eddie
Legacy Member
Myst!Q zei:Ik vraag mij soms toch af waarom mensen zo een afkeer hebben aan commercieele muziek ?
Ik vind het persoonlijk ook goeie muziek ( de jump/french tekno scene dus ) en of da nu commercieel is of ni da maakt voor mij gene reet uit ze, tis goei muziek en da telt bij mij ..
En bij mij is het dan nog ni die muziek alleen dak goed vind ... Kzal es u mijne lijst topevenementen geven in mijn ogen "I Love Techno" ( was dit jaar weer subliem, volgende keer ben ik er zeker bij ) , "Reverze" ( kan dit jaar niet gaan wegens examens ) "Qlimax" ( staat op men verlanglijstjeen Qbase ( moet gewoon de max zijn )
Dit geldt voor de belgische evenementen, in mijn ogen weliswaar, over 2 tal jaar bennek van plan om naar dancevalley te gaan in nederland ..![]()
waarom juist over 2 jaar
zit leeftijd er voor iets tusse mss want dan kunde qbase ook al op uwen buik schrijven e

en Qbase ( moet gewoon de max zijn ) 

)

)