Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eddie

Legacy Member
Myst!Q zei:
Ik vraag mij soms toch af waarom mensen zo een afkeer hebben aan commercieele muziek ?

Ik vind het persoonlijk ook goeie muziek ( de jump/french tekno scene dus ) en of da nu commercieel is of ni da maakt voor mij gene reet uit ze, tis goei muziek en da telt bij mij ..

En bij mij is het dan nog ni die muziek alleen dak goed vind ... Kzal es u mijne lijst topevenementen geven in mijn ogen "I Love Techno" ( was dit jaar weer subliem, volgende keer ben ik er zeker bij ) , "Reverze" ( kan dit jaar niet gaan wegens examens ) "Qlimax" ( staat op men verlanglijstje :D en Qbase ( moet gewoon de max zijn )

Dit geldt voor de belgische evenementen, in mijn ogen weliswaar, over 2 tal jaar bennek van plan om naar dancevalley te gaan in nederland .. :)

waarom juist over 2 jaar :sop:

zit leeftijd er voor iets tusse mss want dan kunde qbase ook al op uwen buik schrijven e :)

GiaMoNsTeR

Legacy Member
djack khoop voor u da ge nie te dicht bij den hoop van turnhout sta die skien nie die boksen,stampen op elkaar en doen zot..als ge die tegen hebt ist wel licht uit ;)

Dafference

Legacy Member
Praktische Info
• Digitale camera’s zijn toegestaan, semi- of professionele camera’s met lens niet
• Er is een vestaire, er zijn geen kluisjes
• Wie met openbaar vervoer komt kan zich best goed inlichten op voorhand, controleer je traject of er werkzaamheden of wijzigingen zijn en voorkom zo een hoop stress
• De minimumleeftijf is 16 jaar, er zal een identiteitscontrole zijn
• Er geldt een zero-tolerance on drugs (en alcohol dan :sop: )
• Racistische of extreme kleding, symbolen, signalen of gedrag worden niet getolereerd
• Bij binnenkomst ontvang je een plannetje en Timetable, hou dit goed bij je, zo loop je niet verloren en mis je geen enkele van je favoriete artiesten
• Vergeet je feeststemming niet !

Bass Events & Darcon Productions hopen er met jullie een onvergetelijk feest van te maken!

Myst!Q

Legacy Member
eddie zei:
waarom juist over 2 jaar :sop:

zit leeftijd er voor iets tusse mss want dan kunde qbase ook al op uwen buik schrijven e :)

Kben 18 jaar .. Dus denk niet dat de leeftijd een probleem is, keb gewoon zoiets van ja, nog 2 jaar wachten .. dunnow why :)

Myst!Q

Legacy Member
GiaMoNsTeR zei:
djack khoop voor u da ge nie te dicht bij den hoop van turnhout sta die skien nie die boksen,stampen op elkaar en doen zot..als ge die tegen hebt ist wel licht uit ;)

Kweet, keb da al nog gehoord .. Kvind da erg dat er zuk een krapuul rond loopt ! Beboeten tot da ze het door hebben imo .. :)

Pana

Legacy Member
Myst!Q zei:
Ik vraag mij soms toch af waarom mensen zo een afkeer hebben aan commercieele muziek ?

Ik vind het persoonlijk ook goeie muziek ( de jump/french tekno scene dus ) en of da nu commercieel is of ni da maakt voor mij gene reet uit ze, tis goei muziek en da telt bij mij ..

En bij mij is het dan nog ni die muziek alleen dak goed vind ... Kzal es u mijne lijst topevenementen geven in mijn ogen "I Love Techno" ( was dit jaar weer subliem, volgende keer ben ik er zeker bij ) , "Reverze" ( kan dit jaar niet gaan wegens examens ) "Qlimax" ( staat op men verlanglijstje :D en Qbase ( moet gewoon de max zijn )

Dit geldt voor de belgische evenementen, in mijn ogen weliswaar, over 2 tal jaar bennek van plan om naar dancevalley te gaan in nederland .. :)

Ik zal het nog eens uitleggen:

hoe commercieler -> hoe meer mensen er naar luisteren -> hoe meer mensen er denken dat ze er snel geld mee kunnen verdienen -> hoe meer snelle rommel dat er uitkomt -> hoe meer het genre verneukt wordt.

It's that simple :)

Myst!Q

Legacy Member
Decade zei:
Ik zal het nog eens uitleggen:

hoe commercieler -> hoe meer mensen er naar luisteren -> hoe meer mensen er denken dat ze er snel geld mee kunnen verdienen -> hoe meer snelle rommel dat er uitkomt -> hoe meer het genre verneukt wordt.

It's that simple :)

Alst genre verneukt wordt en het op nix meer trekt dan zallek daar ook wel niemeer naar luisteren, maar iemand die zegt dat de hedendaagse jump/french techno verkloot is moetek toch ongelijk geven .. Tuurlijk is het commercieel .. Maar voorlopig blijft het goed voor mij .. Ge moogt het natuurlijk niemeer gaan vergelijken met die goede kwalitatieve jump van vroeger ma toch .. :)

TnG-

Legacy Member
Myst!Q zei:
Kweet, keb da al nog gehoord .. Kvind da erg dat er zuk een krapuul rond loopt ! Beboeten tot da ze het door hebben imo .. :)

die woont in turnhout ;)))

ge snaptem ni denk ik :D


(dag giamoster of is het exodus :@)

NinjaTune

Legacy Member
Myst!Q zei:
Alst genre verneukt wordt en het op nix meer trekt dan zallek daar ook wel niemeer naar luisteren, maar iemand die zegt dat de hedendaagse jump/french techno verkloot is moetek toch ongelijk geven .. Tuurlijk is het commercieel .. Maar voorlopig blijft het goed voor mij .. Ge moogt het natuurlijk niemeer gaan vergelijken met die goede kwalitatieve jump van vroeger ma toch .. :)
als er nu één genre aan het verneuken geraakt is jump wel. Ge zegt et zelf, vergelijk et nie met de goede kwalitatieve jump van vroeger. Vroeger is ook nie zolang geleden hé, wan jump bestaat tenslotte nog nie zoo lang. Sinds ten tijde van daboy tommy is da opgekomen. Oeveel crap da er vandaag de dag nie uitkomt. De eerste de beste die iet kan maken in fruity loops krijgt al e record. Der zijn er genoeg voorbeelden van. Oké tis nie verkloot, ma tgaat erop achteruit tot en met. Het aantal 'goeie' jump plaatjes verminderd zienderogen. Nuja de ene vindt de platte jump ook ferm goe, dus discussie zonder einde. Elk z'n visie erop.

liquido

Legacy Member
was echt wel fat
nice decor , ( Tng- zen hond :o )

muziek was echt goed :) showtek :)))

enja cheap volk , altijd eh daar stoor ik mij niet meer aan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan