Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem09

Legacy Member
Volgens mij is da dik fake, bekijk die biedingen :)

Da gaat chill naar omhoog tot 90€, en dan ineens 500€.

aXl_

Legacy Member
in de geschiedenis lijst van de biedingen staat zo 10 keer dezelfde naam die een bedrag boven zichzelf biedt :wtf:

Thierrichi

Legacy Member
ja, da kan wel zenne, want als dien ene gast nu bv als hoogste bedrag 1000 euro zet toen het nog op 500 stond dan wordt da automatisch 501 euro.
Als er dan iemand meer biedt bv 600, dan komt da bod er ni bij, dan ga gewoon da van die kerel da 1000 had geboden omhoog naar 601.
Ma ik denk dat die kerel da zoveel biedt ne vriend van de verkoper is ofzo, en dan is er altijd wel nen dombo da echt veel geeft.
Op't einde wint zijne vriend dan zogezegd, ma die kan dan ineens ni betalen.
En dan kan em het aan den tweede hoogste bieder verkopen.
En Kassa Kassa
:naughty:

aXl_

Legacy Member
Thierrichi zei:
ja, da kan wel zenne, want als dien ene gast nu bv als hoogste bedrag 1000 euro zet toen het nog op 500 stond dan wordt da automatisch 501 euro.
Als er dan iemand meer biedt bv 600, dan komt da bod er ni bij, dan ga gewoon da van die kerel da 1000 had geboden omhoog naar 601.
Ma ik denk dat die kerel da zoveel biedt ne vriend van de verkoper is ofzo, en dan is er altijd wel nen dombo da echt veel geeft.
Op't einde wint zijne vriend dan zogezegd, ma die kan dan ineens ni betalen.
En dan kan em het aan den tweede hoogste bieder verkopen.
En Kassa Kassa
:naughty:

dit overstijgt zelfs mijn snode plan om een kartonnen verpakkingsdoos van een ps³ *handmade, non official and empty box!*featuring ps³ artwork on the cover* te koop aan te bieden :evil:

sebbonny

Legacy Member
Jullie moeten is kijken, de gebruiker steffy_dehane biedt altijd het meest :o Bij elk ticket

*BeLiSiMa*

Legacy Member
prolly gaat die zo aan de ingang staan ofzo voor haar tickets te verkopen voor meer?

Ik heb myn verkocht voor 300. 280 puur winst :) , maar geen reverze :(

TnG-

Legacy Member
welken aap geeft da der nu aan ....

zo een feesje komt wel meer als 1 keer per jaar hoor .....

Thierrichi

Legacy Member
300 euro amai mijn kloten.
Dan kunde al ineens 4 vipkaarten voor qlimax kopen :applause:
dan zijde wel wa beter af dan die vip op reverze mijn gedacht :p

EoS^

Legacy Member
Jawel , nog 7 uur en ik ben der al :D !!!!!

is der eiegenlijk een vestiare ??

Myst!Q

Legacy Member
Iemand die een uitgebreid revieuwke wil schrijven ? ^^

Ik kan helaas niet gaan door de examens maar ok bon, over 3 jaar als alles goed en wel gaat bennek ervan af .. :D

EclipX

Legacy Member
Jump is commercielen brol, daarom dat ik er niet naartoe ga

Schranz & Hard Techno ruled, en zal hoop ik niet de zelfde toer opgaan zoals jump

*BeLiSiMa*

Legacy Member
EclipX zei:
Jump is commercielen brol, daarom dat ik er niet naartoe ga

Schranz & Hard Techno ruled, en zal hoop ik niet de zelfde toer opgaan zoals jump


mjah ieder zijn mening :)

ik vind schranz echt geen zak aan eigenlijk.. veel te hard :) en jump is idd commercieel, maar echt vette muziek in mijn mening :woohoo:

EoS^

Legacy Member
*BeLiSiMa* zei:
mjah ieder zijn mening :)

ik vind schranz echt geen zak aan eigenlijk.. veel te hard :) en jump is idd commercieel, maar echt vette muziek in mijn mening :woohoo:


i dont care or its commercial , alst goed is vinnek het goed , makt mij ni uit of het nu commercieel is of ni :D

<BAD> schuim

Legacy Member
lol gaat er ferm over

ticket word nu verkocht voor EUR 2.020,00
voor 1/4 van da geld mogen ze mijn ticketje hebben :p

eddie

Legacy Member
haha grappig ik kan mss aan vip tickets graken, maar dan GRATIS :D

mijn zus geeft les in de school waar vriendin van de organisator ook les geeft ^^

Myst!Q

Legacy Member
Ik vraag mij soms toch af waarom mensen zo een afkeer hebben aan commercieele muziek ?

Ik vind het persoonlijk ook goeie muziek ( de jump/french tekno scene dus ) en of da nu commercieel is of ni da maakt voor mij gene reet uit ze, tis goei muziek en da telt bij mij ..

En bij mij is het dan nog ni die muziek alleen dak goed vind ... Kzal es u mijne lijst topevenementen geven in mijn ogen "I Love Techno" ( was dit jaar weer subliem, volgende keer ben ik er zeker bij ) , "Reverze" ( kan dit jaar niet gaan wegens examens ) "Qlimax" ( staat op men verlanglijstje :D en Qbase ( moet gewoon de max zijn )

Dit geldt voor de belgische evenementen, in mijn ogen weliswaar, over 2 tal jaar bennek van plan om naar dancevalley te gaan in nederland .. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan