Archief - Power training - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Battista

Legacy Member
Als ik ze doe wissel ik ze af de ene work out naar voor en de andere x naar beneden, maar ik vind de db fly's nog steeds effectiever en zwaarder.. De cross over doe ik enkel op het einde..Meestal tot failure

Atrox

Legacy Member
MaSSaSLaYeR zei:
EZ-bar aka curl bar :
triceps-exercises-decline-ez-bar-tricep-extensions.gif

Yup. Mss ook eens decline proberen :)
Ben benieuwd of ik nu meer kg kan pakken

Areknia

Legacy Member
el slettos zei:
op 1 training zoveel compounds, is dat nie heel zwaar?

ik heb die nu in mijn schema gespreid over de week eigenlijk :)

Facepalm.jpeg maar dat is inderdaad zwaar ja :evil:


hyb zei:
kvind het eigenlijk raar dat jullie bezig blijven met starting strength...

Zolang er genoeg progressie inzit is er geen probleem e. Daarbij het kan ook Bill Star zijn wat al voor de iets meer gevorderde is.

dietrich0

Legacy Member
Atrox zei:
Yup. Mss ook eens decline proberen :)
Ben benieuwd of ik nu meer kg kan pakken

Decline pakt meer op borst denk ik. Alé ik snap in ieder geval het nut er niet van voor de triceps.. Ik heb ook een tijd zitten klungelen met 10kg en dan ineens ging dat omhoog, geduld:) Ik denk trouwens dat je een ecto bent zoals ik, zo te horen aan je stats..
@massa: ik ben 19,5 dus nog tijd genoeg om n beer te worden.

Affinity

Legacy Member
decline skullcrushers? nog niet van gehoord noch gezien eigenlijk...

ik zou ze gewoon plat doen tbh...

trouwens 30kilo op skullcrusher en nogmaar half jaar trainen vindek er eigenlijk over... geloof er weinig van dat de uitvoering ervan goed zal zijn. kan mij vergissen he ;p

vanavond bi en tri, hopelijk wat beter dan vorige week :/ bench had ik toch terug 6x80 en vorige week 6x75... hopelijk binne 2 weken terug 10x80
ik zeg nu enkel bench maar bij elke oefening is het gewicht ferm achteruit gegaan.. i'll be back..

weer paar nieuwelingen bij ons trouwens, paar ecto fuckers die net trainen en bij bankdrukken ff 50 kilo nemen hun 2e set ofzo en de bar denk ik 10 centimeter laten zakken en zelfs dat niet omhoog krijgen... en toch blijven gaan :D

Atrox

Legacy Member
dietrich0 zei:
Decline pakt meer op borst denk ik. Alé ik snap in ieder geval het nut er niet van voor de triceps.. Ik heb ook een tijd zitten klungelen met 10kg en dan ineens ging dat omhoog, geduld:) Ik denk trouwens dat je een ecto bent zoals ik, zo te horen aan je stats..
@massa: ik ben 19,5 dus nog tijd genoeg om n beer te worden.

Ik zit tussen Ecto en Meso in. Ben gene lange smallen, heb wel wat massa maar ben niet enorm ofzo, gewoon sportief :) Ben ook maar ne meter 78

*edit* Meer meso denk ik :p

Arylia zei:
decline skullcrushers? nog niet van gehoord noch gezien eigenlijk...

ik zou ze gewoon plat doen tbh...

trouwens 30kilo op skullcrusher en nogmaar half jaar trainen vindek er eigenlijk over... geloof er weinig van dat de uitvoering ervan goed zal zijn. kan mij vergissen he ;p

Heeft dat niet te maken met de zwaartekracht? Ik kan mij voorstellen dat ge bij de decline feller moet pushen dan bij flat. Vandaag ga ik eens proberen met 15kg, maar ik vrees ervoor :unsure:

el slettos

Legacy Member
Arylia zei:
weer paar nieuwelingen bij ons trouwens, paar ecto fuckers die net trainen en bij bankdrukken ff 50 kilo nemen hun 2e set ofzo en de bar denk ik 10 centimeter laten zakken en zelfs dat niet omhoog krijgen... en toch blijven gaan :D

bij ons ook, i love it :love:

als 1 van hun BP doet dan zei de spotter zo van :'oui oui vasy vasy, bien fait mec'

tzit zo vol met franse buitenlanders bij ons, ma echt BOMvol é :eek:

de bar hangt dan zo scheef als mijn oma int rusthuis :rofl:

dietrich0

Legacy Member
Atrox zei:
Ik zit tussen Ecto en Meso in. Ben gene lange smallen, heb wel wat massa maar ben niet enorm ofzo, gewoon sportief :) Ben ook maar ne meter 78

*edit* Meer meso denk ik :p



Heeft dat niet te maken met de zwaartekracht? Ik kan mij voorstellen dat ge bij de decline feller moet pushen dan bij flat. Vandaag ga ik eens proberen met 15kg, maar ik vrees ervoor :unsure:

Doe ze maar plat, daarvoor moe ge al genoeg kracht zetent:)
@slet: ik zie het zo voor me:D

Waarom mag je geen halfvolle melk gebruiken om whey te mixen?

Affinity

Legacy Member
bij ons ist wel de max ze ... paar serieuze bodybuilders (meestal al wat ouder) en das zo gewoon een kliek eigenlijk...
wel tof als ge er paar van kent en over vanalles kunt praten dan of tips van krijgt enzovoort.

de uitbater is er ene aant helpen met leren poseren enzo voor zijn wedstrijd in mei..

Weezyy

Legacy Member
Atrox zei:
Skullcrushers zijn zalig :p

Ik denk trouwens dat ik het schema van u gebruik :unsure:

Bij gebrek aan inspiratie heb ik het schema van josef rakich gebruikt maar gewoon wat aangepast, altijd een dag tussen mijn compounds en ik loop lange afstanden op dinsdag en zaterdag dus doe ik vandaag mijn benen inplaats van rug die verschuift naar vrijdag. Wel lang geleden dat ik nog is benen heb getraint, ben benieuwd wa het gaat geven. :)

dead squad

Legacy Member
Arylia zei:
Als ik het goed heb dan verlies je pas vet na 20min lopen ofzo, dus als je 20 of 30min gaat lopen zal dat wel miniem zijn denk ik...

+ zeker zorgen dat je genoeg eet, dat je mee kcals binnenkrijgt dan er verbrandt

dus als je wil bijkomen: eten eten en eten... en daarna ook nog eens eten
ik weet niet of je een grote eter bent of niet, maar kzou het rustig opbouwen, gewoon wat voeding veranderen (zoals broodbeleg, tussendoortjes, ontbijt, wat je eet voor het slapengaan) en dan de hoeveelheid omhoog gooien , want van de ene op de andere dag 3x zoveel beginnen eten is niet zo gezond (heb daar vrij veel last van gehad aan m'n ademhaling, uiteindelijk bleek het van m'n maag te komen ten gevolge van plots zoveel te eten)


@ massaslayer: 23

Hah bedankt voor de info. Zien dat ik dan niet te ver over die 20 minuten ga.
Ik ben niet zo'n grote eter (:sad:), dus ben op de moment vooral wat meer tussendoor aan het eten tussen de 'normale' maaltijden in en het zo rustig aan het opbouwen.

Weezyy

Legacy Member
Arylia zei:
decline skullcrushers? nog niet van gehoord noch gezien eigenlijk...

ik zou ze gewoon plat doen tbh...

trouwens 30kilo op skullcrusher en nogmaar half jaar trainen vindek er eigenlijk over... geloof er weinig van dat de uitvoering ervan goed zal zijn. kan mij vergissen he ;p
Ik zie het nut er niet van in, ik schuif toch alleen maar weg me decline oefeningen :(

dunno of het op mij was maar ik neem elke keer voor en na mijn training 3-5 gr creatine en train al wel wat langer dan een halfjaar. Ik ben wel vrij sterk denk ik voor mijn formaat :p
De uitvoering was inderdaad maar zo-zo en ben niet altijd helemaal naar beneden gegaan, was meer om mijn triceps een pak slaag te geven :p
was trouwens ook een extra setje bovenop mijn 5 setjes.

Die EZ-bar bij ons weegt er misschien maar 5 ofzo?
Het duurt trouwens nog lang voordat de beachboys komen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan