Archief - Reverze 2006

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

liquido

Legacy Member
aXl_ zei:
doet me hard denken aan het thema van inQontrol 2012 ;)

had 4 rooms: dominated, hypnotized, intoxicated en infected


idd veel geript van in qontrol , maar boeit niet voor mij

Vette lineup zeker main , showtek live ( wordt echt wel zot!)

liquido

Legacy Member
PunkDudez zei:
Brave jongen.. Jump zal grotendeels wel een beter woord zijn.
Wilde echte harddance , Dan vreesik dat ge en ticketje zoals ik moet gaan halen voor Qlimax :D + zelfs wat hardcore hier en daar. Subliem niet ?


harddance is een groepsnaam voor de hardere dansstijlen
qlimax , is VOORNAMELIJK hardstyle(Luna Pavo , Dana , zany , prophet pila..) , met op het einde hardcore.

Term wordt vaak verkeerd gebruikt..

Jaws

Legacy Member
<RAVEheart> zei:
darkraver durft weleens een goede portie oldskool hardcore boven te halen, da's juist maar deepack is hardstyle... showtek is hardstyle...



daar sloeg je de bal even mis koenpje.
outblast zal wel hardcore draaien, showtek en deepack idd hardstyle en van darkraver verwacht ik dat hij jump zal draaien, dat zullen de meeste mensen hier in belgie wss toch willen :(

zelf ga ik niet omdat de meesten van mijn vrienden dan nog examen hebben, kheb zelf dan al gedaan :D, ma kga daar ni alleen naartoe ze ;)

Anoniem09

Legacy Member
Zolang ge geen broek tot op u knieën draagt, metal/rock tshirts aandoet ofzo ni ;)

liquido

Legacy Member
darkraver , Jump denk het niet (wss gewoon platte harde hardstyle a la tomorowland)

Anoniem07

Legacy Member
.Sinister. zei:
Wordt ge daar raar bekeken als langharige? :unsure:
Tuurlijk niet, ik ga ook met lang (middelmatig) naar Qlimax, denkt gij da ze vies gaan zien ? En als zet doen.. Pech voor die manne...

Jaws

Legacy Member
liquido zei:
darkraver , Jump denk het niet (wss gewoon platte harde hardstyle a la tomorowland)
het hangt er maar vanaf wa ge jump noemt en wa ge platte hardstyle noemt :p, zijn liedjes zoals komt ie dan he, bacardi etc. vind ik toch wel naar den jumpkant, ma ge zou da idd ook platte hardstyle kunnen noemen :)

Anoniem09

Legacy Member
Verdeelt over heel vlaanderen is dat niet zoveel eh :)

In alle free recordshops ist bena uitverkocht, meeste uitverkocht. Fnac's ook zoiet, alleen die kleine winkelkes en platenzaken nog waarvoor ge op de site moet kijken.

VIP : sold out en al 10.000 gewone verkocht.

XPlosiv

Legacy Member
Dj Coone - Infected (reverze anthem) is om zwaar door te slaan :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan