Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Battista zei:Vandaag biceps & triceps day!
Hell yeah!
Baats zei:Squats, MP en deadlift vandaag![]()

MaSSaSLaYeR zei:EZ-bar aka curl bar :![]()

NotoriousP zei:Is toch gewoon zoals starting strength?
el slettos zei:op 1 training zoveel compounds, is dat nie heel zwaar?
ik heb die nu in mijn schema gespreid over de week eigenlijk![]()

hyb zei:kvind het eigenlijk raar dat jullie bezig blijven met starting strength...
NotoriousP zei:Is toch gewoon zoals starting strength?
Atrox zei:Yup. Mss ook eens decline proberen
Ben benieuwd of ik nu meer kg kan pakken
Ik denk trouwens dat je een ecto bent zoals ik, zo te horen aan je stats..
dietrich0 zei:Decline pakt meer op borst denk ik. Alé ik snap in ieder geval het nut er niet van voor de triceps.. Ik heb ook een tijd zitten klungelen met 10kg en dan ineens ging dat omhoog, geduldIk denk trouwens dat je een ecto bent zoals ik, zo te horen aan je stats..
@massa: ik ben 19,5 dus nog tijd genoeg om n beer te worden.
Ben ook maar ne meter 78
Arylia zei:decline skullcrushers? nog niet van gehoord noch gezien eigenlijk...
ik zou ze gewoon plat doen tbh...
trouwens 30kilo op skullcrusher en nogmaar half jaar trainen vindek er eigenlijk over... geloof er weinig van dat de uitvoering ervan goed zal zijn. kan mij vergissen he ;p

Arylia zei:weer paar nieuwelingen bij ons trouwens, paar ecto fuckers die net trainen en bij bankdrukken ff 50 kilo nemen hun 2e set ofzo en de bar denk ik 10 centimeter laten zakken en zelfs dat niet omhoog krijgen... en toch blijven gaan![]()



hyb zei:kvind het eigenlijk raar dat jullie bezig blijven met starting strength...
Atrox zei:Ik zit tussen Ecto en Meso in. Ben gene lange smallen, heb wel wat massa maar ben niet enorm ofzo, gewoon sportiefBen ook maar ne meter 78
*edit* Meer meso denk ik
Heeft dat niet te maken met de zwaartekracht? Ik kan mij voorstellen dat ge bij de decline feller moet pushen dan bij flat. Vandaag ga ik eens proberen met 15kg, maar ik vrees ervoor![]()


Atrox zei:Skullcrushers zijn zalig
Ik denk trouwens dat ik het schema van u gebruik![]()

Arylia zei:Als ik het goed heb dan verlies je pas vet na 20min lopen ofzo, dus als je 20 of 30min gaat lopen zal dat wel miniem zijn denk ik...
+ zeker zorgen dat je genoeg eet, dat je mee kcals binnenkrijgt dan er verbrandt
dus als je wil bijkomen: eten eten en eten... en daarna ook nog eens eten
ik weet niet of je een grote eter bent of niet, maar kzou het rustig opbouwen, gewoon wat voeding veranderen (zoals broodbeleg, tussendoortjes, ontbijt, wat je eet voor het slapengaan) en dan de hoeveelheid omhoog gooien , want van de ene op de andere dag 3x zoveel beginnen eten is niet zo gezond (heb daar vrij veel last van gehad aan m'n ademhaling, uiteindelijk bleek het van m'n maag te komen ten gevolge van plots zoveel te eten)
@ massaslayer: 23
sad
, dus ben op de moment vooral wat meer tussendoor aan het eten tussen de 'normale' maaltijden in en het zo rustig aan het opbouwen.Ik zie het nut er niet van in, ik schuif toch alleen maar weg me decline oefeningenArylia zei:decline skullcrushers? nog niet van gehoord noch gezien eigenlijk...
ik zou ze gewoon plat doen tbh...
trouwens 30kilo op skullcrusher en nogmaar half jaar trainen vindek er eigenlijk over... geloof er weinig van dat de uitvoering ervan goed zal zijn. kan mij vergissen he ;p



