Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aXl_ zei:doet me hard denken aan het thema van inQontrol 2012
had 4 rooms: dominated, hypnotized, intoxicated en infected
PunkDudez zei:Brave jongen.. Jump zal grotendeels wel een beter woord zijn.
Wilde echte harddance , Dan vreesik dat ge en ticketje zoals ik moet gaan halen voor Qlimax+ zelfs wat hardcore hier en daar. Subliem niet ?
outblast zal wel hardcore draaien, showtek en deepack idd hardstyle en van darkraver verwacht ik dat hij jump zal draaien, dat zullen de meeste mensen hier in belgie wss toch willen<RAVEheart> zei:darkraver durft weleens een goede portie oldskool hardcore boven te halen, da's juist maar deepack is hardstyle... showtek is hardstyle...
daar sloeg je de bal even mis koenpje.

, ma kga daar ni alleen naartoe ze 
neen!.Sinister. zei:Wordt ge daar raar bekeken als langharige?![]()
Tuurlijk niet, ik ga ook met lang (middelmatig) naar Qlimax, denkt gij da ze vies gaan zien ? En als zet doen.. Pech voor die manne....Sinister. zei:Wordt ge daar raar bekeken als langharige?![]()
.Sinister. zei:Wordt ge daar raar bekeken als langharige?![]()

het hangt er maar vanaf wa ge jump noemt en wa ge platte hardstyle noemtliquido zei:darkraver , Jump denk het niet (wss gewoon platte harde hardstyle a la tomorowland)
, zijn liedjes zoals komt ie dan he, bacardi etc. vind ik toch wel naar den jumpkant, ma ge zou da idd ook platte hardstyle kunnen noemen 
en ze zeiden koop u tickets snel want het gaat rap uitverkocht zijn, en nu zijn er nog 2000koenpje zei:Probeer alle winkels die staan op www.reverze.be
Enterprise in Mechelen hebben ze er nog, er zijn er nog 2.000 te koop.
