Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blood_Raven zei:Wat betekend die ex fee bij de kaartenverkoop op de site?
liquido zei:drank meepakken , das geen chiro fuif eh pipo , tuurlijk mag da ni..
, ik neem aan dat ge dan idd ook ni naar buiten kunt 
liquido zei:eddie , marcel woords is hardtrance en ze gaan van zacht naar hard dus vrij logisch , ik ga er wss al staan om 9 , wil niet te lang aanschuiven + ben benieuwd voor marcel woods.
rustig opbouwen

liquido zei:mja djack als ge der om 10 voor 9 sta , gade ni moeten aanschuiven en
hebt ge nog heerlijke trance
en gehawk , ben is benieuwd waar gij u drank gaat steken.. iedereen wordt gefouilleerd ..
btw das opperschraal -_-
als er wat meer serieus volk komt voor waar het echt om draait. Niet voor enkel te zeggen tege de vriendjes : "hey ik ben naar reverze geweest !"
maar ik krijg het ook van die mensen 

waaronder ik dus majah, ik weet mij wel te gedragen 
. Btw khoop voor u da ge ni me mij in de wachtrij moet staan, want kheb gezegd tegen men lief, als ek één van u vriendinnen in de wachtrij zie staan bij ons zeg ik onmiddelijk tegen de security dat die personen geen 16 jaar zijn. Men lief vind da ni erg want die stoort zich der mateloos aan da haar vrienden gaan terwijl ze er nog ni oud genoeg voor zijn 
m@rle zei:ik ga spijtig genoeg ni naar reverze, maar bon.
ik vroeg mij af, bij sommige hun namen staat LIVE.
wat wordt daarmee bedoelt? want al die dj's draaien toch live
(ben een noob op dit vlak, dus ni kwaad worden lol)

lol, denkt ge nu echt dat er om 22u/23u weinig volk ga staan? ik zou juist vroeger gaan als ge niet wilt aanschuivenDjack zei:Kga pas tegen 22 a 23 u, geen zin om in een rij te gaan staan om aan te schuiven. Zo vermijd ik ook het puberaal volk
toch leuk da het sportpaleis ma 10 min. stappen van men deur is![]()
Jaws zei:lol, denkt ge nu echt dat er om 22u/23u weinig volk ga staan? ik zou juist vroeger gaan als ge niet wilt aanschuiven
gij sta altij op bezetDjack zei:Tijdens Illusion 18 years ben ik ook rond dat uur gegaan. Was direct binnen, nix aanschuive, nix wachtten.![]()
Btw wij moeten nog es afspreken voor die plaatjes.
