Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem09

Legacy Member
REVERZE
21 Januari 2006
Sportpaleis Antwerpen

3 ROOMS

AREA 1 : Infected

Marcel Woods
Dark-E
DJ Ghost
Coone
Ruthless
Greg C
Showtek LIVE
Deepack
Darkraver
Outblast

AREA 2 : Quarantine

Lethal MG
Chicaco Zone

Seb B
DJ HS

Marcky
Furax

Q-IC
D-Feat

Massiv
The Rebel

Lobotomy Inc LIVE

Major Bryce
Tranceball

Franky Jones
Bounty Hunter

AREA 3 : Contaminated

The Playboyz
G-Tonix

Robbie Magura
Tony
Francois
Bad Boyz
DJ Isaac
Genius
DJ Yves

DJ Kristof
MC Chucky


Be There Or Miss It All !

www.reverze.be

Vette site + zalige anthem van Coone :cool:

Mij kunde vinden in de VIP room :cool:

INFECTED BY HARDDANCE !!

Teh_Patriot

Legacy Member
DBK zei:
nogal veel jump hé

Dat is waar reverze over gaat :x


Ik ging heel graag geweest zijn maar niet tegenstaande valt reverze midden in men examens :cry:


Weet er iemand waar ik die plaat kan vinden vanop de site "Dj coone - infected (the anthem)" pm me = thx

Anoniem09

Legacy Member
Teh_Patriot zei:
Weet er iemand waar ik die plaat kan vinden vanop de site "Dj coone - infected (the anthem)" pm me = thx

Plaat is nog niet uit :) en kan nog een tijdje duren.

aXl_

Legacy Member
doet me hard denken aan het thema van inQontrol 2012 ;)

had 4 rooms: dominated, hypnotized, intoxicated en infected

Anoniem07

Legacy Member
koenpje zei:
INFECTED BY HARDDANCE !!

Brave jongen.. Jump zal grotendeels wel een beter woord zijn.
Wilde echte harddance , Dan vreesik dat ge en ticketje zoals ik moet gaan halen voor Qlimax :D + zelfs wat hardcore hier en daar. Subliem niet ?

Djack

Legacy Member
In Area 1 kunt ge mij vinden :p
De rest van de rooms sucked te hard imo :)

Anoniem09

Legacy Member
PunkDudez zei:
Brave jongen.. Jump zal grotendeels wel een beter woord zijn.
Wilde echte harddance , Dan vreesik dat ge en ticketje zoals ik moet gaan halen voor Qlimax :D + zelfs wat hardcore hier en daar. Subliem niet ?

Ahja, Darkraver, Deepack, Outblast, Showtek LIVE is geen hardcore?

NinjaTune

Legacy Member
klote dat da precies in m'n exames valt en ik die maandag e superklote vak heb anders wask zeker present :x

Tazz_

Legacy Member
LexiC zei:
klote dat da precies in m'n exames valt en ik die maandag e superklote vak heb anders wask zeker present :x
tja, t'is altijd wel iets als ge nog naar't school gaat..

zit ge in't middelbaar dan moogt ge het al vergeten om in december uit te gaan, zit ge in't hoger dan gaat januari niet, zit ge in uw allerlaatste jaar (zoals ik) dan moogt ge in februari examens gaan doen..

tzal mss voor volgend jaar zijn voor mij :)

Tha Soul

Legacy Member
Area 1 ziet er echt wel zalig uit!!! Ik wou eerst ook gaan, maar al mijn maten hebben examen dan en alleen gaan die ik nie zo drek zitte!! :'(
Ma Qlimax ga ik zeker!! K heb mijn kaartje al. :fier:

Dafference

Legacy Member
aXl_ zei:
doet me hard denken aan het thema van inQontrol 2012 ;)

had 4 rooms: dominated, hypnotized, intoxicated en infected

Doet me denken aan Masters of Hardcore in oktober.. "Infect you with our poison.." Anthem van Re-Style. :niceone:

Dat virus-infectie gedoe word gwoon zo populair door die vogelgriep nzo. :p

Anoniem07

Legacy Member
koenpje zei:
Ahja, Darkraver, Deepack, Outblast, Showtek LIVE is geen hardcore?

Ik kan u verzekeren dat buite outblast, dat die manne niet veel hardcore gaan spelen, darkraver mss nog wel jump dat dicht erbij aanleunt. Maar die zie je niemeer snel hardcore spelen of die mocht op Mayday ofzo staan... Een specifiek hardcore evenement...
Hardcore was zo vooral in zin beginjaren met bijvoorbeeld Thunderground enz.. jaren '90.

<RAVEheart>

Legacy Member
darkraver durft weleens een goede portie oldskool hardcore boven te halen, da's juist maar deepack is hardstyle... showtek is hardstyle...



daar sloeg je de bal even mis koenpje.

Anoniem09

Legacy Member
Mijn excuses daarvoor, mijn kennis ivm hardstyle en hardcore reikt niet zo ver ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan