Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*BeLiSiMa*

Legacy Member
Djack zei:
. Btw khoop voor u da ge ni me mij in de wachtrij moet staan, want kheb gezegd tegen men lief, als ek één van u vriendinnen in de wachtrij zie staan bij ons zeg ik onmiddelijk tegen de security dat die personen geen 16 jaar zijn.


hmm :$

GeHaWk

Legacy Member
liquido zei:
mja djack als ge der om 10 voor 9 sta , gade ni moeten aanschuiven en
hebt ge nog heerlijke trance :)

en gehawk , ben is benieuwd waar gij u drank gaat steken.. iedereen wordt gefouilleerd ..
btw das opperschraal -_-

mja drank is een groot woord, fleske water ofzow dachtik dan mee te nemen... weet ook prijzen van de drank van daar ni eh.. wij blijven tot 7, en 9 uur aan een stuk doorgeven waarbij de prijzen van drank ni te betalen zijn?:doh:

HHooligan

Legacy Member
Djack zei:
Ik sta ALTIJD op bezet :p Enkel als ik op Afwezig sta zal ik er zeker niet zijn, voor de rest meestal wel hoor :).
Greetz

:offtopic: Uw signature slaat nergens op, totale onzin, gebaseerd op niks, puur geschreven om reacties zoals deze uit te lokken.

Waarom moeten er altyd mensen zijn die zo een onzin verkopen? Als je die muziekstijl niet goed vindt is dat uw recht, maar ga toch niet zo een domme uitspraken doen, want sommige mensen voelen dat persoonlijk aan als een belediging. Ik onder andere.

MVG.

Djack

Legacy Member
HHooligan zei:
:offtopic: Uw signature slaat nergens op, totale onzin, gebaseerd op niks, puur geschreven om reacties zoals deze uit te lokken.

Waarom moeten er altyd mensen zijn die zo een onzin verkopen? Als je die muziekstijl niet goed vindt is dat uw recht, maar ga toch niet zo een domme uitspraken doen, want sommige mensen voelen dat persoonlijk aan als een belediging. Ik onder andere.

MVG.

Vrije meningsuiting, bedankt. Als je nu de moeite doet om je post te verwijderen en me dat vriendelijk te vragen via PM zal ik overwegen om dat weg te doen. Maar ik ga het niet wegdoen als jij dat even in een thread in men gezicht probeert te smijten. Iedereen moet wat water bij zijn wijn doen :)

*edit* btw, deze sig heb ik al een tijdje, u bent de eerste die erop reageert. Het is eerder aan u om zoiets te negeren ipv er op in te gaan ;)

HHooligan

Legacy Member
Djack zei:
Iedereen moet wat water bij zijn wijn doen :)

Voila, als jij dat ook gedaan had, had je zulke onzin nooit geschreven.
En van mij moet je hem zeker niet weghalen, en ga me ook zeker ni bezighouden met daar pb'tjes voor te sturen, vraag me gewoon af wat je hier in de Reverze thread doet als je anti-jump bent...


*edit: dan ben ik de eerste, voor alles is een eerste keer.

Djack

Legacy Member
HHooligan zei:
Voila, als jij dat ook gedaan had, had je zulke onzin nooit geschreven.
En van mij moet je hem zeker niet weghalen, en ga me ook zeker ni bezighouden met daar pb'tjes voor te sturen, vraag me gewoon af wat je hier in de Reverze thread doet als je anti-jump bent...

Ik ben niet "anti-jump" zoals jij hier aanhaalt. Ik heb zeker respect voor de mensen die dit genre beluisteren. Maar je moet zelf eerlijk kunnen zijn en zeggen dat de producties die tegenwoordig uitkomen niet veel soeps zijn. Jump is commercieel geworden en daardoor ook veel bekakter geworden. Net zoals dat bij R&B is gebeurd. Eens dit gebeurd is gaat het genre meestal een stille dood tegemoet. Wat soms wat lang duurt aangezien het op tv nog altijd één en al fucked up r&b shit is :sad:.
En ik ga btw naar Reverze voor het aanbod Hardstyle/Hardcore :)

HHooligan

Legacy Member
Oké, das al wat heel anders dan wat ik van je sig interpreteerde. Nochtans moet je niet veralgemenen door het uitkomen van enkele slechte producties. Daar zijn trouwens al topics genoeg aan besteed aan dat onderwerp :p

Maar goed, genoeg frustraties voor vandaag :crazy: :D


ONTOPIC: Ik kan niet naar Reverze omwille van examens :doh: , had nochtans mn Vip-kaartje al van in november, ma is ondertusse al verkocht. Dus iedereen; amuseer ulle voor mij bij :music: :D En doe Outblast en Kristof ne goeiedag van mij, hehe

Tah_b00nz0r

Legacy Member
kvond persoonlijk zijn signature ook wel zalig gevonde ^^ gelijk den djack het hier verwoord, zo moet ge het ook interpreteren :D

Djack

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
kvond persoonlijk zijn signature ook wel zalig gevonde ^^ gelijk den djack het hier verwoord, zo moet ge het ook interpreteren :D

khem u altijd al nen toffe kerel gevonde :p :p :p

HHooligan

Legacy Member
Jaaah, me 2 tege 1 kunne ze't wel aan ;)

Ik ga slapen, sebiet exaam.

REVEEEEERZE here i come,

ah wacht..... NI

Djack

Legacy Member
HHooligan zei:
Jaaah, me 2 tege 1 kunne ze't wel aan ;)

Ik ga slapen, sebiet exaam.

REVEEEEERZE here i come,

ah wacht..... NI

Boonzor helpt nergens bij, hij geeft gewoon een mening op de net geleverde discussie :).
Stoort het feit je gewoon dat mensen mijn sig origineel vinden :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
HHooligan zei:
Jaaah, me 2 tege 1 kunne ze't wel aan ;)

Ik ga slapen, sebiet exaam.

REVEEEEERZE here i come,

ah wacht..... NI

naah, persoonlijk lag ik ff hard strijk toen ik de glenn (djack) zen sig las :D

en jah pff ik moet nog kaartjes :sad: aub aub laat die winkel er mij nog geven... anders gaan der ongelukke gebeure :p

Cyaankali

Legacy Member
Twee heren, de ene van 84 en de andere van 85 zorgen ervoor dat dit weleens zou kunnen eindigen in een kinderlijke tragedie. Maak beiden anders een afspraak zou ik zeggen dan zijn we van zo een posts vanaf. Voor de rest wens ik iedereen veel plezier op Reverze 2006.

Greetz Cyaankali

;)

Djack

Legacy Member
Cyaankali zei:
Twee heren, de ene van 84 en de andere van 85 zorgen ervoor dat dit weleens zou kunnen eindigen in een kinderlijke tragedie. Maak beiden anders een afspraak zou ik zeggen dan zijn we van zo een posts vanaf. Voor de rest wens ik iedereen veel plezier op Reverze 2006.

Greetz Cyaankali

;)

Jij post hier nooit iets, en nu kom je jezelf ineens mengen in een discussie waar je niets bij te zien hebt en zal ons even komen zeggen hoe het moet. Mensen die aandacht willen moeten maar in threads iets gaan zetten waar ze zelf mee aan het discussieren zijn. Maar om het even eens goed te zeggen wanneer je er niets bij te zien hebt is a cry for attention, dus ...

*aait Cyaankali*

Tevreden ?

Blij je te helpen :)

HHooligan

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
ik moet nog kaartjes :sad: aub aub laat die winkel er mij nog geven... anders gaan der ongelukke gebeure :p


Ik vrees het ergste.... In de fnac in Leuven wouden ze er geen meer geven, een vriendin van mij is er geweest. Misschien eens rondsurfen op forums ofzo iemand die het zijne weg zou doen...

Grtz.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
HHooligan zei:
Ik vrees het ergste.... In de fnac in Leuven wouden ze er geen meer geven, een vriendin van mij is er geweest. Misschien eens rondsurfen op forums ofzo iemand die het zijne weg zou doen...

Grtz.

mjah het prob is da'k er eigelek nog 6 of 8 zou moete hebbe haha :D mjah ik ga donderdag toch nog proberen bij die winkel, ken den uitbater vrij goed dus plssssssssss laat hij er mij nog geven

Tah_b00nz0r

Legacy Member
sjoekoeloeroe zei:
volgens D-Feat is alles uitverkocht

tis zogezegd uitverkocht ja omda ze ni alle plaats wille gebruike... alee jah ze wille ni meer als 12.000 man denk ik

dus jah ook al lige er nog kaarten in de winkel, die wille ze dan ni meer meegeven :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan