Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thierrichi zei:ja, da kan wel zenne, want als dien ene gast nu bv als hoogste bedrag 1000 euro zet toen het nog op 500 stond dan wordt da automatisch 501 euro.
Als er dan iemand meer biedt bv 600, dan komt da bod er ni bij, dan ga gewoon da van die kerel da 1000 had geboden omhoog naar 601.
Ma ik denk dat die kerel da zoveel biedt ne vriend van de verkoper is ofzo, en dan is er altijd wel nen dombo da echt veel geeft.
Op't einde wint zijne vriend dan zogezegd, ma die kan dan ineens ni betalen.
En dan kan em het aan den tweede hoogste bieder verkopen.
En Kassa Kassa
:naughty:

EoS^ zei:Jawel , nog 7 uur en ik ben der al!!!!!
is der eiegenlijk een vestiare ??

EclipX zei:Jump is commercielen brol, daarom dat ik er niet naartoe ga
Schranz & Hard Techno ruled, en zal hoop ik niet de zelfde toer opgaan zoals jump

en jump is idd commercieel, maar echt vette muziek in mijn mening 
*BeLiSiMa* zei:mjah ieder zijn mening
ik vind schranz echt geen zak aan eigenlijk.. veel te harden jump is idd commercieel, maar echt vette muziek in mijn mening
![]()

en Qbase ( moet gewoon de max zijn ) 