Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
pff ik kan geen kaarten meer krijgen :sad:

ze moge er echt geen meer verkopen maar ik blijf men best doen! ik MOET en ZAL er nog krijgen

ripz

Legacy Member
Blood_Raven zei:
Wat betekend die ex fee bij de kaartenverkoop op de site?

winkels rekenen een extra bedrag aan (meestal €1,5) bovenop de prijs die de organisatie vraagt

eddie

Legacy Member
ah echt kloten da marcel woods al om 9 begint

had em liever gehad rond 2 ofzo...

m@rle

Legacy Member
ik ga spijtig genoeg ni naar reverze, maar bon.
ik vroeg mij af, bij sommige hun namen staat LIVE.
wat wordt daarmee bedoelt? want al die dj's draaien toch live :p
(ben een noob op dit vlak, dus ni kwaad worden lol :p)

liquido

Legacy Member
eddie , marcel woords is hardtrance en ze gaan van zacht naar hard dus vrij logisch , ik ga er wss al staan om 9 , wil niet te lang aanschuiven + ben benieuwd voor marcel woods.

Koone

Legacy Member
enig idee hoe lang ge ga moeten aanschuiven voor ge binnen geraakt bij die VIPs?
Zodat'k een beetje een idee heb van wnr we moeten vertrekken zoda we nog op tijd zijn voor Marcel Woods =)

GeHaWk

Legacy Member
liquido zei:
drank meepakken , das geen chiro fuif eh pipo , tuurlijk mag da ni..

Seg pipo da mag miss wel ni ma ge krijgt het miss wel binne? kheb nu gehoord van een vriendin da ze sterker op drank controleren dan op drugs :unsure:, ik neem aan dat ge dan idd ook ni naar buiten kunt ;)

TnG-

Legacy Member
ze controleren zoiso sterker op drugs dan drank...maar drugs vervoer je (normaal :D) niet in flessen van ne liter hé .... :)

Djack

Legacy Member
Kga pas tegen 22 a 23 u, geen zin om in een rij te gaan staan om aan te schuiven. Zo vermijd ik ook het puberaal volk :p
toch leuk da het sportpaleis ma 10 min. stappen van men deur is :cool:

*BeLiSiMa*

Legacy Member
liquido zei:
eddie , marcel woords is hardtrance en ze gaan van zacht naar hard dus vrij logisch , ik ga er wss al staan om 9 , wil niet te lang aanschuiven + ben benieuwd voor marcel woods.


idd :) rustig opbouwen :)

Marcel woods - cherry blossom :music:

liquido

Legacy Member
mja djack als ge der om 10 voor 9 sta , gade ni moeten aanschuiven en
hebt ge nog heerlijke trance :)

en gehawk , ben is benieuwd waar gij u drank gaat steken.. iedereen wordt gefouilleerd ..
btw das opperschraal -_-

Djack

Legacy Member
liquido zei:
mja djack als ge der om 10 voor 9 sta , gade ni moeten aanschuiven en
hebt ge nog heerlijke trance :)

en gehawk , ben is benieuwd waar gij u drank gaat steken.. iedereen wordt gefouilleerd ..
btw das opperschraal -_-

True, maar dan ziet ge daar imo wel veel mannekes/meiskes rondlopen die zo superhard liggen te roepen/lachen, zichzelf aan het aanstellen zijn voor elkaar om indruk te maken enzovoort, enzovoort. Dan kom ik liever wat later :) als er wat meer serieus volk komt voor waar het echt om draait. Niet voor enkel te zeggen tege de vriendjes : "hey ik ben naar reverze geweest !"

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Mjah Djack , ben nu zelf wel 15 :( maar ik krijg het ook van die mensen :)
Maar prolly gaan die ook lang blijven hoor, want je betaald niet zomaar €20 euro voor je ticket om dan tot 1 uur te blijven :)

Die zullen wel schraal blijven doen tot de vroege uurtjes vrees ik. En ik vrees voor u dat er veel klein mannen zullen zijn :( waaronder ik dus majah, ik weet mij wel te gedragen :)

Djack

Legacy Member
Die mensen blijven max. tot 02 u a 03 u. Ik ken zo'n mensen genoeg (tot mijn grootste spijt, komt door vriendin haar vriendenkring). Die mensen zullen niet sneller later blijven of ze krijgen ruzie van thuis :). Btw khoop voor u da ge ni me mij in de wachtrij moet staan, want kheb gezegd tegen men lief, als ek één van u vriendinnen in de wachtrij zie staan bij ons zeg ik onmiddelijk tegen de security dat die personen geen 16 jaar zijn. Men lief vind da ni erg want die stoort zich der mateloos aan da haar vrienden gaan terwijl ze er nog ni oud genoeg voor zijn :p

Anoniem09

Legacy Member
m@rle zei:
ik ga spijtig genoeg ni naar reverze, maar bon.
ik vroeg mij af, bij sommige hun namen staat LIVE.
wat wordt daarmee bedoelt? want al die dj's draaien toch live :p
(ben een noob op dit vlak, dus ni kwaad worden lol :p)

Tis een verschil tussen LIVE draaien en LIVE. Er staat niet:

Showtek LIVE mixing

er staat:

Showtek LIVE

Betekent dat die LIVE zijn muziek maakt. Die pakt natuurlijk wel meestal bestaanden liekes van hem, maar die verandert er live wat aan. Al zijn tracks in Cubase of Ableton smijten ofzo.

Zoals Lobotomy inc, die maakt da thuis al en laat gewoon cd'ke afspelen me wattem thuis LIVE gedaan heeft :p

Jaws

Legacy Member
Djack zei:
Kga pas tegen 22 a 23 u, geen zin om in een rij te gaan staan om aan te schuiven. Zo vermijd ik ook het puberaal volk :p
toch leuk da het sportpaleis ma 10 min. stappen van men deur is :cool:
lol, denkt ge nu echt dat er om 22u/23u weinig volk ga staan? ik zou juist vroeger gaan als ge niet wilt aanschuiven

Djack

Legacy Member
Jaws zei:
lol, denkt ge nu echt dat er om 22u/23u weinig volk ga staan? ik zou juist vroeger gaan als ge niet wilt aanschuiven

Tijdens Illusion 18 years ben ik ook rond dat uur gegaan. Was direct binnen, nix aanschuive, nix wachtten. :)
Btw wij moeten nog es afspreken voor die plaatjes.

Inv`

Legacy Member
Ik kijk al uit naar de meisjes met hun T-shirt van The Oh en joekels van oorbellen, hand in hand lopend

Jaws

Legacy Member
Djack zei:
Tijdens Illusion 18 years ben ik ook rond dat uur gegaan. Was direct binnen, nix aanschuive, nix wachtten. :)
Btw wij moeten nog es afspreken voor die plaatjes.
gij sta altij op bezet :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan