbeismaak, en ik meng hem met water. Kvind hem wel niet zo lekker
@massaslayer: idd, sci-mx heeft 78% dacht ik
en nu met dien vn xxl niks last vn

el slettos zei:ik rustdag vandaag
kvraag me af of ik geen 5x5 schema zou doen zoals op BB.com staat.
Het enigste dat ik zo raar vind, dat is dat ge toch supersnel gedaan hebt met uw training als ge slechts dit moet doen:
5x5 BP
5x5 SQ
5x5 DL
minuuke of 30 ofzo?
kwil eigenlijk een volledig nieuw schema, en hetgeen ik gemaakt heb trekt wss op nieveel..
Ik train vandaag buikspieren en benen dus kben ook op een 50minuten klaarel slettos zei:ik rustdag vandaag
kvraag me af of ik geen 5x5 schema zou doen zoals op BB.com staat.
Het enigste dat ik zo raar vind, dat is dat ge toch supersnel gedaan hebt met uw training als ge slechts dit moet doen:
5x5 BP
5x5 SQ
5x5 DL
minuuke of 30 ofzo?
kwil eigenlijk een volledig nieuw schema, en hetgeen ik gemaakt heb trekt wss op nieveel..

Baats zei:'Aflijning'
:')
intensiteit/gewichten stijgen, rust stijgt, duur training stijgtel slettos zei:ik rustdag vandaag
kvraag me af of ik geen 5x5 schema zou doen zoals op BB.com staat.
Het enigste dat ik zo raar vind, dat is dat ge toch supersnel gedaan hebt met uw training als ge slechts dit moet doen:
5x5 BP
5x5 SQ
5x5 DL
minuuke of 30 ofzo?
kwil eigenlijk een volledig nieuw schema, en hetgeen ik gemaakt heb trekt wss op nieveel..
(2uur als ik er nog wat bijkomende oefeningen zoals pullups en dergelijke aan toevoegde)cuda zei:intensiteit/gewichten stijgen, rust stijgt, duur training stijgt
kon op zo'n training gerust anderhalf uur doen(2uur als ik er nog wat bijkomende oefeningen zoals pullups en dergelijke aan toevoegde)
MaSSaSLaYeR zei:Grote spieren en definitie zen normaal 2 verschillende schemas dus best 8 tot 10 weken het een en daarna 8 tot 10 weken! ^^
Weezyy zei:Waarschijnlijk gewoon minder gewicht en meer reps..
el slettos zei:Hmm dan kan ik dus wel mooi zo'n 5x5 schema volgen.
Misschien starting strength doen maar dan met meer gewicht dan voor ne beginner? Ale kben wel nog een beginner, ma toch al wa gevorderd gezien mijn stats nu
cuda zei:intensiteit/gewichten stijgen, rust stijgt, duur training stijgt
kon op zo'n training gerust anderhalf uur doen(2uur als ik er nog wat bijkomende oefeningen zoals pullups en dergelijke aan toevoegde)
Weezyy zei:Van welk merk zijn jullie shakes allemaal?
Ik heb eerst wat decathlon brol gepakt en toen overgestapt naar sci-max, heel tevreden van was super lekker maar nu toch even naar ON gegaan, puur omdat nog geen enkel ON product me heeft teleurgesteld en het ietsjes goedkoper is.![]()


mensen die er van op de hoogte zijn en die eventueel ook gaan om te kijken?
maar blijkbaar komen die vaker voor rond de borst/voorkant schouders enzo... dus dat was het niet...